Moedervansafia; wat goed dat je jezelf zo kunt beheersen! Zou ik best moeite mee hebben denk ik. Thuis heb ik dat niet gek genoeg maar als ik bij mn oma ben wel hihi Tjejfromsverige; Beterschap voor jullie allemaal! Hopelijk knappen jullie gauw op Hier mijn 1e werkdag weer overleefd. Ik ben echt gesloopt. Een werkdag van 06.00-16.15 met een baby die nog snachts wakker word is echt geen pretje. En ik moet deze week nog 3 dagen werken waarvan 2 dagen weer om 06.00 Ga vanavond ook niet sporten, morgen maar weer. Slaap half op de bank haha even bijtanken. En heb op het werk zoveel bewogen dat ik genoeg beweging heb gehad voor nu
Bedankt ligero voor de update van de lijst! Melaniie: was raar zeker, zo terug gaan werken? Ik begin donderdag ook weer... van 16u tot 22u. Zie er tegelijk naar uit, maar ook weer niet Deze morgen bij sessie 3 was het zover: 42,9% vetgehalte! dus bijna de helft van mijn lichaam is vet!?!? Djeezes gezond voor mijn leeftijd zou tussen 20 en 29 zijn. Daar zijn we dus nog niet... Hij heeft mijn voedingsschema meteen aangepast en strikter gemaakt. Proteïne dag: O: banaan, yoghurtje met lijnzaad L: tomaat, wortel, gegrilde kipfilet T: vers geperst groentensapje van selder, appel en rode biet D: aspergesoep T: yoghurtje en handje amandelnoten
Marrit1988 : startgewicht 104.4, doel 75, lengte 1.82, gewicht nu 102.0 (-2,4) snoopy1979 : startgewicht 95.8 , doel 70, lengte 1.68 gewicht nu 93.4 (-2,4) NafNaf : startgewicht 88.5, doel 71, lengte 1.80 gewicht nu 82,5 (-6) One of Kind : startgewicht 67.5, doel 60, lengte 1.70 gewicht nu 65,5 (-2,0) Tjejfromsverige : startgewicht 80.7, doel 68, lengte 1.73 gewicht nu 76.9 (-3,8) dolce82 : startgewicht 61.5, doel 58, lengte 1.68 1981mama : startgewicht 114, doel 99, lengte 1.88 Ligero: startgewicht 102,8, doel 80, , lengte 1.73, gewicht nu: 97,9 (-4,9) Melaniie: startgewicht 67, doel 57, , lengte 1.56, gewicht nu: 64,8 (-2,2) Mamavansafia: startgewicht 85, doel 65, , lengte 1.65, gewicht nu: 84,3 (-0,7) Wil iemand zo lief zijn om de kleurtjes weer terug te zetten? Het lukt echt niet... Misschien omdat ik een Mac heb? Heb mezelf ook maar even aangepast...er was een rekenfoutje ingeslopen, hihi! @Melaniie: heftig joh! Dat zijn lange dagen! Ik ben meestal om 7.00 de deur uit en dát vind ik al spartaans.. @Marrit: Wow! Nou durf ik helemaal nooit meer zoiets te laten doen! Maar ik vind je dieet wel heftig, zeg. Trek je het nog een beetje? @Tje: Beterschap voor jullie! Iemand Snoopy nog gezien onlangs?
Nafnaf: ja dieet gaat best hoor! Geen honger gehad. Vind het nog meevallen. Heb toch voldoende mogen eten. Morgen mag ik ook wat koolhydraten, om de borstvoeding op gang te houden. Vind het wel jammer dat ik maar 2 stukken fruit mag eten, want gewoonlijk eet ik tot wel 6 stuks per dag... (en als er mandarijnen zijn, eet ik wel 12 stuks ) Had ook veel schrik voor de vetmeting, maar nu ben ik blij dat ik het weet. Motiveert me ENORM!! toch een aanrader! Je bent al 6 kilo afgevallen! Super! Wanneer ben je begonnen? Ook op 1 januari? Nu heb je toch een mooi gewicht voor je lengte he! Zal blij zijn als ik nog maar in de buurt van jouw startgewicht ben! Tjej: veel beterschap!! En succes met de weging straks!
Wat lief, dank je! Ik kom uit een familie met allemaal lange, magere mensen, dus het helpt me wel om het soms even in perspectief te plaatsen. Ik ben op 3 januari begonnen. Ben best trots op mezelf! Het begint nu ondertussen een beetje een gewoonte te worden, ik ben er niet meer zo de hele dag mee bezig. Maar ik moet toch ook nog wel wat... Pas bij 78 kg zit ik op de bovengrens van wat nog gezond gewicht is... En 6 stuks fruit...hoe krijg je het weg? Ik vind fruit heerlijk, maar ik vind het klaarmaken altijd nogal...afschrikwekkend. Van die plakvingers, haha. Daarom at ik liever chips.
Bijgewerkt voor jou Nafnaf en wow ik zie dat je al 6 kilo kwijt ben sinds januari, supergoed! Mijn week -1,1 Ook heeeeel blij mee. Bijna 25 kilo kwijt en nu 12 weken bezig. En dankje voor de beterschapwensen. gelukkig iets opgeknapt en de kindjes ook. Alhoewel de oudste nog wel erg veel hoest en snotterig is.
@mellani Het is inderdaad heel moeilijk om weer te moeten beginnen met een baby die snachts nog wakker wordt. Hopelijk word het niet al te zwaar voor je!
Wauw tjejfromsverige 25 kilo al!! Wat een top prestatie! Zul je goed merken denk ik ofniet? Marrit wat goed van je dat je die m3tint hebt gedaan. Het is wat hoog maar je weet waar je het voor doet! Mijne zit rond de 37 procent geloof ik. Dus ook te hoog. Zal eens kijken of ik hem vanavond precies kan opmeten. One of a kind Hoe kan dat dan dat je niet goed bezig bent? Wel toch? 100 gram eraf is 100 gram. Is beter dan aankomen en je praat nog steeds mee dus ik vind je wel goed bezig! Dankjewel moedervansafia ik hoop ook dat het allemaal wat makkelijker gaat straks! Hier vandaag een halve cheatdag. Heb een koekje gegeten bij schoonmoeder en vanavond gebak want mijn vriend en ik zijn 6 jaar samen. Kwam die thuis met rozen en gebakjes❤ maar ga nog wel even sporten. Heb vanavond wraps gegeten maar kom er net achter dat er in elk tortilla 206 kcal zitten heb er 2 op😱 en dan de vulling nog. Oh man gewoon avondeten a 800 kcal naar binnengewerkt.😱 voel me nu wel slecht anders had ik er maar 1 gegeten. Ach vd week er maar weer af sporten..
Vandaag lijstje ontbijt: 2 knackerbrood met groentes tussendoor: 1 banaan lunch: brinta tussendoor: komkommer avondeten: gegrilde kip, spinazie, aardappelpuree en groentes. avondsnack: dadels
O: 3 eiwit en 1 eigeel, 1 tomaat T: yoghurtje met zaadjes, 2 kiwi's L: banaan, makreelfilets T: stukje pure chocolade D: stoofvlees met knolselderpuree T: yoghurtje
Oooh, ik heb trek vandaag! Maar ik houd moedig stand! O: roerei met 1 reepje spek T: druiven L: bruine bol met kaas en één met kipfilet, paprika T: ongezouten noten D: macaroni en paprika T: cracotte met smeerkaas
Melaniie komt door te veel afleiding te hebben gehad. En ik heb 2 dagen gesjoemeld met zoonlief samen. En nu alle 3 ziek hahaha
iedereen heeft wel eens mindere dagen je probeert het nog steeds en uiteindelijk kom je er wel. De aanhouder wint Beterschap voor jullie! T heerst wel he.. Hier begint de baby ook te kuchen en snotter en vriend en ik ook. Hopelijk blijft het daar bij.
Even snel alleen m'n lijstje en dan ga ik lekker slapen... O: 1 boterham vruchtenhagel (lekker voor de zoete trek af en toe) T: niks L: 2 boterhammen, 2 rijstwafels, 1 plak 30+kaas, salami T: niks A: volkoren penne met veel groente, zelfgemaakte tomatensaus en rundergehakt T: komkommer Ik weet het, eigenlijk te weinig (voedzaam) gegeten. Is er gewoon bij ingeschoten vandaag. Morgen beter. Heb me wel aan de 2,5ltr water gehouden
Zo ik heb heel jullie topic doorgelezen! Leuk om het allemaal te lezen... Kan ik meedoen? Afgelopen eind september is mijn knop om gegaan en ben ik op koolhydraten (suikers) gaan letten! Wat schrik je vaak van suikers als je op de verpakking kijkt! En sinds ik de meeste suikers schrap heb ik ook geen zin meer in suikers (slechte producten) echt heel fijn en dat maakt het zoveel makkelijker. Heerlijk kunnen eten geen trek hebben en afvallen! Ik ben nu een kleine 21kg kwijt zonder al te veel moeite. Sinds een week ook een Fitbit om mijn pols en dat motiveert tot nog veel meer bewegen. Mijn menu van vandaag Ontbijt 3 gekookte eieren met een beetje mayo en 3 paranoten. lunch blikje tonijn met wat mayo,50gram sperziebonen,wat geraspte kaas,2 zongedroogde tomaatjes,chilivlokken en wat knoflook en een halve komkommer. en een kom koffie met vers geklopte slagroom (zonder suiker) Diner Champignons, (groente nog geen idee) speklapje en een mineola Tussendoor veel thee en water.
Welkom lief dotje! Goed bezig zeg al 21kg in 4 maanden! Mijn schema vandaag: O: Griekse yoghurt met havervlokken, lijnzaad en banaan T: sinaasappel L: 2 boterhammen, 30+kaas, achterham en 2 gekookte eitjes T: monkeyplatter gemaakt met dochter waar ik de komkommer, tomaat en walnootjes van heb gepakt A: agv T: ?
Melaniie Aaawh je verlof zit er weer op he? Hoe valt het werken je gecombineerd met baby en een peuter? Hier ook nog nachtvoedingen hoor, zoontje is net 12 weken en komt 2 a 3 keer. Zwaar maargoed ik ben wel een poos langer met verlof dus slaap beetje bij als de kinderen een middagdutje doen. MoedervanSafia goed toch!! Liefdotje Welkom en wow wat goed bezig zeg. Wil je erbij in het tabel? Zoja kan je startgewicht, lengte en streefgewicht misschien even doorgeven dan zet ik je erop.
Goed bezig allemaal!! toppers Lief dotje welkom en knap 21 kilo zo vlug!! Wat is je geheim Tjejfromsverige het werken is zwaar hoor. Maar voornamelijk omdat ik om 6 uur smorgens begin, en dus om 5 uur uit bed ga. Half uur heen rijden en dan ben ik ok 16 uur klaar. Ga vaak tegen 16.20 weg en ben dan rond 17.15 pas thuis (kids ophalen) dus maak hele lange dagen. Zoontje komt snachts nog 1x dus slaap niet goed en veel. Ook gezeur omtrent de planningen maar ach ik overleef het wel. Wat fijn dag je nog verlof hebt, lang nog? Is dat standaard daar? Mijn dag vandaag; O: 3 cracotte met kipfilet T: kwark L: 3 cracotte met kipfilet ham en kaas en jam T: 2 likkoekjea bij mijn moeder D: gebakken scholfilet met prei, aardappels met spinazie en ei Danoontje Nu ga ik zo sporten