hoi ik vroeg me af hoe jullie je zwangerschapsbuikje zijn kwijtgeraakt. ik heb al wat overgewicht(1.60 en 96 kilo,moet 65 kilo zijn)ik wil vermageren voor ik zwanger wordt maar ja dat kan nog even duren.dus als ik toch zwanger ben en niet ben vermagerd zou ik graag na mijn zwangerschap vermageren. maar hoe? dat is de vraag.vermageren jullie sowieso omdat jullie zoveel tijd aan de baby moeten geven of doen jullie iets anders alvast bedankt groetjes amy
Dat is per persoon heel erg verschillend. Bij de een vliegen de kilo's eraf en bij de ander blijven ze langer plakken. Vaak wordt gezegd dat als je borstvoeding geeft, je automatisch al afvalt maar andere meiden hebben die ervaring weer niet. Ik ben na 9 maanden weer gaan sporten en goed op mijn eten letten. Ik ben nu nog 5 kilo verwijderd van het gewicht van voor de zwangerschap. Ik was bijna 30 kilo aangekomen. Anders kom je gezellig meedoen met de afvalrace in de lounge. Daar helpen/steunen we elkaar met afvallen. Het is heel persoonlijk wat voor jou werkt, de een zweert bij SB en de ander bij WW, feit blijft dat als je wil afvallen, je meer moet bewegen en minder moet snoepen/gezond eten. Tenzij er iets medisch aan de hand is natuurlijk.
Zie ook andere topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=94990 Staat ook mijn antwoord over afvallen na de zwangerschap (lukt dus niet erg...). Of bedoel je dat niet?