Open Top Trouwlocaties

Discussion in 'De lounge' started by Shaddixxx, Jan 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zijn er nog meer meiden hier die zondag ook tig locaties af gaan lopen? Wij hebben echt nog géén idee wat we willen op onze bruiloft. Momenteel neigen we naar héél mooi trouwen en geen feest, zodat we sneller kunnen trouwen omdat het minder zal kosten zonder feest, maar aan de andere kant hoort een feest er in mijn ogen toch wel een beetje bij.. Ben heel benieuwd of de open dag invloed gaat hebben op onze keuzes!

Hebben jullie nog echte must-sees wat locaties betreft? Waar gaan jullie allemaal heen?

Ik heb er zo'n zin in! :D

Open Toptrouwlocatie Route - 3 februari 2013 »

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij zijn getrouwd in 'de Sniep', heel erg mooi met een balkon boven een een prachtig prieeltje buiten. Vrienden zijn getrouwd in Hoeve Kromwijk ( bij de Intratuin), ook een aanrader.

3. Locusta

Locusta Niet meer actief

Yep! Wij ook! :) Zijn helaas maar twee locaties in de buurt die er aan mee doen. Beetje jammer....

4. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Geen feest? :(

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zou ook een feest doen hoor, zonder feest, daar krijg je denk ik enorme spijt van..........

6. We willen wel, supergraag zelfs, maar we hebben de mensen niet om dat feest te vullen.. We komen hooguit op 15 mensen uit, en het grootste deel daarvan vind ik niet erg eh, feestelijk ;) Als ik me dat feest voorstel, wil ik een openingsdans met een kring mensen er omheen. Dan wil ik een gevulde dansvloer, en de enige die zouden dansen zouden jij, G en mama zijn.. Nou, gezellig, staan we daar met z'n 5en :p

7. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

Jul 28, 2012
    911
    0
    0
    Wat leuk zo'n open dag!

Ik ben afgelopen jaar in het pinksterweekend getrouwd, maar onze dag is lastiger te vergelijken omdat wij wel veel gasten hadden (overdag 40, 's avonds 160).

Waarom niet een uitgebreid diner ter vervanging van het feest? Met een man of 15 is dat supergezellig! En dan zou je kunnen kijken wat binnen jullie smaak en budget valt waar je dat zal houden. Zo kun je heel chique dineren, maar je zou ook gewoon ergens uitgebreid kunnen bbq-en met z'n allen. Gewoon kijken wat bij je past.

Succes hoor! Trouwen is echt zo leuk!!

8. Within

Within Niet meer actief

Wij hebben ook geen feest gehad hoor ^^ Wel een uitgebreide receptie met 120 man en daarna lekker gegeten met de ouders, opa's/oma's, broers/zussen, getuigen en een paar mensen die van ver kwamen.
    We waren half 10 in onze hotelkamer en hebben daarna nog heerlijk de X factor finale zitten kijken :p Voor ons was het de perfecte dag, een feest had me erg leuk geleken maar is duur en we deden het dan meer voor de gasten dan voor ons zelf omdat we geen feest type zijn, maar meer een "biertje in de hand en gezellig kletsen" type.

9. Lang met z'n allen dineren is ook niets voor ons. Zijn familie is nogal eh, kak. En mijn familie is dat totáál niet. Wij zouden dus liever een bord spaghetti hebben, terwijl zij ongetwijfeld gaan lopen klagen als het niet minstens een 3-gangendiner is ;)

Wat jij zegt Within, dat was ook een beetje ons idee. Wel even ergens eten met z'n allen, en dan een extra lange huwelijksnacht. In plaats van een feest gewoon een wat duurdere suite, bijvoorbeeld. Maarja, toch blijf ik dromen van dat feest.. Waarom kennen we toch maar zo weinig leuke mensen :( Misschien moeten we anders maar gewoon naar een club gaan in onze trouwkleding :D

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Moet de titel niet 'op en top' zijn? Hihi.

Wij hadden wel een feest, je moet goede prijsafspraken maken over hoe of wat. Wij hadden een vast bedrag p.p. en daar zaten alle drankjes bij in, inclusief 5x een hapje tussendoor en een broodje aan het einde.

11. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik zie ons al staan ja. :p Verdorie, dacht ik na dertien jaar weer eens bruidsmeisje te zijn.. :p

12. Sss

Sss Actief lid

Jun 30, 2012
    106
    4
    18
    Female
    NULL
    NULL
    Wat leuk! Het is dat we al getrouwd zijn hihi. Onze locatie staat er trouwens wel bij! Finley het Witte Huis in Loosdrecht, prachtige dag hebben we daar gehad :)

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

He Lieverd,
    als je toch maar zo weinig gasten heb, kom je mooi deze kant uit. Kun je in ieder geval mooi trouwen en gaan blaine en ik wel mee de dansvloer op.
    xxx

14. Nee, zo heet de open dag :p Top Trouwlocaties die OPEN zijn die dag, dus :p

@Sjors; Haha, dan wordt het wel een stuk gezelliger inderdaad ;)

15. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Wij zijn in Kasteel Radboud in Medemblik getrouwd. Echt een super locatie! Je kunt er binnen ook hele mooie foto's maken en de trouwzaal is echt mooi!

Ons feest hebben we in Den Helder gedaan, dus geen ervaring met een locatie daarvoor. Ik weet wel dat mijn nicht een feest gaf in een soort partycentrum in Medemblik, dus het is er wel.

*edit* Ik zie dat al die locaties niet echt in de buurt zitten van medemblik en ook niet meedoet met die open dag. Dus mijn berichtje heb je niet zoveel aan, sorry!

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik hoorde net de reclame, haha... Excusez moi :D

Share This Page