Goed hoor Tjejfromsverige! Vanavond me goed ingehouden met uit eten gaan maar denk dat ik wel wat ben aangekomen hierdoor maar goed, morgen er weer tegenaan. Heb vanavond bewust geen ijs genomen en een gedeelte van mijn eten aan mijn man gegeven Mijn eten van vandaag: O: volle yoghurt met banaan T: rice crackers L: 2 speltcrackers met monchou en vruchtenhagel T: 2 mandarijnen, 1 paprika, stukje pure chocola, stukje witte chocola, 2 snoepjes A: 3 stokbroodjes met kruidenboter, wat frietjes met mayo, kip in barbecuesaus, beetje meloen met ham, 2 stukjes sparerib, wat rauwkostsalade, nougat blokje. En een glaasje coca cola T: nog een reepje witte chocola
Mag ik nog meedoen? Mijn verhaal is bijna gelijk aan die van TS! Toen ik mijn man leerde kennen woog ik 79kilo (1,88m), voor de zwangerschap 99kilo en in de zwangerschap 119 uiteindelijk. Ben met gevallen in 1 dag 10kilo "afgevallen" (4kilo kind, 1kilo placenta en 5liter vruchtwater (ja echt)). Dat is het enige wat ik ben afgevallen en de teller staat nu op 113
Knap hoor snoopy, geen ijs! Dat is iets wat ik niet kan weerstaan haha. Sinds maandag heb ik een schema gemaakt, 30 dagen lang achter elkaar sporten. Gister was dag 2 en dat was wel afzien. Werd een paar x duizelig dus misschien moet ik wat minder enthousiast zijn en ik heb spierpijn.. auw. Ik woog vanmorgen wel 65,5🎉 -dus ik wil maandag echt 65 of minder wegen. Mijn dag vandaag; O: 2 boterhammen met kipfilet en jam T: appel L: ik denk havermoutpannekoek of een mugcake met kwark T: fruit en een gekookt ei L: aardappels, sperziebonen en tartaar 1981mama succes! Ga je er bij sporten of alleen op je eten letten?
Ik mag nog niet alteveel sporten na mn bevalling 5 maanden geleden. Ik heb in de zwangerschap 7 maanden ziek op de bank gelegen én een moeilijke bevalling waarvan ik nu nog naweeën heb (figuurlijk naweeën hoor). Dus ik vrees zelfs dat ik bij spieropbouw ga aankomen (so be it, die heb je nodig), maar als ik maar slanker wordt (ik heb nog steeds een zwangerbuik?) Ik ga sowieso op mn eten letten, en bewegen wat ik kan, fitnessen mag niet bijv. Maar wandelen (zon hekel aan) en huishouden en tuinieren moet kunnen. Ons huis is een puinhoop dus ik kan me wel in het zweet werken dan Qua eten gewoon opletten (geen choco en koek) en ik probeer links en rechts wat koolhydraten te laten liggen. Mijn einddoel is niet "afvallen" an sich, maar topfit worden zodat ik nog een keer een zwangerschap aankan mijn zwangerschap verliep dus nogal dramatisch en dat moet de tweede keer anders want ik heb nu een kleintje rondlopen
Hier ook nog steeds aanwezig, helaas steeds dips tussendoor maar ik pak het wel telkens weer op, zal proberen weer actiever mee te schrijven, dat motiveert ook . Jullie goed bezig zo te lezen!!
Welkom 1981mama en Eylem wat goed dat je je steeds zo herpakt. Ik heb gister een cheatdag gehad (bijna elke dinsdag) dus ik ga niet eens opschrijven wat ik heb gegeten. De pizza smaakte in iedergeval heerlijk Vandaag gaan we weer vrolijk door. o: 2 bruine boterhammen kipfilet t: 2 kiwi's l: 4 craccotes met hummus en wat cherrytomaatjes/komkommer t: sinaasappel a: gegrilde kip, advocado en groenten, salade
Heftig mama1981. Gewoon idd wandelen en wat huishouden doen en dan heb je toch voldoende beweging hopelijk heb je gauw je doel bereikt. Eylem top om weer te herpakken hou je je eten ook bij in een app? Dat helpt bij mij wel goed om niet nog dat ene koekje te pakken of dat ene chocolaatje omdat je dan ziet hoeveel er in blijkt te zitten. Tjejfromsverige dat klinkt goed die pizza haha. De rest vast ook
Wat goed dat we er nog steeds zijn! Hier ook nog steeds goed bezig, al vind ik al dat gezonde eten wel wat eentonig. Groenten en fruit zijn toch al zo duur, dat ik niet echt geneigd ben om dan ook nog extra lekkere broodjes of gezonde dipjes erbij te kopen of zo. Ik merk dat ik daar ook wat ongeduldig van word: ik wil nú resultaat zien of moet (als ik moe ben) mijn best doen om niet negatief te gaan denken. Maar so far, so good en nog niet gesmokkeld. Nou is zondag mijn oma jarig en geeft een uitgebreide lunch en dan ga ik natuurlijk niet alleen de sla eten...maar da's zondag pas (en dan weeg ik 's ochtends, haha...nog een week om dat er dan weer af te krijgen). Vandaag: o: 2 boterhammen met pindakaas t: halve komkommer l: 2 gekookte eieren t: wat rauwe worteltjes en een blokje kaas in de supermarkt a: spaghettig bolognese (zelfgemaakt zonder zakjes) Wel héél goed gisteren toen ik bij een vriendin langs ging 's avonds van tevoren gezegd dat ik gezond aan het eten was. Toen hadden we verse muntthee met komkommertjes en tomaatjes...goed he?
Ik moet bijna ongesteld worden en ik heb me een vreetbuien... Kennen jullie dat? Ik heb speltbrood met mozerella en tomaat op Drop ( uhmmmmm veel) Advocaatje ( eet ik nooit, had ik in de kast van het kerstdessert.. Griezel wat een meuk.. Klein beetje gehad) Spareribs en salade Maar ik zou zo nog los kunnen gaan in de koelkast.. Ga ik niet doen hoor.. Maar wat een drama vandaag.. Morgen echt heel streng zijn voor mijzelf
Jaaa! Ik ben normaal helemaal niet zo'n zoetekauw, maar vlak voor dat ik ongesteld ga worden heb ik altijd zoooooo'n zin in chocolade.
Hier even een baalmomentje, zat maandag op 93,4, na 1 dagje wat teveel gegeten te hebben en de dag erna uit eten te zijn geweest (heb me die dag redelijk ingehouden dacht ik, ook met uit eten gaan), was gewoon weer een kilo aangekomen! (ik weeg elke dag, moet ik eigenlijk niet doen, maar vind het leuk ). Nu wel weer 400 gram eraf en ik verwacht morgen ook wel weer wat maar ik vind het zo zonde! Vanavond eindelijk tijd om te sporten, maar ben erg moe, dus ik kijk nog even. Anders moet ik morgen toch echt wel aan de bak. Ook niet gefietst door het slechte weer. Ik heb wel telkens honger, vooral 's ochtends als ik net wakker ben, terwijl ik toch genoeg eet. Heel irritant! Mijn eten van vandaag: o: gebakken ei (wilde er 2 maar er was er nog maar 1 ) t: worstenbroodje (kon ik echt niet afslaan, was echt niet aardig geweest), ananas, zelfgemaakt snickerballetje (zo noem ik het, dadels met pindakaas en een lage pure chocola erover, is maar klein) l: 2 speltcrackers met monchou en hagelslag, wortels t: zakje chips, paprika a: zelfgemaakte lasagne t: weet ik nog niet Zit zonder laatste tussendoortje op 1500 kcal.
Hier vanmorgen weer wat lichter. Als ik maandag geen 65 weeg dan baal ik echt van mezelf. Ik heb nu 3 dagen achter elkaar gesport en ik ga vrolijk door, 30 dagen achter elkaar sporten. En daarna bouw ik weer een nieuw schema op. Mijn menu vandaag; O: bruine boterham met smeerwors T: niks, laat ontbijt gehad L: 2 bruine boterhammen met kipfilet, smeerworst en een gekookt ei T: appel en of banaan D: burritos Hm zie nu dat ik eigenlijk te weinig kcal binnenkrijg vandaag. Dat word nog een bakje kwark naar binnen werken ergens
Lekker hoor. Sport je in de gym of thuis? Ik zie dat je ook pas bevallen ben, gefeliciteerd nog. Mij lukt het bijna niet om naar de sportschool te gaan met een baby en dreumes, zou zo graag meer willen gaan.Mijn man heeft voor mij wel een programma gemaakt voor mij met krachtoefeningen dmv bodyweight voor thuis.
Hier vandaag: O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel t: vergeten L: 3 boterhammen, 1tje met 30+ kaas en 2 met kipfilet t weer vergeten A zuurkoolstampot met kipfilet. ( best zwaar dus) Nu net 2 beschuitjes met vruchtenhagel Vanavond woog ik 66,1
Dankjewel Ik sport thuis en in de sportschool. Momenteel sport mijn vriend niet, maar die begint volgende week weer 3 dagen per week met sporten en op die dagen sport ik sowieso thuis. Dan doe ik 30 day shred. Op dinsdag volg ik standaard een groepsles in de sportschool en de overige dagen ligt het er maar net aan waar ik zin in heb moet zeggen dat ik vanavond echt geen zin had en nu na 4 dagen er wel klaar mee ben terwijl ik nog zo'n lange weg te gaan heb Kun je savonds niet naar de sportschool als je man thuis is? Of anders tussen de slaapjes overdag een workout doen overdag bijv? Ik vind het ook wel lastig combineren hoor was vanavond pas om 21 uur begonnen. Dan zit ik liever op de bank.
Heel herkenbaar zeg. Ik weeg nu iets van 99kg ongeveer Toen ik mijn man leerde kennen ergens tussen 75en 80. Ben vandaag begonnen met fitness en wat blijkt ik vind het nog leuk ook Ik ben trouwens 1,83m lang
Vandaag een wat strengere dag voor mezelf. Proberen om alleen 's avonds wat ik snoepen en verder de hele dag gezond. Door het weer weinig bewogen helaas, doe normaal alles op de fiets maar nu maar even niet. Vanavond sporten, weet nog niet wat, denk iets van Shaun T (niet die extreme) of 30 days shred. Vind het wel een goed idee om elke dag te sporten, ene keer kracht en andere keer cardio. Weet alleen niet of ik dat trek Mijn eten van vandaag: O: yoghurt met walnoten en honing T: 1 paprika en gekookt ei L: speltbrood met banaan en speltcracker met filet american T: ananas en nog iets, handje noten denk ik, snickerballetje A: biefstuk, gebakken aardappelen en sperziebonen T: klein stukje chocola en een lolly denk ik Zit dan op 1500 kcal vandaag.