Ik heb amandelmeel en kokosmeel in huis gehaald. Vanavond eens Googlen wat ik daar allemaal weer mee kan. Ik vond het wel duur! De amandelmeel dan vooral
Ik koop al mijn meel in de aveve. In aveve hebben ze heel veel verschillende soorten, ook voor brood te bakken. Maar weet niet of die winkel ook in Nederland bestaat?
Hm nee die winkel hebben we hier niet voor zover ik weet! Heb het wel bij de tuinen gezien amandelmeel 500 gram voor iets van 7 of 9 euro 😱 heb toen sojameel gehaald is ook khd arm en stuk goedkoper.
Ik heb het idd bij de tuinen gehaald, megaduur mja. Als het bevalt ga ik online wel op zoek naar een goedkoper alternatief
Kaascrackers gemaakt: plakje rookkaas tussen twee velletjes bakpapier in de magnetron 800w, 1,5 minuut. Beleggen met vleeswaar of kruidenkaas, jammie! Ook snel en makkelijk als tussendoortje. Vanmorgen woog ik alweer 93,9 dus gaat weer goed! Vanavond loop ik mee met de Rotterdam running crew!
Succes vanavond, Ligero! o: 2 speltboterhammen met verse kaas t: peer l: roerei met spinazie t: handje ongezouten noten d: spaghetti bolognese
Ligero heb je recept van die chocolade taart? En die kaascrackers klinken lekker, ga ik vd week eens proberen!
Vanmorgen kaascrackers gemaakt met 30+kaas, werkte net zo goed en was ook erg lekker! Ik heb ze belegd met een gekookt eitje. het recept voor de chocoladetaartjes zal ik vanmiddag eens plaatsen.
Koolhydraatarm en snel: chocoladetaartjes | KoolhydraatarmRecept.nl Recept voor de chocoladetaartjes!
Lekker dankjewel! II heb van die site ook n paar andere dingen al gemaakt. Maar vind het zo moe lijk inschatten hoeveel kcal je dan binnenkrijgt, omdat er alleen koolhydraten worden benoemd. Hoe gaat het verder met iedereen? Ik heb vanavond nog even gesport. Had zoooo geen zin dus heb het kort gehouden. Ben enorm sacherijnig en heb een kort lontje vandaag dus ga op tijd naar bed. Noud huilt ook al de hele dag en weigert te slapen, ik ben er helemaal kriebelig van. Hij is snot verkouden dus snap het wel maarja ik moet mn handen ook even vrij hebben soms
Goed dat je toch even bent gaan sporten! Juist na zo'n dag kan her ff heerlijk zijn he! De Rotterdam running crew was erg leuk gisteren. Goede warming-up gehad en nu spierpijn haha, morgen ben ik vrij dus hopelijk kan ik morgenavond zelf weer een rondje. Ik Let niet op de kcal eigenlijk, alleen op de kh. Ik heb vanmiddag ook speculaasknappertjes van diezelfde website gemaakt voor Door de yoghurt, zijn een beetje flauwig geworden dus de volgende keer wat meer kruiden gebruiken. Verder wel lekker. morgen wil ik het kaas ui brood proberen.
O: Griekse yoghurt met homemade speculaasknappertjes van gisteren (erg lekker!) En halve appel T: worteltjes L: slawrap met kip paprika komkommer en tomaat T: ? A: ? Misschien vanavond weer hardlopen! Ik wil onder de 94 komen maandag. Wat is het hier verder stil zeg...lukt het nog bij iedereen?
Ik doe nog mee maar ben weer op mijn eisprong aan het wachten Lees op 2 dagen 1.5 kg zwaarder. Elke keer hetzelfde
Ik ben er nog! Ik had gister een heel bericht getypt, maar zoontje vond het nodig om mij telefoon af te pakken dus bericht vervolgens weg. Het gaat wel goed, dinsdag wel een cheatday gehad en gelukkig kon ik mij de dag erna ook weer herpakken. Nu ik wat dichter bij mijn streefgewicht kom gaat het mij ook steeds makkelijker af. Jij gaat lekker he Ligero met het hardlopen. Fijn hoor! Ik sport nu ook een stuk intensiever dan in het begin en veel krachttraining.
Gelukkig gaat het nog goed met jullie! One of a kind herkenbaar hoor, ben dan ook altijd wat zwaarder/minder afgevallen. Ik heb net een slawrap gemaakt, heel vervelend allemaal zeg dat koolhydraatbeperkt eten...