Ik ben sinds vorige week al een kilo vermagerd, en dat terwijl ik zeker niet minder eet. Ik woog 66.5 (wat voor mijn 1m80 al niet veel is) en nu weeg ik nog maar 65.6. Zijn er nog meiden die zo laat in de zwangerschap nog vermagerden? En heeft er iemand tips om toch weer bij te komen want nu loop ik al de hele tijd met het idee rond dat mijn zoon niet genoeg te eten heeft. Ik weet dat dat een beetje absurd is maar ik maak me toch heel erg zorgen. Groetjes van een bezorgde mama in spe
Geen zorgen maken. Dat kan gebeuren hoor. Als je structureel afvalt, dan zou ik er even naar laten kijken, maar een kilootje of 2 kan altijd. Ik stond ook ongeveer 2 maanden stil. Beeb groeit gewoon door hoor.
Je kleintje krijgt genoeg hoor. Dat is waarschijnlijk de rede dat jij vermagert...want die kleine krijgt eerst en dan jij pas En ik heb nog niks anders gedaan als magerder worden de hele zwangerschap door niet. Terwijl ik echt bergen eet nu. Maar gelukkig kan ik t hebben...mag zowiezo wel meer af zelfs. Je zelf niet te ongerust maken hoor. Anders jezelf gerust laten stellen door je VK
Bedankt voor jullie snelle antwoord. Het heeft me gerustgesteld. Ik blijf de weegschaal wel in het oog houden maar zal me wat minder druk proberen maken als ik niet verdikt ben. Mijn beebje schopt me de hele dag door dus ik heb eigenlijk de hele tijd bevestiging dat alles daarbinnen wel goed is. Maar als nieuwe mama maak je je over alles zorgen. Zo werkt het nu eenmaal volgens mijn mama