Hallo nieuwelingen! Morgen maak ik een tabelletje op! Ben vandaag ziek geworden! Mijn man ook, allebei buikgriep! Dus het kleine beetje dat ik had gegeten is er weer uitgekomen... Zo is afvallen wel gemakkelijk natuurlijk! Ik weeg mezelf wel elke dag of toch zeker om de dag. Dit komt omdat ik vroeger met dieeten mij om de week woog, maar bij sommige weken was ik zo goed als niets afgevallen, hoewel ik dacht dat ik goed bezig was. En dat was dan een week weggegooid! Dus als ik mij meer weeg, kan ik sneller ingrijpen! En voor mij zijn die cijfers toch een goede stimulans om verder te doen.
Ik weeg ook eigenlijk wel om de dag. Vind mijn gewicht zien ook juist heel motiverend werken! Beterschap he!!
Marrit, als je je dagelijks weegt kan het dus ook zijn dat je de ene dag ineens een kilo meer weegt dan de dag ervoor. En een week niks afvallen, is na een bepaalde tijd (bv. na 3 maanden) gewoon normaal dat je soms even stilstaat. Hoef je verder ook niet 'in te grijpen' ofzo, het gaat er uiteindelijk zelf weer vanaf.
Ik wil ook graag aansluiten. Voordat ik zwanger was van de 1e woog ik 56 en nu ik bevallen ben van de 2e week ik +/- 67.😱 er moet dus sowieso 10 kilo vanaf. Ik ben maar een kleintje met een lengte van 1.56m Vanaf morgen ga ik weer beginnen met 30 Day shred en ga ik 3x per week naar de sportschool. Ik heb ook n handige stappenteller gekregen bij het nieuwe boek van sonja bakker via het werk. Ben benieuwd hoe ik beweeg overdag. Volgens mij echt weinig
Vanaf vandaag ga ik echt mijn voedingen bijhouden.. Kunnen jullie mij eventuele tips geven wat beter kan? Ik start vandaag met een bak met overnight oats, geweekt in amandelmelk en daarbij heb ik een handje rozijnen gedaan.
Vanmorgen gewogen: ik weeg nu 88,5 bij 1.80m. Viel me nog mee, dat woog ik een paar maanden na de bevalling ook en ik was eigenlijk bang dat ik er inmiddels nog meer aan gegeten had. Blijkbaar blijf ik met een hoop snaaien toch redelijk constant op dit gewicht hangen...ik hoop dat dat betekent dat als ik stop met snaaien het er ook redelijk makkelijk af gaat! Het doel is 71kg, dus er moet 17,5 kg af. Ik moet zeggen dat ik het wel confronterend vind om het zo te zien staan...
Goedemorgen dames, Mag ik mij bij jullie aansluiten? Ik ben 7 bijna 8 weken geleden bevallen van een gezonde zoon en heb nog wat zwangerschapskilo's die ik er heeeeel graag van af wil en moet hebben. Ik ben na de bevalling wel meteen begonnen met onnodige calorien te laten voor wat het is zoals snoep, koekjes en dergelijke. Prik drink ik hooguit 1 blikje van in de week bij mijn cheatmaaltijd. Ik was aan het einde van mijn zwangerschap 99 kilo, waarvan er nog 7 kilo aanzat van mijn eerste zwangerschap plus de 14 die ik tijdens mijn 2de zwangerschap ben aangekomen. Die 7 kilo kreeg ik er niet van af terwijl ik heel fanatiek aan het sporten was en heel strikt met mijn eten was. Later bleek dat ik gwn dus alweer zwanger was waardoor ik maar stabiel bleef en niet afviel. Ik kwam er ook vrij laat achter dat ik zwanger was. We waren al over de helft. Onze kinderen schelen ook iets minder dan 11 maanden. Maargoed 99 kilo bij 1.73 en nu bijna 8 wkn later 80,7 kilo. Nog 2,7 kilo dan ben ik bij mijn startgewicht van 78 kilo van voor mijn eerste zwangerschap. Dan ben ik totaal 21 kilo afgevallen, maar ik wil terug naar mijn oorspronkelijke gewicht van 68 kilo. Dus er mag nog wel wat van af zoals jullie zien. Ik geef wel bv waardoor ik het idee krijg dat het wel sneller gaat, maar wil het vooral gezond doen en regelmatig naar de gym. We hebben een moeilijke en onrustige start gehad met onze zoon, waardoor ik ook nergens aan toe kwam. Het gaat nu gelukkig beter nu hij medicatie voor zijn reflux heeft.
Ik heb trouwens ook een vaste weegdag, dinsdag maar sta gerust halverwege de week op de weegschaal om te zien hoe het ervoor staat.
Hallo! Vandaag alweer veel beter! Het was duidelijk een 24 uur buikgriepje. 1 januari : 104.4 kg 3 januari : 101.6 kg @ Islah : ik weet dat je veel in gewicht kan schommelen per dag. Maar mij elke dag wegen motiveert mij echt! En iedereen moet doen wat voor haar het beste werkt he! Vandaag overigens nog totaal geen zin in eten. Ben nu een kippebouillonsoepje aan het drinken om toch iets binnen te krijgen.
Marrit1988 : startgewicht 104.4, doel 75, lengte 1.82, gewicht nu 101.6 Droppie drie: startgewicht 73, doel ?, lengte 1.79 Troetjuh : startgewicht +110, doel ?, lengte 1.67 Suusjeuh : startgewicht 105.5, doel ?, lengte ? Eylem : startgewicht 110-120, doel onder 100, lengte 1.70 Islah : startgewicht ?, doel ?, lengte ? mama201 : startgewicht 108, doel ?, lengte 1.78 snoopy1979 : startgewicht 95, doel ?, lengte 1.68 SDonya : startgewicht 58, doel ?, lengte 1.65 Mavi Derya : startgewicht 79, doel ?, lengte ? Dens : startgewicht 60, doel 55, lengte 1.60 NafNaf : startgewicht 88.5, doel 71, lengte 1.80 One of Kind : startgewicht 67.5, doel 60, lengte 1.70 a2cmieux : startgeqicht 60, doel 54, lengte 1.65 melaniie : startgewicht 67, doel 57, lengte 1.56 Tjejfromsverige : startgewicht 80.7, doel 68, lengte 1.73
Goedemiddag dames, Ik wil mij ook graag hier bij aan sluiten. Wil mij fitter voelen! Loop veel op het werk. En wij wandelen veel met de hond. Maar wil naast dat ik trx doe ook graag weer gaan joggen/crosstrainer. Wil niet uithongeren maar gewoon verantwoord eten. Gezond en lekker! Mijn gewicht is op het moment door de feestdagen en ben ongi 75,3 was 73,8 1,5 kg gegroeit Wat ook meer vocht zal zijn door al dat zoute eten en alcohol en onregelmatig eten. Mijn lengte is 174 Op zich ben ik niet dik maar wil eigenlijk terug na 68kg Vind gewicht niet het belangrijkste. Wil strakker worden minder vet op mijn buik billen benen
Marrit1988 : startgewicht 104.4, doel 75, lengte 1.82, gewicht nu 101.6 Droppie drie: startgewicht 73, doel ?, lengte 1.79 Troetjuh : startgewicht +110, doel ?, lengte 1.67 Suusjeuh : startgewicht 105.5, doel ?, lengte ? Eylem : startgewicht 110-120, doel onder 100, lengte 1.70 Islah : startgewicht ?, doel ?, lengte ? mama201 : startgewicht 108, doel ?, lengte 1.78 snoopy1979 : startgewicht 95, doel ?, lengte 1.68 SDonya : startgewicht 58, doel ?, lengte 1.65 Mavi Derya : startgewicht 79, doel ?, lengte ? Dens : startgewicht 60, doel 55, lengte 1.60 NafNaf : startgewicht 88.5, doel 71, lengte 1.80 One of Kind : startgewicht 67.5, doel 60, lengte 1.70 a2cmieux : startgeqicht 60, doel 54, lengte 1.65 melaniie : startgewicht 67, doel 57, lengte 1.56 Tjejfromsverige : startgewicht 80.7, doel 68, lengte 1.73 Sascha81 : startgewicht 75.3, doel 68, lengte 1.74
Hey Dames, ben ik weer na een paar drukke dagen! Ik heb de afgelopen dagen echt slecht gegeten, we hadden nog zoveel lekkers over van kerst en oud&nieuw! Heb wel gemerkt dat ik vooral snoep als ik het zie (dus het een en ander verplaatst naar de schuur), als ik vind dat ik het 'verdiend' heb, of als de verpakking open is. Als ik weet dat er een aangebroken zakje bonbons ligt kan ik daar dus gerust mee ontbijten, om me vervolgens heel schuldig te voelen Mijn plan voor de komende week: 's ochtends 2 boterhammen, 's middags 2 boterhammen en 's avonds 1 bord avond eten. Als ik wil snoepen mag ik alleen fruit, behalve in het weekend dan wil ik mezelf wel iets meer toestaan. Als ik 'zondig' wil ik ook niet boos op mezelf worden, maar iets leren over de oorzaak. Ben benieuwd of ik het vol ga houden... Oh ja, en ik heb me voorgenomen om vanavond voor het eerst een stukje te gaan hardlopen! Eens even een goed schema opsnorren...
Marrit1988 : startgewicht 104.4, doel 75, lengte 1.82, gewicht nu 101.6 Droppie drie: startgewicht 73, doel 67, lengte 1.79 Troetjuh : startgewicht +110, doel ?, lengte 1.67 Suusjeuh : startgewicht 105.5, doel ?, lengte ? Eylem : startgewicht 110-120, doel onder 100, lengte 1.70 Islah : startgewicht ?, doel ?, lengte ? mama201 : startgewicht 108, doel ?, lengte 1.78 snoopy1979 : startgewicht 95, doel ?, lengte 1.68 SDonya : startgewicht 58, doel ?, lengte 1.65 Mavi Derya : startgewicht 79, doel ?, lengte ? Dens : startgewicht 60, doel 55, lengte 1.60 NafNaf : startgewicht 88.5, doel 71, lengte 1.80 One of Kind : startgewicht 67.5, doel 60, lengte 1.70 a2cmieux : startgeqicht 60, doel 54, lengte 1.65 melaniie : startgewicht 67, doel 57, lengte 1.56 Tjejfromsverige : startgewicht 80.7, doel 68, lengte 1.73 Sascha81 : startgewicht 75.3, doel 68, lengte 1.74
Daar heb je helemaal gelijk in hoor! Wilde alleen even uitleggen waarom dagelijks wegen niet zoveel zin heeft, omdat dat dan toch niet je "echte" gewicht is.
Ik heb me vanochtend gewogen en woog precies 95. Vandaag nog niet echt gestart, hadden nog visite en heb dus wel wat gesnoept, maar de witte en en melkchocola die ik nog had zijn nu op en ik ga voorlopig een nieuwe kopen. Chocola is echt mijn grootste verslaving . Ik heb nu alleen nog 72% pure chocola en daar zal ik soms wel een stukje van nemen maar heb daarbij niet de neiging de hele reep op te eten (bij wit en melk wel ). Morgen wil ik gaan starten, maar zal wel weer wat lekkers gebracht worden aangezien ik 10 jaar in dienst ben . Maar dan compenseer ik het wel door een tussendoortje weg te laten. Ik zal mezelf morgen in de tabel erbij zetten, gaat wat makkelijker via de pc (op mijn werk, het is niet druk ). Mijn doel is van 95 tot 70 of iets minder in ieder geval moet er 25 kilo af! Als het weer en de omstandigheden het toelaten fiets ik naar mijn werk (6,5 km enkele reis, ik werk 4 dagen), ik wil ook 3 keer per week extra gaan bewegen, denk eerst met wii just dance, vind 30 days shred met mijn gewicht echt zwaar, misschien vanaf 90 kilo weer eens proberen. En op tijd naar bed, is echt nodig om het allemaal vol te houden en ook beter voor je spijsvertering.