Hallo Is op de volgende foto's de NUB al te zien. Ik zou 10 weken en 1 dag moeten zijn nu volgens mijn laatste menstruatie. De echo gaf aan 11 weken en 2 dagen. Beetje raar, maar ben benieuwd of jullie iets kunnen zien. Zou echt niet weten waar je naar moet kijken en op moet letten.
Ik zie ook geen nub. Maar 11+2 is ook wel erg vroeg er voot. Krijv je binnen nu en 3 weken nog een echo??
Ja misschien volgende week dan moet ik naar de gyn. En anders 11 juli weer. Jammer dat het nog niet te zien is. Misschien dan toch 10 weken en 1 dag. Is ook maar net hoe ze het meten. Vind het ook wel raar 1 week verschil.
Echo van vandaag gaf wel verder aan dan ik ben. Over 2 weken weer een echo. Ben benieuwd. Zo'n verschil alweer met de vorige echo. Het is een stuk groter en de vormen kloppen meer. Wilde hem toch even met jullie delen. Voor de nub dus nog 2 weken wachten.
Hier was de baby 12 weken eerste keer gemeten. En de 2de keer gemeten 11 weken en 6 dagen. Ja moet nog even geduld hebben. Hoop dat het over 2 weken wel zichtbaar is. En zo wie zo met de 20 weken echo.
Hmmm dan zit je nu wel goed met het termijn... het kindje ligt jammer genoeg gedraaid. Heb je nog meer foto's?? Voor nu zeg ik een jongen.
Nee geen meer foto's. Over 2 weken zet ik er weer eentje neer. Je ziet de voorkant van het kindje. Wat is de beste ligging? Bedankt voor je eerste voorspelling ben benieuwd of je gelijk hebt.