Dag dames! Hier even wat inspiratie nodig! Mijn zusje trouwt in september en als zusjes en ouders willen we natuurlijk iets leuks voor haar doen die dag... Ik zit zelf te denken aan " something old, something new etc..." of een champagneontbijt voor de volgende dag (maar ze slapen waarschijnlijk in een hotel). Hebben jullie nog leuke ideeen of goede ervaringen? Groetjes Jelske
Je kan met het hotel regelen dat ze een champagne ontbijt krijgen. Something old something new e.d doet het ook erg goed! Er zijn ook leuke boeken te krijgen zo als trouwen voor dummies. Of ga nog lekker even met je zusje naar de sauna een dag of 2 van te voren. lekker verwennen en relexen. Wat mijn ouders bij mij deden op mijn trouwe dag was een kerstboom van papier ( voor jou geval dan een ander soort boom of bloem) en iedereen die er was kreeg een papiertje om dan een wens op te schrijven. Dan krijgt het bruidspaar een wensboom mee naar huis. Mijn zusje regelde het 'gastenboek' Ze had groot papier gekocht met een mooie lijste om heen en iedereenschreef daar wat op.. zo heb je altijd nog een leuk herinnering aan je trouwdag een boek stop je in de kast en kijk je niet zovaak meer in maar het schilderij hebben we opgehangen veel succes!
Hey, ff off topic Weet je nog dat je een topic opende over de vraag of je een maand over zal slaan ivm de bruiloft van je zusje en de eventuele uitgerekende datum van jou eventuele zwangerschap?! Ik zat toen in hetzelfde schuitje, mijn schoonzusje gaat ook trouwen in september! Dus ik was ook wel benieuwd naar de reacties.... Wij zijn er wel gewoon voor gegaan en laat het nou net die maand raak zijn! Hahaha, mijn schoonzusje trouwt op 21 september en ik ben 20 september uitgerekend!
Ik heb toen mn zusje trouwde hun overnachting geregeld in een hotel vlakbij de feestzaal complet mét champagne, verwensetje(voor in bad/douche) én ontbijt
Thanx voor de leuke ideeen, daar kan ik zeker weer wat mee! Dat boompje vind ik ook een erg leuk idee! @ Marsab, zoals je ziet is het voor ons weer over deze ronde, dus wij gaan nu voor een oktoberkindje! Weet je zusje het al en hoe reageerde ze? Groetjes Jelske
Nee we hebben het nog aan niemand verteld, dus we weten nog niet hoe ze gaat reageren..... [-o< Hopelijk positief Maar kan me bijna niet anders voorstellen hoor!
hey, ik was laatst bij een bruiloft en daar hadden ze achterwerk in de kast (van de VPRO vroeger). Je kon in de poppenkast gaan zitten en iets zeggen voor de camera tegen het bruidspaar, was erg leuk!