Vermageren!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marrit1988, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjejfromsverige

tjejfromsverige Actief lid

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    #561 tjejfromsverige, 23 feb 2016
    Laatst bewerkt: 23 feb 2016
    Vandaag weegdag 0,9 kilo jeeej! Probeer mijn banner te wijzigen, maar zie dat iets niet goed gegaan is.

Marrit wat fijn dat het iets beter gaat met je en hopelijk kan je straks de dalende lijn voortzetten.

Ligero daar ga jij vast wel komen, je gaat super goed. Zo kort bezig en al zoveel kwijt.

Ik heb trouwens geen beloningen in het vooruitzicht. De kilo's die er van af zijn is voor eigelijk al een beloning, maar nieuwe kleding als ik op mijn streefgewicht zit is zeker nodig.

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Even berekend en mijn bmi is gezakt van 34.4 naar 31.7

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ligero ik heb dat juist niet ik had laatst 2 eieren gebakken met een hand vol spinazie erdoor en had nog steeds honger :)

Wel goed van je zeg je bmi al zover gezakt! Toppie

Marrit spannend uitslag. Hopelijk knap je gauw op. Wel apart idd dat je dochter eerst vlekjes had en toen niet meer, hopelijk blijven ze ook weg dan :)

Ligero ik heb geen beloningen voor mezelf bedacht eigenlijk. Ik hoop dat ik beloond word dok schaamteloos de zomer in te kunnen haha. Maar misschien idd een luchtje ofzo of een avondje weg? :)

Ik woog vanmorgen 62,8😱 ik denk dt dinsdag maar mijn nieuwe weegdag word:D op maandag weeg ik altijd meer dan op dinsdag haha. Vet raar :p

O: havermout pannenkoek
    T: ei
    L: sla met zalm en een ei
    T: kwark
    D: 2 pannekoeken. Geen tijd om te koken ben pas om 19.15 ongeveer thuis

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik heb vanmiddag een enorme kutmiddag gehad. 3 jaar geleden is mijn vader op deze dag gecremeerd en vorig jaar hoorden we op deze dag dat de kans groot was dat mijn moeder haar kleinzoon, mijn zoon, nooit zou leren kennen. Ze is uiteindelijk overleden toen ik 36 weken zwanger was.
    Ik had even comfortfood nodig en liep langs de Starbucks. Heerlijk genoten van een caramel Hot chocolaT. Als ik het hierbij weet te laten dan valt het nog mee en vanavond wil ik weer gaan hardlopen...

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ligero hele dikke knuffel en veel sterkte:(
    Heftig hoor meid!
    Wat heb jij allemaal moeten meemaken.
    En allebei je ouders kwijtraken pffffffff.

6. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Sterkte, Ligero! Ik kan me voorstellen dat zo'n datum heel confronterend is.

Hier zo druk op mijn werk dat het overdag makkelijk vol te houden is allemaal (maar dan de avonden, haha).
    o: twee bruine boterhammen met pure hagelslag
    t: atkins-reepje
    l: twee bruine bollen met kipfilet, stuk komkommer
    t: druiven
    d: twee wraps met kip en tomaat, komkommer

Nou nog ergens tijd vinden om me voor het ontbijt te wegen! ;)

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    #567 Ligero, 23 feb 2016
    Laatst bewerkt: 23 feb 2016
    Mijn ouders waren allebei ziek. Mijn vader kreeg de diagnose toen mijn dochter 2 maanden was. Hij zou nog 4 weken te leven hebben maar dat werden 9 maanden en een maand voor haar eerste verjaardag is hij overleden. Hij is 56 geworden.

Mijn moeder kreeg begin 2015 vage klachten en belandde half januari in het ziekenhuis. Vorig jaar op deze datum kwam de diagnose longkanker met uitzaaiingen in het hersenvocht en nog maar een paar weken te leven. Ze is nooit meer thuisgekomen en we hebben hele zware weken gehad. Mijn moeder is 58 geworden. Op mijn uitgerekende datum was ik bezig haar woning leeg te ruimen. 2 dagen later ben ik bevallen. Was een hele heftige tijd.

Hardlopen ben ik begonnen ruim een half jaar nadat mijn vader overleed, puur ter verwerking van het verlies. In mei 2014 had ik een bbz en heb ik 4 weken niet gelopen, vlak voor ik zwanger werd van de jongste liep ik 10km in een uur. Tijdens de zwangerschap heb ik niet gelopen maar ik heb mijn moeder beloofd op haar sterfbed dat ik dit jaar de ladiesrun Rotterdam zou gaan lopen dus daar train ik nu weer voor. En natuurlijk weer om dit verlies te verwerken. Hardlopen helpt me enorm. Al grijp ik op deze dagen ook graag even naar wat lekkers hoor. Maar dat probeer ik natuurlijk wel te beperken.

Ben vanavond wel weer wezen lopen, 4,5km in 33minuten. Gaat de goede kant op dus al ben ik nog lang niet op het niveau van voor de zwangerschap maar dat komt nog wel...en nu ga ik ff douchen 😊

8. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Wow ligero! Heftig allemaal! :$ goed dat je een uitlaatklep hebt in de vorm van hardlopen! Volhouden en trainen voor die run!

Morgen heb ik resultaat van de onderzoeken... Ben benieuwd. Vandaag alleszins geen uitslag meer gehad.

O: havermout
    L: boterham met confituur en een met tonijnsalade
    D: wrap met kip, komkommer, paprika en sla
    T: yoghurt en een frangipaneke :)

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Jeetje ligero wat een verhaal :( dikke knuffel X
    Hoop dat je een beetje hebt kunnen genieten van je Starbucks ondanks die rot dag. En goed dat je alsnog bent wezen hardlopen. Topper:)

Marrit spannend hoelaat heb je de uitslag van de onderzoeken? Hoe voel je je nu gaat het alweer iets beter? En je meisje nog gekke vlekken gehad? Of echt eenmalig?

Ik weet niet of ik het jullie al verteld had maar ik ben bezig om overgeplaatst te worden van mijn filiaal naar een ander filiaal in mijn eigen woonplaats. Nadat ik zelf 10x erachteraan gebeld heb en langs ben gegaan Hoe of wat zou ik maandag terug gebeld worden. Dit is zoals ik al verwachr had niet gebeurd dus gister ben ik weer heen gegaan en er is een notitie gemaakt dat ze mij donderdag bellen. Zal mij benieuwen.. ik werk nu 45 km van huis af en wik graag dichterbij werken. Ben hier al 3 jaar!! Mee bezig maar elke keer is er iets waardoor het "niet kan" en werken ze tegen:(. Hoop zo dat het nu gaat lukken! *fingers crossed*

Ik heb me vanmorgen stiekem gewogen, 62,5! Hoop dat het er maandag nog staat:)

L: salade
    T: fruit
    D: pizza :)

10. tjejfromsverige

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat heftig zeg Ligero. Zulke dagen zijn het moeilijkst he, maar wat heb jij in korte tijd veel meegemaakt. Knuffel voor jou, sterkte! Ik hoop dat je je vandaag iets beter voelt en het hardlopen je goed heeft gedaan.

Mijn lijstje

o: kwark met 2 kiwi's
    t: 2 crackers philadelphia
    l: 3 bruine boterhammen kipfilet
    t: granaatappel
    a: zelfgemaakte tonijnsalade

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Tnx allemaal, het zijn heftige jaren geweest. En nog steeds wel natuurlijk, mijn moeder is pas 9 maanden weg. Het blijft stil en onwerkelijk.
    Maar goed we hebben gelukkig ook 2 zonnenstraaltjes in huis die ervoor zorgen dat je toch elke dag je bed uit komt, elke dag naar buiten gaat, elke dag een maaltijd op tafel zet... Ze zijn mijn redding geweest. En voor hen ga ik nu mijn leven beteren en een gezonde levensstijl zoeken, zodat zij hopelijk niet op jonge leeftijd zonder ouders verder moeten gaan.

O: groene smoothie
    T: worteltjes
    L: tosti
    T: 2 mariakaakjes
    A: volkoren pasta
    T: Griekse yoghurt met honing

Ik was vandaag in monkeytown met een vriendin en we hebben daar geluncht. Ik had voor ons worteltjes en snoeptomaatjes meegenomen en voor de kinderen snoepjes. Was wel lastig om daar niet van te nemen, gedachteloos zou ik er zo wat van pakken en zat al met mijn hand in de zak maar ik kwam ineens bij zinnen leek het wel. Ik was me er helemaal niet van bewust dat ik al een snoepje ging pakken. Maar gelukkig werd ik op tijd 'wakker' en heb niks genomen. Thuis heb ik ze snel in de kast gelegd.

12. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Zowel ikzelf als Olivia hebben geen uitslag meer gehad.
    Resultaat stoelgang weet ik pas vrijdag. Resultaat bloedonderzoeken: verhoogde waardes voor een allergie... ;) jah, dat wist ik dus al!
    Nu moeten ze gaan uitzoeken waaraan ik allergisch ben.
    Het komt blijkbaar vaker voor dat je na een bevalling plots allergisch reageert op iets dat je daarvoor wel verdroeg.
    Ik had zaterdagochtend (voor de eerste keer in 2 jaar) choco gegeten, omdat er niks anders was. Dus mss reactie op hazelnoten.
    Ik ga het alleszins niet meer eten. Al een chance lust ik dat niet zo graag. :)

O: boterham met 2 spiegelei
    L: 2 sandwiches met kipfilet en tonijnsalade
    T: idem lunch
    D: frietjes met bami :)

13. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Lijstje van gister

ontbijt: 2 crackers met tonijnsalade
    tussendoor: healthy mugcake
    late lunch: een volkoren bol met zalmsalade + groente
    avondeten: boerenkool + tonijn + 1 ei
    avondeten: halve kommetje kwark met beetje muesli

Dit is voor één gewone dag veel voor me, maar ik heb gister anderhalf uur gejogd/gerend, dus ik had VRESELIJKE honger. Vandaag rustdag en daarom dus wat lichter eten. :)

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O: groene smoothie
    T: niks
    L: omelet van 2 eieren, Italiaanse groente, 30+kaas en kipfileT, paar worteltjes ernaast
    T: ?
    A: ? Waarschijnlijk simpel agv

15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Als avondtussendoortje heb ik Griekse yoghurt, klein beetje honing, cacao nibs en walnoten gegeten, jammie!!!!

16. tjejfromsverige

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klinkt lekker Ligero je avoondtussendoortje!

Ik ging vanmorgen wegen, 2 dgn na mijn weegdag en moest echt paar keer erop want er stond 72,3 op de weegschaal. Dat betekent 1,1 kilo in 2 dgn. Nu hopen dat het ook zo is op mijn officiele weegdag.

Ik wou eigelijk nog geen nieuwe kleding kopen. Jurkjes en rokjes gaan nog wel, maar mijn broeken hangen echt gewoon. Het zit er niet uit. Dus vandaag 2 broeken gekocht. 1 skinny pantalon en een highwaisted jeans.

Mijn lijstje vandaag

o: 2 bruine boterhammen kipfiet
    t: granaatappel
    l: crackers hummus/sambal en rauwkost
    t: gekookt eitje
    a: zoete aardappel/kip/advocado

17. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Spannend vandaag uitslag Marrit! Hopelijk Hopelijk valt het mee met de allergie.

Ik ben gister naar de huishoudbeurs geweest. Heb allemaal leuke dingen gekocht en een dag niet op mn eten gelet. Dus durfde ook niet te wegen vandaag hahah.

T: noten mix
    L: salade
    D: ??

Morgen nog werken en dan weekend. We gaan morgen uit eten :) zo'n zin in! Jullie plannen?

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Goed hoor tjej! Hopelijk blijft de weegschaal daarop staan tot je weegdag (of minder natuurlijk!)

Marrit hoe was de uitslag?

Melaniie is het gelukt om je weer aan je schema te houden? ik vind dat altijd het lastigst na een cheatdag.

Morgen gaan wij huizen bezichtigen. We hebben verhuisplannen :) Dus spannend, al denk ik niet dat het echt wat gaat worden met deze huizen maar je weet maar nooit. En zondag nog werken.

O: overnight oats van speltmout, lijnzaad, appel en kaneel
    T: worteltjes
    L: 2 gekookte eitjes, kipfilet en een boterham met 30+kaas
    T: niks
    A: 2 volkorentortilla's met kipburger, sla en komkommer. Griekse yoghurt met honing
    T: ?

Vanmorgen woog ik 94,1 dus ik was blij. Maandag weer weegdag! Helaas deze week niet zoveel kunnen hardlopen als ik had gewild ivm volle avonden. Maar hopelijk dit weekend nog 1 keer en misschien wel 2.

19. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Ik moest vandaag bellen voor de uitslag van het stoelgangonderzoek, maar ben het gewoonweg vergeten! :$ moest bellen tussen 19 en 19u30 en het was al 20u toen ik eraan dacht! :) zal dus voor maandag zijn. Maar als het echt iets ernstig was, zouden ze me wel zelf gecontacteerd hebben he, dus heb er wel vertrouwen in.
    Ik heb ook nergens meer last van, dus voorlopig voel ik me goed!

Toch even stoefen over mijn dochtertje, want vandaag heeft mijn patatje 3 grote mijlpalen behaald!
    - 1ste tandje:D ze beet zo hard op haar vinger dat ze moest wenen! ;)
    - omrollen van buik naar rug:D
    - kledingmaat 72! En dat op 16 weken... Waar gaat dat naartoe!

Tandje wil ook zeggen dat de eerste papjes stilaan in het vooruitzicht komen en ben dus al enkele dagen verschillende groente en fruitpapjes aan het proberen op mezelf! :D dus ik eet tegenwoordig heel veel groenten en fruit! Meevaller dus! :p

Verder ben ik nog niet op de Weegschaal durven gaan staan nu ik die steroïden moet nemen, ben bang voor het getal dat er te zien zal zijn. Dokter zegt wel dat het gewoon vocht is, maar is toch niet echt motiverend he!

Jullie nog steeds goed bezig! Ben echt fier op jullie! :D

20. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Hey toppers :)

Ligero nee ik ben t even kwijt kwijnde draad haha. Normaal hou ik alles bij in een app maat ik eet sinds donderdag gewoon waar ik zin in heb. Vruchtenkwark ipv magere, brood ipv sla en zometeen verjaardag vanavond uiteten en morgen op kraambezoek. Kan me even niks schelen dit weekend ik ga maandag wel weer verder.
    Met zulke drukke dagen (ben nu ook nog aan het werk) maakt maakt me even niks uit, volgende week de herkansing in. Hoewel ik me nu niet volledig laat gaan hoor, maar gewoon even geen "oh nee ik heb teveel dit of dat gegeten".:D

Wat leuk ja huizen kijken! Heb je nu huur of koop? En waarom zou t niks zijn denk je? Wat voor huis heb je nu dan dat je weg wilt? :)

Haha Marrit vergeten? :p na als e niet hebben gebeld js t vast niks ernstigs nee. Moet je die steroïden lang nemen trouwens?
    En jeetje je kleine gaat echr snel!! Zo snel gaat noud niet hoor haha. Qua kleding nu 62/68 en nog geen tand gespot. Rollen naar de zij dus jouwe is echt vlug:):) wel leuk. Nog ff en dan hapjes!!

O: 2 bolletjes kaas tomaat vd bakker
    T: vruchtenkwark en nog zo'n bolletje
    L: ?????? Noten oid
    T: taart denk ik haha
    D: uit eten, soort tappas

niet echt verantwoord dus haha

Deel Deze Pagina