Wij vliegen woensdagmorgen vroeg naar Portugal. Dat is natuurlijk niet zo heel lang vliegen, maar het kan best lang worden als onze dochter (1,5 jaar) besluit niet mee te werken. Nu hebben we al het 1 en ander gekocht qua speelgoed. OA een pop, een gek eendje, een magic tekenbord (mini), zo'n kijk fototoestel en ik heb kinderliedjes op mn iphone gezet. Ook gaat de potable dvd speler mee, maar ik geloof dat we die niet kunnen gebruiken in het vliegtuig ivm een stopcontact die we nodig hebben. Ze kan erg moeilijk stil zitten en wil vaak helemaal niet op schoot zitten. Hebben jullie nog leuke tips om mijn dochter zoet te houden tijdens de vlucht
Met welke maatschappij vlieg je? Vele airlines hebben bijvoorbeeld ook kleurtjes en een kleurplaat die de kinderen krijgen bij het boarden. Ze is dan wel anderhalf maar vaak vinden die kleintjes het juist leuk om te kleuren. Boekje lezen werkt ook vaak goed, en de indrukken die ze opdoen houden ook vaak goed bezig. Succes met vliegen en een hele fijne vakantie toegewenst.
Thanx. Toevallig heb ik haar vanmiddag laten kleuren. Ze was meer dan een half uur in trance gewoon haha. De kleurtjes neem ik zelfs dus maar mee. We vliegen met TAP AIR. Boekjes heb ik ook nog even in de tas gedaan. Stom he dat ik zulke simpele dingen nog niet had ingepakt.
Als je zorgt dat de portable dvdspeler opgeladen is, heb je toch geen stopcontact nodig? Wij nemen deze in ieder geval altijd mee, op de moeilijke momenten even aan en je kunt weer even vooruit! Goede reis!
Ik zou misschien van die spulletjes die je gekocht heb, kadootjes maken. Dat maakt het extra speciaal.
Stickers plakken is misschien ook een idee? Weegt niet veel om mee te nemen en valt vaak goed in de smaak!
Maryloes, Ik kwam er vandaag achter idd dat ie op te laden is *blond* haha. Dus volop DVDtjes gebrand. Ook voor op vakantie. Studio 100 doet het goed hihi Loesjuh goed plan ik ga het inpakken.. Zanoni, ook een leuk idee, er zitten al wat stickers in de tas inmiddels.. Thanx meiden!!
OOHw en je zal zien he, maak ik me toch ietsiepietsie nerveus en dan zul je zien dat ze zich voorbeeldig gedraagd . Vorig jaar heeft ze de hele weg liggen slapen, toen maakte ik me ook al een beetje nerveus..