Vermageren!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marrit1988, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjejfromsverige

tjejfromsverige Actief lid

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Melaniie was gister ook best onhandig een baby en dreumes, gelukkig had ik de draagdoek en was er een kinderloze vriendin mee. Ik doe het alleen geen tweede keer meer op deze manier.
    Baby kon ik gelukkig later slapend wegleggen in de kinderwagen.

Dinsdag is idd ook mijn weegdag. Spannend.
    Ik heb alleen bij doel bijgesteld. Mijn streefgewicht was 68, maar ik ga nu door tot 64. Nog een gezonde bmi van 21.

Als ik dat doel behaald heb ga ik een dagje Stockholm om te shoppen met een vriendin en zullen we er ook overnachten. Geen man en kinderen om me heen, heb er nu al zin in.

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Beterschap snoopy! Niet fijn als het zo blijf hangen..

One of a kind das netjes toch? Hiervoor zat je rond de 64 als ik het goed herinner?:)

Haha marrit hier zijn weekenden ook funest vaak:D hadden zaterdag visite en zondag staat mn vriend lekker met brownies voor mn neus te eten en koek en chips... Maar ik heb niks gepakt! Vet goed van mezelf:D

Tjej ohhh gelukkig had je iemand bij je! Haha. Lastig zo hè, ik laat de baby ook bij oma ofzo als ik alleen ga anders is het geen doen:p
    .hoe hoog is je bmi nu? Wel leuk als je als beloning zo lekker gaat shoppen! Heb je dan ook wel verdiend :)

Ik hoooooop dat ik morgen 61 weeg. Als mn vriend vanavond thuis blijft (was niet fit) ga ik vanavond ook nog even sporten

3. tjejfromsverige

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn bmi is op die moment ook gewoon goed, 23. Ik wil alleen en paar extra kilo's kwijt, want als ik dan aankom is het niet zo erg en kan ik weer in beastmode. Sporten wil ook blijven doen. Ik voel mij er een stuk fitter door.

Ben eigelijk ook bang dat als ik ga stoppen met borstvoeding dat het er dan ook weer zo bijzit, maar toch wil ik enkel tot 6 maanden bv geven.

Op naar 61 of lager, spannend ik ga duimen voor je.

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Zwaaizwaai, nog steeds aanwezig maar een megadruk weekend gehad. Zaterdag had dochter een dansuitvoering en gisteren was ze jarig. Ik had haar taart zelf gemaakt en heb gisteren ook geproefd (2 stukken haha). Desondanks woog ik vanmorgen 92,2 dus wel afgevallen! Hopelijk volgende week onder de 92.

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Oh tjej wat goed zo'n mooi bmi! Maar ik snap je w hoor.. ik wou eerst 57 als doel halen maar ga door tot 52. Net als jij, als je aan komt heb je beetje speling en is het niet meteen zo erg. Maar goed eerst die 57 maar eens zien:D

Ligero nog gefeliciteerd met je dochter! Leuke verjaardag gehad? Hoe oud is ze geworden? Lekker hè zo'n stuk taart dan :D goed dat je alsnog bent afgevallen!!:)

Vandaag mijn weegdag. Nou ik moest even 2 keer kijken hoor. 60,6!:) nog beter dan ik hoopte!

6. tjejfromsverige

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ligero gefeliciteerd met je dochter. Ik had dan ook geen taart kunnen laten staan. Je moet jezelf ook niet alles ontnemen, is ook niet echt reëel. En daarbij ook gewoon afgevallen jeej!

Melaniie wat goed zeg!! Hier ook even een momentje vanmorgen. Ik had al vd week dat ik al steeds rond de 68 was en ja hoor vanmorgen 68.2 kilo woehoeeee 31 kilo kwijt 4,5 maanden na de bevalling en op 200 gram na op mijn streefgewicht. Happy day :D

Ik ga nu voor nog - 4 kilo en stel mijn streefgewicht bij naar 64.

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Wauw tjej wat super super goed!! Daar mag je trots op zijn! Heb je nu dan niet zoiets van oh ik trakteer mezelf op wat lekkers? Dat zou ik echt hebben denk ik, haha:p

Ik ga zo naar de sportschool. Mijn vriend is ziek thuis dus kan ik mooi een x vroeg in de ochtend ipv savonds laat.

O: 3 cracottes met kipfilet en een gekookt ei
    T: kwark
    L: 3 cracottes met kipfilet
    T: fruit
    D: magere gehaktbal met een bord groente

8. tjejfromsverige

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat doe ik elke dinsdag dan heb ik een cheatday of meal.
    Ik ga vanav een Ben Jerry strawberry cheesecake met mijn man delen :D

Ik ben ook superblij en trots, maar ik had mij sowieso voorgenomen om wat aan die kilo's te doen, want ik heb mijn echt soms ellendig gevoeld door die extra kilo's tijdens de zwangerschappen en veel geklaagd. Dus het was schouders eronder en er voor gaan.

9. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Hey dames!
    Wat lees ik goede berichten seg! Toptoptop! :D
    Ik ben er gisteren weer ingevlogen met de trainer. Heb ook echt minder gegeten dan anders, geen avondsnack bijvoorbeeld! :)
    En vandaag een halve kilo lichter dan gisteren! Jeeej! :D
    De trainer had me ook effe streng toegesproken dat ik ook echt meer op mijn eten moest letten en dat hij volgende week toch meer resultaat moet zien.
    En ben heel blij dat hij dat heeft gedaan, want dat motiveert me enorm. Dat is ook echt waarom ik train met een trainer. Ben dus tevreden!
    Zo, nu naar de groentewinkel! :p

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ligero gefeliciteerd met je dochter! Onze jongste is morgen jarig :). En iedereen goed bezig zie ik!

Bij mij is de 90 in zicht, woog vanochtend 90.9. Nog steeds ziek, dus niet blij met de oorzaak en zijn waarschijnlijk vooral spieren, maar goed. Gister en vandaag halve dagen werken en dan vrij t/m maandag en dan hopelijk eens een keer helemaal beter...

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw meiden jullie gaan super!

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Dankjulliewel voor de felicitaties, ze is 4 jaar geworden!

Jullie gaan goed hoor! Ik heb het gewoon weer kunnen oppakken en woog vanmorgen alweer 0,7kg minder als eergisteren. Heerlijk om te merken dat kleding begint te slobberen wat eerst strak zat of niet eens paste. Ik heb al heeeeel lang niet meer dit gewogen.
    Mijn volgende doel is 90kg. Vergeleken met vandaag is dat 1,5kg.

13. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Sinds gisteren weer 0,6kilo minder! 1,1 kilo sinds eergisteren dus!
    Hopelijk morgen weer wat minder. Ben plots weer heel gemotiveerd! :D

14. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Vandaag weer 0,4kilo minder! Gaat goed!
    Vandaag wel weer wat meer honger gehad, dus iets meer gegeten. En ook vrij laat, want moest werken tot 22u. Dus pas gegeten om 23u.

Verder vrij stil hier! Gaat alles nog goed bij jullie?

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier gaat het qua afvallen goed, maar dat komt door het ziek zijn dus tja ;). Woog vanochtend 90,2 dus bijna onder de 90! Heb woensdag maar iets van 800 calorieën op, kreeg er niet meer in. Dochter was toen jarig en had 's middags haar feestje, was daarna helemaal kapot! Gistermiddag heeft mijn man vrij genomen zodat ik kon slapen, zo lief!
    Gisteravond en nu lijkt het wat beter te gaan, hoop het zo! Dan weer aansterken en over een week ofzo weer sporten en fietsen, moet er nu nog niet aan denken, de trap op is al teveel ;). Ben stiekem wel een beetje bang dat ik weer aan ga komen als ik weer meer ga eten, maar goed we zien wel. Ben zo blij dat ik bijna onder de 90 zit!

16. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Heb vandaag eindelijk mijn allergieonderzoek gehad.
    Zoals ik al wist van vroeger ben ik allergisch voor kat, hond, bomen en gras. Maar nieuw is een allergie voor hazelnoot! En vrij hevig zelfs.
    Dus mijn allergische reactie zal dan van de choco gekomen zijn. Dus vanaf nu goed kijken wat ik eet. Al een chance eet ik ni graag choco :D
    Maar dus ook geen praline, chocola met noten, sommige cornflakes, muesli,... En ook niks eten waarbij er noten in hetzelfde bedrijf worden verwerkt. Dus dan valt er heeeeel veel af :):D

17. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Netjes snoopy! Nog gefeliciteerd met je dochter..:)

Marrit neede hazelnoot allergie! Kun je echt zoveel eten niet meer nuttigen! Voor afvallen miss wel goed maar oh wat balen dan zeg.

Ik sta een beetje stil met mn gewicht. Kom niet aan maar er is ook nog niks af. Misschien omdat vorige week een kilo was en ik normaal maar n halve kilo afval? Geen idee hoor..

O: havermout pap
    T: banaan mandarijn
    L: pistolet
    T: broodje met salade
    D: onbekend

18. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Hoi dames,

Even een teken van leven. Gelukkig wat lichter, maar niet echt actief geweest (ziek en erg moe).

Binnenkort begin ik met de work-out van Shaun-T Focus-25. Ik had dit 2 jaar geleden gedaan en was daardoor ook veel afgevallen. Ik zal binnenkort weer eet lijstjes plaatsen, laatste tijd niet echt tijd voor gehad :)

19. tjejfromsverige

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben er ook nog steeds hoor. Alleen weinig tijd gehad en zie dat iedereen wat minder actief meeschrijft.
    Eigelijk gaat alles goed. Sporten iets meer opgeschroefd en alhoewel mijn weegdag morgen pas is, was ik vanmorgen toch 1 kilo lichter. Hopelijk morgen ook. En dat betekent dat ik eindelijk onder mijn streefgewicht zit.

20. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Iedereen leuk pasen gehad?

Ik ben nog steeds niks afgevallen tov vorige week, ook niks erbij😅 schiet lekker op haha. Nouja dan moet er volgende week wel wat af zijn hoor. Heb vd week wel 3 keer gesport weer!zelfs vanmorgen op 2e paasdag stond ik om half 9 smorgens al in de sportschool:D

Tjej wat goed zeg onder je streefgewicht. Super

Moedervansafia inmiddels opgeknapt? Shawn t is echt zwaar hè. Heb dat tijdje gedaan met dag ene programma, ff de naam kwijt maar poeh. Hield het niet vol toen! Volg je visa YouTube of heb je een dvd?

Deel Deze Pagina