Vanavond gegeten: zoete aardappelblokjes en een kipburger met tomaat en komkommer zonder het broodje maar net als mijn lunch in een blaadje sla gedaan, erg lekker, heb het broodje niet gemist!
Hey dames! Ik heb het momenteel even super druk, dus ik post wat minder. Kan zijn dat je de komende 2 dagen niks hoort van mij. Maandag ben ik er zeker weer!
Tot maandag! Hopelijk wel druk met leuke dingen? O: overnight oats T: niks L: slawrap T: gekookt eitje en paar worteltjes A: agv En vanmiddag de hele middag Door de dierentuin gelopen. Vanavond de laatste aflevering van wie is de mol, heerlijk!
Ligero ziet er heerlijk uit. Wij eten morgen iets van sonja bakker maar erg lekker. Was daarnet 65.2 hopelijk is mijn eisprong snel geweest ben ik weer lichter hihi
Vanmorgen was ik 93,4. Spannend morgen weegdag! Vanmiddag wel nog eerst een verjaardag overleven maar die vriendin eet suikervrij dus ben benieuwd wat ze allemaal gemaakt heeft. Mijn schema O: yoghurt met appel, kaneel en homemade speculaasknappertjes T: paar worteltjes L: homemade lowcarb kaas-ui brood (komt nu net uit de oven) en denk nog een gekookt eitje erbij T: geen idee ben op verjaardag A: beetje kipmadras en veel rauwkost Fijne zondag!
Dat gaat de goede kant op. Hopelijk morgen net zo Ligero. Altijd spannend he op visite en verjaardag gaan. Ik neem mijzelf voor dat ik 1 ding mag en hou mij daar ook redelijk goed aan en/of ik let extra op mijn eten de rest vd dag. Mijn lijstje o: boterham kipfilet, gekookt eitje t: 2 kiwi's l: zelfgemaakte salade met tonijn t: rauwkost met hummus dipje a: roerbak kip met mihoen en veel groenten
Goed bezig nog steeds meiden Ik ga me dinsdag wegen, had me vorige week ook op dinsdag gewogen dus ga dat nu elke x doen. Dit weekend had ik 2 verjaardagen en op het werk een etentje pfff. Was ik ook nog eens ongesteld, probeer het dan allemaal maar eens te laten staan😱 Zal blij zijn als ik quitte sta dinsdag met mn gewicht
De verjaardag ging goed, ik heb niks genomen ook al was er suikervrije taart. Ik durfde het toch niet aan. Melanie ik duim met je mee. Etentjes en verjaardagen zijn niet gemakkelijk. Hopelijk valt het dinsdag mee! Vanavond bijna 5,5km hardgelopen!
Mijn eerste doel was om vandaag minder dan 95 kg te wegen en guess what...ik woog 92,8 vanmorgen!!!moest wel 3x de weegschaal opstappen voor ik het geloofde maar het stond er echt. Ik ben 10kg kwijt!
Oh Ligero wat goed! Even snel een teken van leven haha! Laatste tijd vaak weg geweest en daardoor ook niet echt veel afgevallen. Ik begin deze week met een grote lenteschoonmaak en maak van de rommel kamer een kleine sportruimte van. Om mezelf dat ene zetje onder de kont te geven.
Ligero Topper, super bezig! Begin je zelf ook te merken qua kleding en lichaam? Morgen weegdag, vandaag nog even strak de teugels erin en morgen mag ik iets lekkers van mezelf. o: br boterham kipfilet, gekookt eitje t: appel l: kwark met muesli t: appel a: zalm in de oven met spinazie en beetje volkoren rijst
Wauw wat goed ligero!! Super knap Ik ben vandaag weer vol goede moed begonnen, gingen gister zwemmen en voelde me echt zo niet fijn in mn bikini dat ik weer even een wake up call heb gekregen waarvoor ik ook alweer bezig was voorlopig geen verjaardagen en etentjes in zicht dat scheelt. Ik wil toch wel in juni rond de 57 wegen. Moet haalbaar zijn.. we gaan ervoor ben al op de helft ongeveer. O: havermoutpap T: kwark met banaan L: salade. T: zelfde als vanmorgen D: broccoli en mager vlees
Goedemorgen dames, Vanmorgen licht teleurgesteld. Er is een halve kilo vanaf deze week. Jammer, maargoed vorige week was ook wel een hele goede week met 1,8 kilo. Had wel verwacht dat het deze week wat lager zou zijn. Inmiddels bijna 4 maanden bezig en op honderd gram na 28 kilo kwijt. Nog 3.1 kilo en dan zit ik op mijn streefgewicht. Hoe was het wegen bij jou Melaniie?
Niks om teleurgesteld over te zijn tjej! Je gaat echt super! Mijn weegdag viel heel erg mee! Woog 61,7! Dus er is alsnog 0,5 vanaf gegaan 😱 ga vaker taart eten.. ghehe Bijna bij de 60! Dan heb ik mijn gewicht van voor de zwangerschap. Nog geen gezond gewicht, maar goed een stap dichterbij de 57! Als ik dat heb gehaald wil ik Door tot de 53. Maar dat duurt nog even voor ik daar ben. Hoop dat rond september toch wel te hebben bereikt
Ja op die manier wil ik ook gewicht verliezen maar fijn he we komen steeds dichterbij. Mijn streefgewicht was 68 kilo, maar denk dat ik net als jou doorga maar dan naar 65 kilo. Dat is prima bij mijn lengte 1.73, jij bent volgens mij iets korter toch.
Haha dat wil iedereen wel denk ik heb vroeger ooit eens het appeltaart dieet gevolgd whaha. Dat ging echt nergens over. Ik ben heel veel kleiner dan jij bent. Ik ben maar 1.56m haha Ik zou zelfs 48 mogen wegen😱 maar dat is me te gek. 53 lijkt me een mooi gewicht maar we gaan in kleine stappen. Eerst 60, dan 57 en dan als laatste 53 Wel fijn he dat je al bijna bij je doel bent! Als je dan nog verder wilt zou ik het gewoon doen, maar dan wel eerst jezelf belonen met het behalen van zo'n goede prestatie! Heb je ook foto's van jezelf? Van voor en na?