Mijn man heeft me ten huwelijk gevraagd. Wist wel dat er een aanzoek zou komen. Hij is op zijn knieeen gegaan en natuurlijk zei ik ja!
In de zomer toen we lekker uit eten waren hebben we samen afgesproken dat we de zomer erop zouden gaan trouwen. We waren het allebei allang weer vergeten, tot het voorjaar, bijna zomer dus We zaten weer bij dat restaurant toen het weer boven kwam en we besloten ons plan nog steeds door te zetten. Was even krap om alles 3 maanden van te voren te regelen, maar het is prima gelukt. En het feest/diner was in... je raad het al.. datzelfde restaurant!
Ik ga mijn vriend komende zondag (dan is hij jarig) ten huwelijk vragen . Daarna, als hij ja zegt natuurlijk, gaan we kijken voor een datum. Ik heb nu bijna alles geregeld voor zondag (bloemblaadjes, ballonnen, zelfgemaakte taart, uitgebreid ontbijt enz enz) en zit nu deze week lekker te stressen en te zenuwpezen .
Binnen 9 maanden (na 1e kennismaking) getrouwd, samen besloten en datum geprikt. Maar man heeft me nog wel officieel 'gevraagd'..
Hier ook nog steeds op aan t wachten hoop dat ie t ooit doet want durf t zelf denk ik niet aangezien hij altijd geroepen heeft dat ie niet wilt trouwen laatste jaar is zn kijk erop wel wat veranderd en nadat ik hem toch eens verteld heb wat het voor mij zou beteken om met hem te trouwens gaat het al meer de goede kant op haha
Hier hadden we altijd al plannen maar nooit van gekomen. Totdat we hoorde da tmijn vader toen ziek was ( kanker) en hebben toen binnen een dag besloten te trouwen en binnen een half jaar. Dus tja in deze situatie samen besloten dus niet echt gevraagd
Wat een leuke en mooie en WesDaan > ontroerende verhalen. Ik zei gisteren voor de gein dat 12-12-12 een mooie verlovings datum is. we willen trouwen en we zeggen wel vaak tegen elkaar wanneer gaan we trouwen! maar zou toch wel graag gevraagd willen worden hoor! lijkt me zo speciaal. zwijmel! Daarom kwam ik ook op het idee om het hier maar eens neer te zetten leuk om te lezen. ^^