Bah ik woog vandaag ineens meer??😱 dat word maandag geen 65 denk ik *baal* en ik eet en sport net zo goed. Grrr Ik merk wel dat ik afval, mijn benen schuren bijna niet meer tegen elkaar aan! Dat is dan wel weer fijn. ik duik vanavond maar de sportschool in ipv 30 day shred, dan doe ik net wat meer denk ik. O: 2 boterhammen met kipfilet T: vergeten L: 2 boterhammen met kipfilet T: kwark en een ei D: ik weet het nog niet. Heb net de weekboodschappen in huis dus kan uit iets teveel dingen kiezen 😑
Melaniie heb je je omvang gemeten? Mss verlies je geen kilo's maar cm's door het vele sporten. Ik ga vanavond naar de gym. Ik moet mezelf echt dwingen om te gaan. Niet omdat ik niet wil sporten, maar teveel met thuis en de baby bezig ben.Onze zoon is nog steeds een beetje onrustig en komt veel voor een voeding. Ik geef bv en kolf normaal alleen handmatig beetje de druk vanaf. niet om een kolfvoorraad aan te leggen.Ik heb 16 maanden zwangerschapsverlof, dus gwn thuis en wil denk ik na 6 mnden toch stoppen met bv. Dus NOTE voor mijzelf : Vanavond naar de gym!!!!
o: magere yoghurt met 2 kiwi's t: 2 rijstwafels hummus l: 2 bruine boterhammen met kipfilet, cherrrytomaatjes/komkommer t: 2 rijstwafels hummus, beetje a: spagehetti van courgette met gebakken ricotta
Geef jij BV en je lijnt? Heb je dit overlegd met verloskundige oid? Ze raden het toch ten zeerste af, als je (flink) afvalt dan komen er afvalstoffen uit jouw vetweefsel vrij en die kan je kindje ook binnen krijgen.
Dat kan idd maar ik heb geen meetlint ga wel om de 2 weken foto's maken. Heb je 16 maand verlof? Heerlijk😍 ik moet 1 februari weer aan de bak, kan wel huilen Ik ga vanavond ook naar de sportschool dus je bent niet helemaal alleen
Daar ben ik van op de hoogte alleen ik lijn niet, ik ban alleen overbodige suikers zoals prik, snoep, koekjes etc uit mijn eetpatroon. Ik eet gwn nog altijd 3 hoofdmaaltijden en 2 tussendoortjes en drink vooral veel thee en water.
En hoe was je het bij jou? Ik ben geweest vol energie er tegen gegaan en maakte mij druk om niets. Thuis ging alles goed met de baby dus vanaf nu zeker vaker gaan. o: 2 volkoren boterhammen met kipfilet t: sinaasappel l: zelfgemaakte tonijnsalade (blikje tonijn in water) t: 2 kiwi's a: nog geen idee,we eten bij vrienden dus ik ga mij proberen in te houden
Hallo! Weer enkele dagen geleden... Helaas na de babyborrel: veel taart op overschot en ik vind het zonde om weg te gooien! Dus heb de voorbije dagen toch wel wat taart gegeten... (En ook veel uitgedeeld) Ik ben nog niet op de Weegschaal durven gaan staan. Ben wel trots dat ik tot nu toe geen nieuw snoep meer heb gekocht! Scheelt toch ook weer in de portemonnee! Vandaag: O: 2 yoghurtjes met fruit T: 3 mandarijnen M: tas tomatensoep T: wortel D: kalfslapje met asperges en aardappels Mijn dochtertje is wat ziek en slaapt dus bijna niet. Deze nacht pas om 3u30! ben dus zelf ook wel moe.
Haha topper! Ik ben ook geweest, om half tien nog mn schoonmoeder bleef plakken. Heb niet heel veel gedaan want was mijn flesje water vergeten en had zooooo dorst. Heb mn buik billen en benen gedaan en 12 min crosstrainer. Vandaag heb ik een cheatdag dus heb net n stuk appeltaart gegeten bij de hema morgen middag ga ik weer brn doen op dr sportschool Marrit moet afentoe kunnen toch gewoon weer verder gaan waar je gebleven bent al heel knap dat je niks in huis hebt gehaald dat scheelt alweer heel veel! Ligero welkom en succes!
Hier even en dipje, voelde hem gister al aankomen. Teveel gesnoept dus. Vandaag goed uitgeslapen en pas in de middag gegeten dus nog niet veel op. Vanavond kip met aardappels en groenten uit de oven, zin in! Vanmiddag voordat ik ging eten nog gewogen en woog opeens juist 700 gram minder, heel vaag na gisteravond maar zal morgen wel weer meer zijn. Voel me vandaag wel wat beter dus hopelijk vanaf nu weer de goede kant op qua eten. En bewegen, kan me er niet toe zetten. Wilde eigenlijk gisteravond gaan sporten maar de oudste moest ik halen van een feestje en ze lag pas om 21:15 in bed en ik was helemaal op. Mijn avondeten was ook niet goed gevallen. Maar goed, gaan snoepen is dan natuurlijk ook niet verstandig...
Snoopy he dat is balen Maar soms dan heb je echt behoefte om ff vals te spelen he. Hier vandaag ook vals gespeeld. Stukje cake en frietjes . Ik ben eens benieuwd morgen Was de eerste keer in 2 weken.
Ik lees/schrijf mee op m'n telefoon dus even niet uitgebreid 😊 Ik ben veel aangekomen sinds ik m'n man heb leren kennen 10 jaar geleden en in die jaren ook veel gejojood. Van 75 naar 120 naar 90 naar 105 etc. Huidig gewicht (afgelopen maandag gewogen): 102,8. Vandaag gegeten: O: 2 volkoren boterhammen met boter, 1x kipfilet, 1x vruchtenhagel T: appel L: volkoren triangel met zuivelspread, ijsbergsla, gerookte zalm en pijnboompitjes en daarnaast wat komkommer en tomaatjes T: Griekse yoghurt met een lepeltje honing en wat walnoten D: paar gebakken aardappeltjes en veel salade/rauwkost met kip T: worteltjes
Meiden die gisteren een dipje hadden: lukt het om het vandaag weer op te pakken? Zet hem op, jullie kunnen het! Zojuist heerlijk een bakje Griekse yoghurt met honing en cacao nibs op. De gezondere variant van de straciatella. Heerlijk! Dat was mijn sundaytreat!
Hoi dames, Ook ik heb een dipje gehad Maar toch is het gelukt om het sporten op te pakken Vanmorgen gewogen en zat op 75,1 dus heb er toch bijna 2 kilo af 😀😀😀
Fijn is dat he one of kind, dat geeft gelijk motivatie om het weer goed te doen. Sowieso alle dames die zich herpakken na een dipje duimpje omhoog. Ik ben vanmorgen naar de gym geweest, wat heerlijk was. Alleen heb ik nu een barstende hoofdpijn. Kinderen liggen gelukkig beide al 2 uurtjes te slapen, dus nog even rust voor ze wakker worden. o: 3 sneetjes volkoren met kipfilet t : bakje kwark l: zelfgemaakte kipsalade t: sinaasappel a: zalm in de oven met groenten en aardappels
Hier gaat het weekend matig Gister had ik een cheatdag en vandaag wou ik naar de sportschool. Maar er lag sneeuw en dochter wou samen met papa én mama sleeën. Nouja zo vaak ligt er geen sneeuw dus ik ben thuisgebleven. Daarna hebben ze een film gekeken met n bak chips dat was wel ff slikken hoor. Ik heb een bakje met nootjes/gedroogd fruit gegeten. Niet super gezond maar beter dan een bak chips. Nu verga ik van de hoofdpijn dus weet niet of ik vanavond nog ga shredden. Morgen maar weer de draad oppakken. eerste x in 2 weken dat het echt ff "tegen zit" dus valt me nog mee. Griselda topper en one of a kind fijn dat je dip geen kwaad heeft gedaan snoopy ging vandaag beter?
Super dat je je herpakt hebt one of à kind! Melanie, idd dan maar even sleeën! Hier gaat t goed en ben benieuwd naar het resultaat morgen. Schema vandaag: O: 2 rijstwafels met kipfilet, 1 gekookt ei T: bakje Griekse yoghurt met honing en cacao nibs L: 3 volkoren boterhammen met filet americain T: monkeyplatter gemaakt voor op tafel en daar wat dingetjes afgepakt als tomaatjes, komkommer, stukjes rijstwafels en kaas D: hutspot Vanavond ga ik hardlopen!
Super dat iedereen zich kan herpakken! Morgen ga ik weer op de Weegschaal. Ben toch wel benieuwd (lees: beetje bang) Vandaag gegeten: 7u20:boterham met omelet en tonijnsalade 13u00: 2 kipbrazade 16u: tas tomatensoep en 1 kalfslapje 17u00: 7 mandarijnen (had er plots zo'n goesting in! ) 18u30: klein bordje spaghetti 21u30: magere yoghurt met diepvriesmango (gemixt wordt dit een yoghurtijsje)