Door de weeks kijken we series, maar op vrijdag- en zaterdagavond kijken we graag een goede film. Op vrijdag iets luchtigs, en op zaterdag actie/Sf. Nu hebben we al een paar keer gehad dat we een film halverwege stop hebben gezet, omdat deze gewoon niet leuk was. Daarom de vraag...welke films op Netflix zijn de moeite waard?
Afgelopen weekend "Er ist wieder da" gekeken. Film over Hitler, alleen dan op een hele originele manier uitgevoerd. Ik vond de film erg goed. Sterk op meerdere vlakken en zeker ook humoristisch.
Herkenbaar.. hier ook al meerdere films stop gezet. Ik hou niet zo van nederlandstalig; maar vind Jeroen van Koningsbrugge erg leuk; dus voor de vrijdagavond zou ik toch zeggen: De suprise Bijzondere film- heftig onderwerp - maar mooi neergezet omdat het vanuit het kind gefilmd is: Room Ook deze; gebaseerd op een waargebeurd verhaal, serieus onderwerp: The Danish girl Beyond Borders vond ik ook een mooie film, mooie acteurs- maar ook heftige beelden waardoor het soms wel 'binnenkomt' . Deze 3 heb ik onder andere de laatste weken gekeken.. ik ben benieuwd naar de tips van anderen
Ik heb een tijd terug Naked among wolves gekeken. Over een jongetje dat verstopt wordt in een concentratiekamp. Pak de tissues er maar vast bij.. vond hem erg heftig. Absoluut niet luchtig maar wel héél indrukwekkend. Verder kijken we veel thriller/horror maar alle goede films ondertussen al gezien