Hallo, Wij weten nu ongeveer een week dat ik zwanger ben ongeveer 5-6 weken. Wij zijn nu aan het kijken naar welke verloskundigenpraktijk wij het beste kunnen gaan. Ik zou graag jullie ervaringen willen horen van één van de verloskundigenpraktijken in EDE. Groetjes, Linda
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb geen ervaring met de praktijken in Ede. Ik woon namelijk in Wageningen en loop daar bij praktijk De Bakermat. Tot nu toe wel een hele goede ervaring mee gehad bij mijn intake, maar daar heb jij natuurlijk niks aan Toch UP voor jou en geniet van je zwangerschap!
Ik lhebb ook een tijd bij de bakermat in wageningen gelopen. Wat een *** praktijk. Was blij toen ik weer naar mn oude vertrouwde gyn kon.
Oh echt ! Nou ben ik toch wel erg benieuwd wat er dan is gebeurt waardoor je er zo'n slechte ervaring mee hebt. Ik ben er pas een keer geweest voor mn intake (door vk Gerjanne) en die ervaring was heel positief. Toen ik haar vertelde dat ik me zo'n zorgen maakte over weer een miskraam dat ik niet kan genieten van mn zwangerschap, toen mocht ik gelijk op de tafel gaan liggen voor een inwendige echo om het hartje te zien kloppen (7wk 5d) . De bakermat is de enige praktijk in Wageningen.. Dus als ik straks ook een slechte ervaring daar meemaak.. Tja.. Dan heb ik het er maar mee te doen helaas
Bedankt vor jullie reactie. Ik heb donderdag een afspraak met de huisarts, zal dit ook met hem bespreken. Geniet van jullie zwangerschap