Verloven / Trouwen ??

Discussie in 'De lounge' gestart door GwoonAn, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Verloven / trouwen.

1. Aanzoek gedaan door man.

2. Aanzoek gedaan door jezel.

3. Gewoon samen besloten en een datum geprikt?

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Helaas geen aanzoek gehad van ml.
    Alleen een telefoontje *welke dag wil je?*
    Ik trouwende toen ik net 19was en zwanger..we hebben het dus uiteindelijk gedaan omdat ik zwanger was en zouden het nog over doen voor de kerk.
    Helaas is dat alweer 7jaar geleden en denk niet dat het er nog van komt. Hahahaha

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Mijn man had het al vaak over trouwens maar ik wilde niet. Totdat we het er weer een keer over hadden en ik zei dat ik wel wilde. Dus ik wist al wel dat het eraan zat te komen. Vervolgens is mijn man de stad in geweest en heeft ringen gekocht. Kerst 2009 heeft hij me gevraagd en in juni 2010 zijn we getrouwd :)

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ben inmiddels alweer bijna 10 jaar geleden :D heel romantisch ten huwelijk gevraagd. Nu bijna 10 jaar later nog steeds niet getrouwd. Door omstandigheden kwam het er maar niet van, we willen beide een droombruiloft en dat kost gewoon geld! Nu hebben we het financieel eindelijk breder, maar weer net een huis gekocht!
    Toch hoop ik stiekem dat het nog steeds zomer 2013 kan gaan worden!

4. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Wij zijn alleen voor die kleine getrouwd.. Dus zijn ook heel simpel op een maandag getrouwd zonder poes pas... Gelukkig maar want ik geef er simpel zeer weinig om...

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik leerde mijn mannen kennen in augustus 2009.
    ik woonde in oktober 2009 bij hem
    in april 2010 was ik zwanger .
    2 augustus ten huwelijk gevraagd op strand van spanje
    10-11-11 zijn we getrouwd

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

13 februari 2011 ten huwelijk gevraagd in de Efteling, 14 september 2011 in ondertrouw gegaan, 15 juni 2012 getrouwd.
    Gelukkig wilde hij zelf ook het aanzoek doen, want als ik het zou moeten vragen zou ik gewoon niet trouwen.

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Rond 2050 zal ik vertellen hoe het bij ons is gegaan... Ik zit nog op t wachtbankje :(

8. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Wij hebben het samen overlegd. We waren op dat moment acht jaar samen, mijn vriend zou stage lopen in het buitenland en ik kon alleen mee en mocht daar alleen werken als we getrouwd waren.
    Voor mij voegt trouwen niets toe aan de relatie. Vandaar dat de romantiek aan mijn verhaal ontbreekt :)

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mis een optie :p 'poging tot aanzoek doen' haha. mijn man probeerde mij ten huwelijk te vragen maar hij klapte dicht. Echt een actie voor mijn man om een aanzoek op die manier te doen. Dé vraag heb ik nooit gehoord, maar wist wat hij bedoelde. dus eigenlijk voor mij 2 antwoorden: Man deed (soort van)aanzoek, en samen besloten.

10. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Mijn man heeft mij gevraagd. Is Engels, dus alles moest volgens traditie voor hem. Heeft m'n vader ook eerst toestemming gevraagd terwijl ik van niks wist. Ik vond het wel geinig en nog. :D
    Voor mij was het ook goed geweest als hij gewoon gezegd had "zullen we eens een datumpje prikken?" HAHA!

11. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hij heeft mij gevraagd , op de eerste etage van de eifeltoren :)
    Dat was oktober 2011 .. We zouden 2 nachten naar Antwerpen en de avond voordat we weg zouden gaan kwam hij met het idee om koffie te gaan drinken in Parijs. Ik vond t onzin maar ik dacht later Ach laten we gewoon gek doen en genieten van die paar dagen samen en ben akkoord gegaan ... Haha. We hebben nog steeds geen datum maar ik heb ook geen haast :)

12. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

20 aug 2012
    477
    33
    28
    niet getrouwd en ook niet van plan :D maar ik vind dat een vrouw de man best kan vragen.

13. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    We waren op een gegeven moment 6 jaar samen en vonden dat het wel tijd werd haha ;) Dus samen besloten en zijn precies op de datum getrouwd dat we 7 jaar samen waren.

Mijn man heeft me daarna wel nog een aanzoek gedaan, zo lief!

14. Hij heeft mij gevraagd in het kasteel van Doornroosje in de Efteling.. Dachten we :D Héél romantisch, precies toen hij op z'n knieen ging begon er een muziekje te spelen, het was echt perféct. Toen we een maand later weer in de Efteling waren en langs 'ons' plekje liepen, kwamen we erachter dat dit niet het kasteel van Doornroosje was, maar van het Meisje met de Zwavelstokjes :D:D:D Maar goed, dat maakte het aanzoek gelukkig niet minder romantisch!

Wij wilden eigenlijk op 13-8-13 gaan trouwen, maar dat gaat 'm door de vruchtbaarheidsbehandelingen even niet worden. We hopen nu dat het april 2014 wordt, maar dat is nog even afwachten.

15. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig heeft mijn vriend me afgelopen maandag ten huwelijk gevraagd, op zijn knieën met een bos bloemen.

Maar we hadden al wel samen besloten dat we graag getrouwd wilden zijn voordat de kleine er is.

16. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Samen besloten.

Was eind november, toen hadden we het er over, van oja laten ze gaan trouwen. We waren wel voor de Islam getrouwd, maar niet officieel.
    Ik wou graag op 1 maart trouwen, omdat we sinds die dag samen zijn. Gewoon geregeld, heel standaard gehouden die dag.

We wouden ook een feest geven en die planden we voor 11-11-11.
    Geregeld, klaar.

17. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hier heeft hij mij gevraagd en na 1,5 jaar zijn we afgelopen september getrouwd.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier ben ik ten huwelijk gevraagd op de dag dat we 10 jaar samen waren...supermooi! Niks bijzonders .. geen eifeltoren....maar voor mijn vent al heel wat..:D

Vindt trouwens wel dat de man de vrouw ten huwelijk moet vragen...daarin ben ik nogal ouderwets hihihi

19. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Man heeft mij in maart 2011 ten huwelijk gevraagd. September 2012 getrouwd. Planning was mei 2012, maar wij hadden het geluk een prachtige dochter tussendoor te mogen verwelkomen!

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik ben vandaag precies 4 jaar geleden ten huwelijk gevraagd.
    Midden in de nacht en het sneeuwde! Niet normaal.
    Manlief is netjes op zijn knieen gegaan na een concert van ons lievelingsband.
    We zijn pas vorige maand getrouwd. Er heeft wat tijd tussen gezeten, maar dat had zo z'n redenen.

Deel Deze Pagina