Dankjulliewel meiden, lief! het komt niet door de 2e hoor, ook niet door iets wat bij ons niet goed zit maar van buitenaf in de familie heb erge -echt heeel erg- ruzie met zijn zus, die maakt me voor alles uit wat er te verzinnen is en hij zegt er niks van. Nouja daar vaak ruzies over waardoor ik twijfel. Mijn haat voor haar is zo groot dat ik hem erom zou kunnen verlaten denk ik. Dus nu ga ik in gesprek met een psycholoog om ermee te leren omgaan zegmaar.. is heel veel gebeurd afgelopen jaren met wat zij achter mijn rug om heeft gezegd. Niet leuk iig we hebben van weekend (vriend en ik) wel goed gepraat das wel fijn en hij begrijpt me nu ook beter en zal voortaan ook z'n zus aanspreken op haar gedrag als ze me weer een gestoord t***wijf noemt oid😑 Jullie zijn iig allemaal toppers en ik zal morgen of vanmiddag als ik tijd heb ff uitgebreid lezen ga nu aan t werk broodjes bakken
Stom zeg, waarom doet zijn zus zo tegen je ? Fijn in iedergeval dat je er nu met hem over kan praten en blijf dat vooral doen. Zou zo zonde zijn als iemand van buitenuit zoveel invloed op je relatie kan hebben en het kan verzieken. Topic valt een beetje stil. Ik ben benieuwd hoe het de meiden afgaat die in het begin reageerde. Klein groepje zo. Vandaag weegdag voor mij, toch 0,8 kilo eraf 70.3 kilo bijna onder de 70 jeeeej het komt dichtbij zo.
WOW melaniie, dat zou ik ook niet pikken hoor! Gewoon zeggen waar het op staat! Deze ochtend een heel lekker ontbijt gemaakt! - 2 eiwitten - handje verse bladspinazie - 1 grote tomaat in blokjes - gesnipperde ijsbergsla Alles verwarmen in een pan met wat peper en zout. Heeeeerlijk!
Wauw tjej netjes!! Marrit hoe was jouw dag bij de trainer? Die heb je weer gehad toch? Ik heb gewogen vanmorgen en 100 gram minder dan vorige week. Ach na al die ellende ben ik daar blij genoeg mee😁 morgen hightea bij mij thuis, beetje proberen in te houden en dan gaan we gewoon weer verder waar we gebleven waren. Z'n zus doet zo tegen mij uit jaloezie. Als ze niet genoeg aandacht krijgt en een ander wel dan gaat ze je proberen buiten spel te zetten ofzo :/ Ben trouwens ook wel benieuwd naar de andere meiden! Groepje word idd erg klein. Geeft niet, ik praat wel gewoon mee
Het was een zware training! heb enorm veel spierpijn nu! Maar vind ik niet erg, zo voel ik dat ik aan het veranderen ben. Heb overigens een turnmatje, gymbal en gewichten gekocht, dus kan thuis ook een deel van de oefeningen doen. Mijn ouders hebben een trilplaat die ze niet meer gebruiken, dus ik hoop dat ik die ook kan afluizen En ze hebben ook een sauna, dus telkens ik daar ben, ga ik even uitstomen in de sauna. Met overgewicht zou het blijkbaar goed zijn om 3x per week in de sauna te gaan, maar ze wonen een uur ver, dus dat is helaas niet mogelijk. Ik had nog 9 sessies te goed en heb afgesproken dat ik elke maandag zou trainen met de trainer en de rest van de week alleen. Zo blijf ik een langere periode gemotiveerd. Gisteren 102,1kg alweer, dus volgende maandag moet het minder zijn! Heb alvast veel groenten gekocht!
Sorry ben even weggeweest! Maar ging weer de fout in, daarna ging het weer goed maar tekens als ik hier dan weer schrijf gaat het weer fout . Was weer begonnenet krachttraining, maar ben sinds zondag ziek dus nu eerst maar weer herstellen. Weekendje weggeweest en vind ik altijd moeilijk maar goed wat toen al niet lekker/ziek dus heb ook niet veel gesnoept. Jongste kwakkelt ook al 1,5 week maar lijkt nu weer beter gelukkig. Over een week is ze jarig dus hopelijk zijn we dan allemaal fit! Vanochtend woog ik 91,3, erg blij mee! Eindelijk op naar de 90???
Ik ben er ook weer. Ik ben zooooo ziek geweest. Gewoon de griep, maar ik had zulke hoge koorts, ik droomde steeds dat ik dood ging. Echt zo naar, ik was de hele tijd aan het bedenken wat ik dan nog moest proberen tegen mijn man te zeggen over hoe hij het aan moest pakken met de kinderen. (Echt, serieus, dat ik me dáár dan dus druk over maak...ik moet ze bij leven en welzijn maar vertellen hoeveel ik van ze houd want als het mis dreigt te gaan ga ik dus blijkbaar dingen zeggen over de kinderopvang ) Maar goed, door de koorts ook wel weer een kilootje kwijt geraakt. Ik weeg nu 78,5...dus 10 kg minder dan toen ik begon. Hoera! toch weer een mijlpaal. Ik vind het alleen jammer dat ik er op de cruciale plekken nog steeds vrijwel niets van zie en dat andere mensen het ook niet zien. Toch nog maar even verder, dus.
Voelt goed dan hè marrit nog 9 sessies dus, kun je nog genoeg van zijn hulp profiteren! Snoopy goed wat van je te lezen hopelijk kun je nu wel meeschrijven zzonder de fout in te gaan Nafnaf nu weer helemaal opgeknapt? Netjes hoor 10 kilo kwijt! Helaas kun je niet zelf bepalen waar het eraf gaat. Merk je het verder wel aan jezelf? Bij mij gaat het ook nog niet op de goede plekken eraf hoor, komt vanzelf Ik was gistermiddag ineens zo ziek geworden. Bah alles kwam eruit. Weeg ineens 1.8 kilo minder jammer dat die er na vandaag of morgen waarschijnlijk weer aan zal zitten. Vandaag hightea maar scheelt ben nog niet erg fit dus zal ook niet zoveel snaaien dan!
Beterschap iedereen en goed om te lezen dat jullie ook nog bezig zijn en volhouden. ik ga deze week eens geen brood eten normaal eet ik dat 1 x op een dag 2 a 3 sneetjes. Heb wat lkkere ideeen opgedaan van die site die Marrit heeft gelinkt. Kijken hoe dat bevalt dus vandaag ontbeten met bananenpannekoekjes t: appel l: tonijnsalade t: 2 kiwi's a: iets met zoete aardappel en vis even kijken wat we ervan gaan maken
Ik ben er nog maar vooral even meelezen. Merk dan mn hoofd vol zit, geen prioriteit om te schrijven op dit moment dus. Maar ik blijf meelezen voor de motivatie hoor! Afgelopen weegdag was ik gelijk gebleven. Heb het eetpatroon nu weer opgepakt. Net gebakken eitje met Italiaanse wokgroente op en wat rauwkost ernaast, lekker hoor!
Gisteravond iets lekker gemaakt! Falafel met gebakken groentjes. (Ijsbergsla, tomaat, raap en aardpeer) Warme sla is echt lekker!
Klinkt lekker Marrit, heb je de falafel zelf gemaakt? Ik ging vanmorgen even op de weegschaal staan en werd er heel blij van Hopen dat het op mijn weegdag ook nog zo is. mijn lijstje o: 3 crackers met 2 gekookte eieren t: sinaasappel l: kwark met 2 kiwi's t: rauwkost met hummusdip a: kip gewokte groenten en een salade
Ladiessss Ik voel me vandaag eindelijk weer wat beter. Was echt 2 dagen uitgeschakeld met buikgriep, bah wat kun je je dan ellendig voelen zeg. O: havermout T: broodje filet american T: fruit L: ??? T: fruit of kwark D: wrap met kip Heb vanmorgen 2x pauze dus 2x tussendoor eten Morgen ook nog werken en dan smiddags naar indoor speeltuin en savonds de buren op visite, en zondag Kermis Jullie plannen dit weekend? Ben benieuwd maandag naar mijn gewicht die was vanmorgen niet slecht maarja logisch ook na ziek zijn en nauwelijks eten
Wat fijn Melaniie dat je weer wat aan de betere hand bent. Hopen dat het gewicht er ook van af blijft na het ziek zijn. Zou wel mooi meegenomen zijn. Ik ga vandaag ook met de kinderen en wat andere vriendinnen met kinderen naar een indoor speeltuin. Vind ik zelf ook altijd heel leuk Gelukkig is het eten daar niet te doen, dus zal het gwn bij een koffie of theetje houden. o: muesli met kwark, kiwi t: sinaasappel l: gevulde omelet met 2 eieren, bladspinazie, champignons,paprika en advocado t: sinaasappel a: quinoa met spinazie en gehaktballetjes
Hoe gaat het dames? Gister een enorm drukke dag gehad pff. Smorgens gewerkt, daarna naar een indoor speeltuin en savonds toen we net thuiskwamen kwamen de buren op visite tot een uur of 12 snachts. Vandaag ben ik weer helemaal vol goede moed om die laatste kilo's er zsm af te krijgen en ik ga er weer voor 200% voor dus ik duik zo om 9 uur de sportschool in.💪 O: 2 cracottes met een gekookt ei, tomaat en kaas T: kwark L: 2 cracottes met kipfilet T: appel D: roerbakpasta Fijne zondag!
Ah mijn gewicht is langzaam aan weer omhooggevallen gegaan haha. Denk dat het voornamelijk vocht was. Kon niks binnenhouden. Maar dinsdag is mijn weegdag dus dan weet ik het zeker Leuk ja naar n indoor speeltuin vandaag! Ik vind dat ook echt leuk. Moet wel met iemand samen want estelle kan nog niet goed alleen klimmen in die dingen, lijkt me echt super als ze straks zo groot is en dan alleen bij me komt voor wat lekkers en ik daar dan lekker met n vriendin kan kletsen hihi. Wanneer is jouw weegdag ook dinsdag? Of morgen?
Hier nog steeds ziek Blijf maar slijm ophoesten, ben er helemaal doodop van. Zit vaak ook vast. Slaap dus ook heel slecht, wordt helemaal gebroken wakker. Inmiddels ook hoofdpijn erbij. Kan er zo weinig aan doen... wordt er zo moedeloos van
Ik heb vrijdag (3 weken te laat) mijn menstruatie gekregen... heel opgeblazen gevoel. Ik houd dan ook veel vocht vast. Morgen om 9u heb ik weer een sessie met de trainer in de fitness. Maar sporten tijdens mijn regels is echt niet leuk. Hopelijk is het morgen al wat minder. Gisteren bij mijn broer gaan eten en vandaag op restaurant. Die weekends toch he... komende week weer effe extra mijn best doen.