Nee niet ongesteld eisprong geen idee. Ben nog niet weer ongesteld geweest sinds de bevalling en heb nog niet echt eisprong symptomen volgens mij. Let er ook niet echt op hoor. Als t er maar weer afgaat😅
Nou ik heb vanmorgen even gesport 9 uur ik dacht er is geen kip net zo druk😱 nouja ik heb weer 250 kcal verbrand en mijn benen getraind en buik. Vanavond wil ik eigenlijk nog even 30 day shred doen om gister in te halen dus even kijken of dat lukt met tijd en kids. Menu vandaag; O: 3 volkoren crackers met kipfilet T: niks heb gesport L: eet bij mn moeder maar denk brood met mager beleg T: kwark en fruit D: 1 aardappel, salade, vlees
Marrit1988 : startgewicht 104.4, doel 75, lengte 1.82, gewicht nu 102.0 snoopy1979 : startgewicht 95.8 , doel 70, lengte 1.68 gewicht nu 93.4 NafNaf : startgewicht 88.5, doel 71, lengte 1.80 gewicht nu 83,3 One of Kind : startgewicht 67.5, doel 60, lengte 1.70 Tjejfromsverige : startgewicht 80.7, doel 68, lengte 1.73 gewicht nu 76.9 dolce82 : startgewicht 61.5, doel 58, lengte 1.68 1981mama : startgewicht 114, doel 99, lengte 1.88 Ligero: startgewicht 102,8, doel 80, , lengte 1.73, gewicht nu: 99,4 Heb mezelf er ook bij gezet
Melaniie: ik ben al 2 keer ongesteld geworden sinds de bevalling! Wel vreemd, want ik dacht dat je door borstvoeding minder of niet vruchtbaar bent. Hier dus niet het geval... Ik ben momenteel dus ongesteld en dan voel ik me altijd zo opgeblazen. Niet leuk dus! O: havermout met noten en rozijnen en perzikyoghurt L: 2 miniquiche T: stukje pure chocolade (86% cacao) en druiven D: courgettesoep en salade tonijn
Mijn startgewicht: 85kg doel: 65kg lengte: 1.65 gewicht nu: 84,3 Ik wil ook heel graag mee kletsen met jullie. Zet hem op dames!
Hahaha, ja Melaniie, als je in de snackbar gaat zitten word je hier meteen gewist hoor! Hier nog steeds goed bezig. Gisteren had ik de hele dag echt onwijs veel trek (terwijl ik best goed gegeten had volgens mij). Vandaag ging het gelukkig weer veel beter. o: 2 kleine peren met skyr-yoghurt t: wat gepureerd fruit l: volkoren boterham met gebakken ei, flinke appel t: 2 cracottes met kipfilet d: lasagne Ik hoop nog steeds dat ik me ooit ook nog vitaler en zo ga voelen van al dat gezonde eten. Vooralsnog heb ik vooral zin om mensen te bijten, haha. Als ik ook nog ga sporten denk ik dat ik gewoon het loodje leg. Ik mis mijn oude eetpatroon gewoon echt, erg he?
Hahahah nafnaf zin om mensen te bijten ik mis mijn gesnaai ook hoor.. Maar ja daar vallen we helaas niet vanaf denk wel dat als ik mijn gewicht eindelijk bereikt heb ik gewoon weer normaal ga eten zonder ergens op te letten. Maar dan wel met mate die ongezonde zooi. Marrit wow 2x al? Ik heb iets van 8 weken of langer gebloed na de bevalling Door de pil dus ben er weer mee gestopt om te resetten maar nog geen ongi gespot. Wel 2x tussentijds wat bruinverlies 1 dag maar anders niks. Van wanneer is jouw kindje? En gaat t goed? Hier vandaag redelijk goed gegaan. O: 3 cracotte met kipfilet T: sport L: broodje kaas, doperwt soep en een ei T: appel D: salade, vlees en een kleine aardappel
Nafnaf, ik denk dat je juist door het sporten je meer energie gaat krijgen. Ook al denk je dat je geen stap meer kunt verzetten, kan sporten dan juist weer energie en de juiste mood geven om gezond te blijven eten. Althans, zo werkt het bij mij wel... Melanie ik zie dat jij inmiddels door mij weer bent verdwenen van de lijst, sorry! Als we de lijst updaten, is het belangrijk dat we de 'quote' er uit weg halen. Anders kan iemand anders hem niet meer updaten met de kleurtjes. Mijn dochter was vandaag ziek en zoontje was zo chagrijnig als de p... En wilde ook niet slapen overdag. Ik zat dus eigenlijk constant met 2 jammerende/mopperende/huilende kinderen op schoot die niets wilden. Naar buiten kon helaas niet, dochter had tegen de 40gr koorts en het was echt vies regenachtig buiten. Hopelijk morgen een betere dag. Ik was echt gesloopt nu...maar goed verder wel een goede dag gehad! O: overnight oats banaan/kaneel T: gekookt eitje L: 2 boterhammen, 1x 30+kaas, 1x filet americain, 2 rijstwafels, 1x pindakaas en 1x kipfilet met gekookt eitje (ik had echt trek zeg!) T: 3 sinaasappels (weer trek en ze waren erg lekker haha) A: meergranenspaghetti met saus van veel groente, tomaten en rundergehakt, weinig opgeschept en daarnaast nog een bak salade gegeten T: worteltjes En ben bijna 4km wezen hardlopen vanavond. Ik moest echt even naar buiten na zo'n dag met de kids! En heb de ladiesrun Rotterdam voor ogen dus er moet getraind worden haha
Ja, dat zeggen ze, he? Maar volgens mij is dat net zo'n mythe als de runner's high, de tandenfee en eerlijke autoverkopers... Nog nooit iets van gemerkt in alle eerlijkheid. Nou moet ik zeggen dat ik voor 's avonds 20.30 ook nooit de deur uit kan. Dan zou ik op zijn allervroegst om 21.30 thuis zijn en dat vind ik eigenlijk gewoon te laat. Zonder in de slachtofferrol te willen kruipen: ik vind de gedachte dat ik dan de hele dag níets voor mezelf heb kunnen doen gewoon een beetje deprimerend...
Ik heb maar 2.5 week gebloed na de bevalling. Dat ging vrij snel! En 4 weken na de bevalling had ik mijn eerste menstruatie. En nu dus de 2de. De gynaecoloog had de minipil voorgeschreven, maar ik wil niks chemisch in mijn lijf zolang ik borstvoeding geef + ik wil over 1 jaar voor een 2de gaan, dus zou ik over 9 maanden alweer moeten ontpillen. Vind ik de moeite niet om ze dan te gaan nemen... Dus dat is misschien de reden dat ik ongesteld ben? Ik ben bevallen op 6 november! enkele dagen voor u dus! Olivia was 53 cm en 3.860kg. Ondertussen al 5.7 kg en 61 cm! Ze groeit dus snel! Ze kan al omrollen en speelgoed grijpen. Ze begint heel veel te 'babbelen' en lacht al gecontroleerd vanaf toen ze 3 weken was. Ze is ook super sterk! Ze zit al goed recht, kan zelfs al alleen staan als we enkel haar handen vasthouden. Echt te zot voor woorden! Ze slaapt ook heel goed van 23u30 tot 10u30 met 1 voeding om 7u15. Daar kunnen we onze klok op zetten Wij hebben dus gelukkig ook een volledige nachtrust! Ze weent ook zelden, enkel als het etenstijd is. Een hele blije baby = een hele blije mama! En hoe gaat het met uw kindje??? moedervanSofia : welkom! Babbel zeker mee! Volg je een speciaal dieet of voedingsschema? Of ga je sporten,...? Je mag ook altijd laten weten wat je eet op een dag, dat kan ons ook inspireren!
Haha nou voor mij klopt het in ieder geval wel. Lichamelijk uitgeput, dan even kwartiertje rust, douchen en dan energie voor 10! Maar goed het kan zijn dat het voor jou niet zo werkt (de runners high ken ik trouwens ook écht). Ik vind juist dat half uurtje hardlopen de tijd voor mezelf. Ik gebruik het ook wel om het verlies van m'n ouders te verwerken. Betekent niet dat ik het altijd leuk vind om te gaan hoor, maar ik heb nog nooit spijt gehad dat ik ben geweest, maar elke keer als ik niet ging had ik juist spijt. Ik ga vaak rond 19.45u de deur uit, kom dan rond 20.15u weer binnen. Dan kijk ik laatste helft gtst, ga douchen en daarna pas de boel opruimen, vaatwasser doen, aanrecht weer leeg, nog een wasje enzo. En daarna is het vaak alweer tijd om naar bed te gaan, soms nog ff 1 aflevering van een serie kijken of zp maar lang niet altijd.
Goeiemorgen dames, ik zie dat er veel bij te lezen valt Ik had gister zo een onwijs honger en bleef ook echt maar drinken alsof ik uitgedroogd was. Ik drink toch meestal 2,5 a 3 lt water/thee op een dag maar bleef nog steeds zo een dorst houden. Ik werd er vannacht nog zelfs wakker van. Ik geef borstvoeding en de kleine clusteert zoveel deze dagen. Ik heb er dan ook maar aan toegegeven en extra vokoren boterhammen op met mager beleg en van het avondeten (volkoren )pasta zalm extra opgescheept.
Ik heb er nog wel meer op m'n telefoon staan. Zal zo af en toe eens eentje posten. Ik gebruik ze als achtergrond op m'n telefoon. Hebben jullie instagram? Ik volg via insta ook veel mensen die aan het afvallen, sporten en gezond eten zijn. Dus de hele dag door zie ik sportende mensen, gezonde lunches enzo...helpt ook!
Goeiemorgen!! Om 10 uur sessie 2 met de trainer in de fitness! Voel men spieren nog altijd van maandag... Benieuwd wat dat gaat geven! Ook word dus mijn vetpercentage gemeten, dat vind ik nog spannender! Zal wel 45% zijn ofzo! Heeft er iemand leuke lunch ideetjes zonder koolhydraten? (en geen salade, soep,...) Ik wil zo eens iets anders gezond eten!
Een ei-wrap of een sla-wrap? Quinoa schijnt ook weinig koolhydraten te bevatten en erg gezond te zijn maar heb ik zelf nooit op dus geen idee of het lekker is. Of scramble egg met spek en kaas Succes met de training!
Wauw jouw kindje is echt vlug!! Noud was bij de geboorte 52cm en 3875 gram. Nu is hij 59,5cm en 5,2 kilo Hij brabbelt veel en probeert dingen te pakken die boven hem hangen in de box. Tegen aan schoppen ook haha. Hier idd ook sterk in nekje en rug! Maar nog niet rollen hoor doorslapen kennen we ook niet was een tijdje rond 4/half 5 en deze week meld hij zich elke ochtend om 3 uur al word pittig als ik om half 6 weg moet voor het werk. Onze dochter sliep met een week of 6 Door dus dit is wel even "afzien" kan ook komen door de nexium dat ie niet doorslaapt maarja die is die wel nodig nog. verder is het een hele blije baby gelukkig Snap dat wanneer je over een klein jaar aan een 2e wil beginnen je de pil nu laat staan. Ik wil hem eigenlijk ook niet meer hebben troep in mijn lijf, maar eerst maar eens wachten op mn menstruatie en dan verder kijken haha.