Dankje Marrit Nee, ik volg geen speciaal dieet. Ik ben gestopt met frisdrank/ongezonde voedsel/koekjes/teveel brood etc. Ik let nu ook beter wanneer ik echt trek heb of honger. Ik snackte s'avonds echt ongelooflijk veel. Afgelopen jaar door allerlei problemen en stress ben ik wel 7 kilo aangekomen. Ik ben helaas een emotionele eter. Mijn ontbijt van vandaag is: glas lauw warm water met versgeperste citroen en havermout papje die ik een nacht in de koelkast heb laten intrekken.
Ja, ik heb ook Instagram . Sinds enkele dagen speciaal voor mijn gewichtsverlies. Mag je van het beheer je account gewoon hier zetten of moet ik het na je pben?
Herkenbaar.... maar ik heb het eerder ook gedaan (sporten) dus het moet nu ook kunnen. Ik werk 4 dagen per week, de vrijdag ben ik vrij, maar heb dan genoeg andere dingen te doen, dus moet toch 's avonds gaan sporten, of ik zou 's ochtends vroeg om 6:15 moeten gaan sporten (als ik sport , sport ik thuis). Waar een wil is is een weg al lukt het me zelf nu ook niet Ik ga nu wel helemaal de mist weer in ook met eten, ben ook weer ziekig x) dus hier schiet het nog niet op. Maar ik geef niet op dus hou me maar in de lijst . Ook druk nu met van alles, vooral in mijn hoofd, dus heb ook echt tijd en rust voor mezelf nodig.
Heel knap hoor, maar het is niet goed om je kind neer te zetten of te laten staan als ze dat niet uit zichzelf doen. Hier was vooral de oudste heel sterk en ik was heel trots maar werd er toen op gewezen hier dat het niet verstandig is ze te laten zitten en staan
Geen idee of het mag. Voor de zekerheid anders maar via pb! Marrit je kindje is echt heel snel! Ook met lachen en rollen? En die nachtrust klinkt heerlijk! Wij hadden dat met de eerste ook. Met 8 weken sliep ze van 19-9u zonder fles tussendoor. De jongste hebben we helaas andere genen meegegeven haha Mijn schema van vandaag: O: rijstwafel pindakaas, rijstwafel kipfilet T: gekookt eitje L: 2 volkoren boterhammen, filet americain, 30+kaas, gekookt eitje, rauwkost en een bak kwark (en nu zit ik wel echt bommetje vol haha) T: ? A: spruitenstamppot T: ?
Ik had haar op mijn schoot vast. Ze zat op haar poep. Ik had haar handen vast en ze duwde zich omhoog tot ze rechtstond. Ik had nog steeds enkel haar handen vast. Zo is ze eventjes blijven staan. En dit doet ze nu vaker, want vindt ze heel plezant. Ik heb zeker nix geforceerd hoor! Ik heb dit op het consultatiebureau gezegd en daar zeiden ze dat ze gewoon heel sterk is en nogal vooruit op haar leeftijd. Ze wil nu al dingen kunnen die baby's van 9 maanden ook kunnen. Maar dat dit geen probleem is, als het volledig uit haarzelf komt. En dat is zo! Gisteren goede training gehad, maar zijn vergeten het vetpercentage te meten... Maandag sessie 3 en dan doen we het zeker! Voor iemand tussen 20-30 jaar zou dit tussen de 20-29% moeten zijn!
Goedemorgen dames Hoe werkt dat, Instagram? Heb me daar nooit in verdiept. Hier vanmorgen een vet spectaculair getal op de weegschaal haha. Ga hem niet vertellen wil ff afwachten hoe het maandag is Gister een vakantie geboekt naar frankrijk we vertrekken 11 juni. Best vroeg, maar scheelde bijna 500 euro vergeleken juli en augustus😱 nou dan ga ik wel wat eerder heen. Vandaag: O: 2 crackers met kipfilet en 1 met smeerworst T: fruit L: 2 boterhammen met kipfilet en jam T: noten koek oid, weet nog niet goed D: kip tandoori denk ik
Ik heb al jaren Instagram, geen facebook. Het werkt veel fijner en je ziet vooral foto's en dat trekt mij ook weer persoonlijk meer aan. Op facebook zitten er veel vage figuren/vieze beelden, dat zie ik minder bij Instagram.
oooooow maar dat klinkt goed Je hebt in iedergeval een nieuw doel ook?de kilo's eraf voor de vakantie? of minstens in de buurt van je streefgewicht.. Ik had ook instagram, maar vorig verwijderd.Iemand had gwn een fake account met mijn naam en foto's en bevriend met een vriend van mij. Die mij vroeg he heb je nou 2 accounts? Echt een heel gedoe, want rapporten bij instagram moet je id gevens (paspoort)doormailen zodat ze zien dat jij het echt ben. Vond dat echt super freaky daarom mijn account verwijderd en plaats echt geen foto's meer online. Maargoed mijn lijstje vandaag o: 2 volkoren boterhammen kipfilet t: halve komkommer l: kipsalade en een gekookt eitje t: sinaasappel a: man kookt, geen idee wat
Instagram: gewoon een social media waar je eigenlijk alleen foto's kunt plaatsen. Je kunt mensen volgen, mensen kunnen jou volgen. Ik volg vooral mensen die ook met gezond eten bezig zijn. Als ik dan op mijn profiel kijk zie ik foto's van gezond eten, sportende mensen, motiverende quotes e.d. Melaniie: Ben benieuwd naar je spectaculaire getal haha hopelijk staat die er ook nog op je weegdag! Ik werd vanmorgen ook heel blij, hopelijk maandag op weegdag ook weer. Lekker die vakantie! Tjej: Ik kort je naam gewoon af hoor, kan hem maar niet onthouden! Wat een engerd die op instagram brrrr! Schema van vandaag: O: overnight oats met appel/kaneel/lijnzaad T: niks, had het zo druk en had laat ontbeten L: klein bakje Griekse yoghurt, 1 boterham met 30+kaas en komkommer, 1 boterham met kipfilet, 1 rijstwafel met kip, paar cherrytomaatjes T: paar ongezouten en ongebranden cashewnootjes A: Salade van sla/komkommer/cherrytomaatjes/paprika/garnalen T: Griekse yoghurt
Tjejfromsverige haha ja nou mijn doel was sowieso om voor juni mijn doel te behalen,maar nu met vakantie in de planning moet het natuurlijk wel he haha Instagram is dus eigenlijk een fb met plaatjes? Nah dan hou ik fb wel aan hihi ik heb dat trouwens ook gehad iemand met een fake account bij mij! Op fb en op nog een vage site. Heb fb duizend keer gerapporteerd maar hun zeiden ja, je hebt geen bewijs en die persoon doet niks strafbaar dus we verwijderen niks.😱 toen heb ik haar benaderd en gedreigd met aangifte en toen is die uit de lucht gehaald. Ligero ik ben ook wel benieuwd naar jouw gewicht en of dat maandag nog zo is! Ik ben net voor t eerst ongesteld geworden na de bevalling. Ben benieuwd of dat invloed heeft op mijn gewicht deze week. Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Is niet erg Ligero, tjej from Sverige oftewel meid uit Zweden, engels gemixt met Zweeds Maar idd echt vreselijk die mensen die andere catfishen met jouw foto's, i-net these days. Ergste was ook dat ze zelfs het bedrijf vermelde waar ik destijds werkte. Facebook heb ik nog wel, maar plaats ik haast niets op. Ook geen foto's van mijn kinderen. a: thaise curry met garnalen en zilvervliesrijst Ik ga straks naar de gym en dit weekend weinig. We krijgen vrienden morgen over de vloer en zondag met de kinderen nja vooral voor dreumes naar een indoor speelparadijs. jullie?
Ik hou het toch maar op tjej denk ik Ik móet dit weekend echt even met dochter op pad voor een verjaardagscadeau voor mijn man...en dan ook gelijk even voor schoolspulletjes voor haar (tas, broodtrommel, beker etc.) want 8 februari gaat ze voor de eerste keer wennen. Spannend!! Zondag een verjaardag. De eerste verjaardag sinds ik koolhydraatarmer eet, ben benieuwd hoe dat gaat...
Gisteren volgens mij vroeg iemand koolhydraatarme lunchtips. Ik vond net deze link via facebook: Aan de lijn? Deze 8 broodloze sandwiches zijn overheerlijk! - Leeftips Misschien is het wat?
Ja dat was ik! Bedankt! Heb ik weer wat inspiratie! Morgen is mijn man jarig, dus gaan savons op restaurant. Ik ga proberen een zo light mogelijke maaltijd te eten, maar een verjaardagsdessertje ga ik echt niet afslaan! Ik ben nog steeds ongesteld, dus ga niet op de Weegschaal staan. Kan echt 2,5 kilo verschillen nu! Voel me nog steeds opgeblazen... Pfff. Hopelijk is het snel weer voorbij. Ligero: spannend! Hopelijk geen traantjes aan de schoolpoort! Tjej: (kort hem ook maar af ) indoor speelparadijs, heb ik zo'n hekel aan! Al die krijsende en opgedraaide kinderen! maar doe het ook vaak met de kindjes van mijn schoonzus. En over enkele jaren wrs ook met eigen dochter. Dat hoort erbij zeker? Melaniie: ben ook heel benieuwd naar je getal! waar in Frankrijk ga je op vakantie? Provence? O: havermout en muesli met walnoten, kaneel en amandelmelk L: boterham met kaas, camembert en ossegerookt, 2 yoghurtjes en 2 mandarijnen T: kerstomaatjes en latje chocolade D: 2 kippebillen, erwtjes en peekes en rozemarijnpetatjes T: yoghurtje
Ah leuk tjejfromsverige indoor speeltuin! Ik ben daar fan van enige nadeel is dat we altijd moeten mee klimmen met onze dochter dus kan niet meer alleen gaan met dr ivm de baby. Maar dat komt wel weer Ligero spannend je dochter bijna naar school! Gaatvdat snel he.. Ze zijn zo groot. Vast gefeliciteerd met je man hopelijk slaag je een beetje voor een kado. Marrit gefeliciteerd met je man lekker genieten van jullie etentje Heb deze week echt slecht gesport. 1x pas. Vanavond wou ik ineens de woonkamer veranderen dus sporten werd m niet meer misschien morgen en of zondag nog even. Verder hebben wij weinig plannen
Ik hou ook van die speelparadijzen. Dochter heeft het naar haar zin, zoontje vermaakt zich al snel met een bal uit de ballenbak...en ik neem lekker de tablet mee en zit beetje te relaxen. Voorheen moest ik ook altijd met dochter mee maar sinds haar broertje er is weet ze dat dat gewoon niet meer kan. Dus nu gaat ze zelf. Al rent ze voornamelijk rondjes of staat ze te dansen in de 'disco'. Ach ze heeft het naar haar zin en ik hoef d'r eens een dag niet te vermaken haha! Marrit jij ook gefeliciteerd met je man! En fijne avond! Mijn man wil graag patat eten vanavond...ik maak voor mezelf maar een lekkere salade had ik bedacht. Met een stuk kip erbij en dan maar een paar patatjes ipv veel patat en 2 snacks. Ik werd weer zo blij van de Weegschaal vanmorgen, dat wil ik niet verpesten.
Hè bah ik heb echt een heftige menstruatie. Geen pijn gelukkig maar het is heftiger dan na mijn bevalling dus ik wacht even met sporten tot het afzakt. Gelukkig was de weegschaal vanmorgen nog lief voor me haha. O: brinta met havermout T: niks L: 2 boterhammen met kipfilet T: noten koek oid D: rijstgerecht