Vermaak

Discussion in 'Baby en dreumes' started by pim, Aug 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Het valt me altijd op dat iedereen hier altijd zoveel onderneemt met de kids. En dan doel ik op speeltuinen, zwemmen, kinderboerderijen, pretparken etc.

Tuurlijk ondernemen wij regelmatig iets met Emme, maar ze speelt ook veel thuis binnen of lekker in de tuin alleen of met buurtkindjes.

Hoe doen jullie dat?

2. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Wij gaan elke week op zaterdagochend zwemmen en we fietsen eigenlijk elke dag wel met hem, als het mooi weer is. We gaan dan vaak naar de kinderboerderij of door het bos maar soms ook gewoon hier in de buurt.

Verder speelt hij ook gewoon thuis en bij buurtkindjes.

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    ik denk dat het belangrijkste is dat je kind zich vermaakt :) onze oudste vermaakt zich prima thuis en in de tuin in zn eentje, met ons of met neefjes. tuurlijk is een pretpark enzo leuk, maar helemaal als ze zo klein zijn, zijn er nog heel veel 'simpele' dingen waar ze zich net zo goed mee vermaken.
    bij ons dus niet enorm veel bijzondere uitjes, hij vermaakt zich nog prima :)

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Ik ga (bijna) iedere maandag dreumeszwemmen met Luca.
    verder gaan we wel eens naar de dierentuin of we wandelen of fietsen een stukje. De dierentuin/kinderboederij doen we niet iedere week.

Luca vermaakt zich prima met zijn eigen speelgoed binnen of buiten. Hij kan zich ook heel goed in zijn eentje vermaken.
    Ik zie dus niet in waarom ik bijv iedere week naar de dierentuin of kinderboerderij zou moeten gaan. Dan wordt het op een gegeven moment ook zo gewoon....jippie we gaan weer naar de kinderboerderij :rolleyes:

Share This Page