Plots zo stil hier?? Ik ben sinds vorige week 1,3 kilo afgevallen. Ben dus content. Hopelijk deze week hetzelfde. Dan zou ik eindelijk onder de 100 zitten! Wordt wel stilaan tijd...
Ja rustig is het hè. Moet niet!! Marrit wat goed zeg! Je komt er wel ik heb maandag en gister weer gesport en wil vrijdag en zondag ook nog sporten. Hopelijk volgende week 60 of minder
Ja topic valt stil he. Ik reageer ook weinig meer, maar ik ben wel gewoon nog hard bezig. En wat goed Marrit dat je weer zo oppakt na je dipje. En Melaniie ook nog goed bezig, jeej! Hier gister mijn weegdag gehad en was eindelijk 67,2
Ah thanks dames heb nu eindelijk weer echt een keer weekend. Morgen gaan we samen winkelen en zondag duik ik de sportschool in. En jullie? Marrit maandag weer met je trainer sporten? One of a kind ohoh haha. Wel lekker weggeweest?
Oh lekker ga je voor jezelf ook shoppen? Ik heb vandaag een afspraak staan bij de kapper, eindelijk. Verder boodschapjes doen en krijgen we vanavond bezoek. Wil iets bakken vandaag, maar heb nog geen idee wat. Zo even online voor een recept neuzen. Ligero ik heb je lang niet gelezen. Gaat alles nog goed?
Oh lekker is dat hè soms even naar de kapper. Wat ga je met je haar doen? Ik ga alleen voor de Kids en manlief shoppen. Ben zelf nog niks nodig, wil ik doen als ik mijn gewicht voor vakantie heb behaald. Dat hoop ik tenminste.. ik ben nu 6 dagen overtijd volgens mij. Heb nog geen goed beeld van mn cyclus maar verwachtte de 27e ongesteld te worden. Die dag ook domdom onveilig gedaan en nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Kan op z'n vroegst woensdag testen, ik hoop zoooo dat ik ongesteld word. Ik wil echt geen 3e nog en mijn vriend helemaal niet. Gezellig ja vanavond bezoek, veel plezier vast! Wij gaan bankhangen met lekkers
Oei melaniie, neem je geen pil dan? Hoop dat je snel ongesteld wordt dan...! Ik word opnieuw tante! Mijn broer zijn eerste kindje! Opnieuw een november kindje! Tis ongelooflijk, maar mijn hele familie verjaard op 3 weken tijd! 28 en 29 oktober en 4,6,8,10,12 en 22 november! De ene verjaardag na de andere. Ik hoop dat mijn volgende kindje tussen maart-september wordt geboren Maandag idd weer een training. Ik merk wel dat ik veel meer spieren aan het krijgen ben. Das wel tof Hier morgen een paasbrunch met de familie. Heb net alles in orde gebracht. Morgen nog de finishing touches. (Appelsienen persen, eitjes en spek bakken,...) en het wordt blijkbaar bbqweer!
Hoe is het met iedereen? En het wegen? Ik was gister definitief 59.8 jeejj. Vanavond weer sporten en zondag nog is Marrit nee ben nog niet aan de pil weet ookniet of ik dag wel wil. Nog steeds geen ongi hier en test is negatief. Mn lijf zal nog wel van slag zijn
He ik dacht dat ze de site vernieuwen gingen, maar nu kom weer terug op de oude vertrouwde site. Aaaawh Melaniie ben je opgelucht dat je negatief getest hebt? Ik heb ook niet echt een cyclus, Werd vorige week ook ineens weer ongesteld en dat na 2 weken, maar zette niet echt door. Jouw jongste is ook van november he? Heb je pasen overleefd Marrit? Ik had een hele goede week, dinsdag was mijn weegdag en ik was 65.9. Ik stop echt bij 64, want ik vind mijzelf nu wel echt goed in verhouding. Ik doe voornamelijk krachttrainingen onder begeleiding in de gym, dus kan dat ik weer wat aankon maar dan in spiermassa. Dat is niet erg, als het maar een tikkie strakker is en me billen moen weer voller want daar ben ik wel teveel afgevallen. Vind ik niet zo mooi nu.
Hoi allemaal! @melanie, lees dat het ff spannend was voor je, negatief getest nu, toch een opluchting? Herken het wel, ben alweer 2 maanden niet ongesteld geworden. Maar is voor mij schijnbaar normaal want had ik voor beide zwangerschappen ook al. Ik wacht het maar af. wel super goed zeg, onder de 60kg gefeliciteerd! @tjej, jij gaat ook super he. Je hoeft niet zoveel meer. Volgens mij werkte die nieuwe site nieT helemaal zoals het zou moeten en is daarom de oude weer online. @marrit waT bijzonder al die verjaardagen achter elkaar en gefeliciteerd met je neefje of nichtje in aankomst! Hier gaat het goed qb afvallen. Al ben ik in 3 weken maar 1kg afgevallen, de afgelopen week weer 2kg eraf. Ik heb de mijlpaal van 90kg bereikt! En nu ben ik helaas ziek en dan heb ik alleen trek in sinaasappelsap. Daar zit wel veel suiker in maar is het enige wat ik echt naar binnen krijg. Nja komt wel weer goed! Fijne avond verder
Tjej wat goed! Snap dat je dan niet verder meer wilt afvallen. Op een gegeven moment is het ook echt goed. Strak trainen lukt je vast ook! Misschien is bodypump iets voor je? Heb ik vanavond gedaan echt leuk! N oud is inderdaad van november. Zal nog wel aan het ontzwangeren zijn Ligero beterschap! Wat goed de 90! Yessss. Of ik zie aan je bannering 89.9 dat klinkt nog mooier hahah. Ik vind het een beetje dubbel dat de test negatief is. Ik vind t voor nu te vroeg maar zou wel eens een derde willen. Ach is ook wel goed zo. Anders moet je zoveel aanpassen Jeetje marrit haha wat een verjaardagen je zou het haast allemaal tegelijkertijd vieren in een grote zaal pasen verder leuk gevierd?
Pasen idd goed gevierd! Morgen weer een training. Ik krijg nu al veel zwaardere gewichten ten opzichte van het begin. Maar kan het wel aan Met dit goede weer heb ik wel meer zin om gezond te eten. Veel groenten en fruit. En veel wandelen buiten. Proficiat ligero! Top!
Ligero wat goed! Op naar een nieuw doel, maar eerst goed uitzieken. Beterschap! Melaniie bodypump lijkt mij wel leuk, alleen de lestijden daarvan vallen ongunstig voor mij. Maar ik merk dat ik krachttraining echt heel leuk vind, omdat ik beetje bij beetje verschil merk aan mijn lichaam. Marrit hier word ook veel gewandeld. Fijn dat het weer kan he. Elke dag even naar buiten, kinderen in de duowagen en gaan. Doen we nog aan lijstjes?
Ah dat is jammer tjej! Mag ik vragen hoe je verder krachttraining doet? Zoek je via YouTube of Google naar oefeningen of heb je iemand die je helpt? Ik sport bij basicfit maar daar is dus geen begeleiding bij. Moet het dus lekker zelf uitzoeken😅 Volgens mij zijn de lijstjes n beetje gestopt. Nagenoeg niemand reageert ook meer helaas Jullie zullen wel weekend hebben! Ik moet morgen nog van half 6 tot 1 werken bah bah.
Mijn lijstje van vandaag was niet zo boeiend. Ik zal morgen weer een lijstje plaatsen! Melanie altijd een beetje balen die werkweekenden, succes! Tjej ik zou ook graag kracjttraining willen doen maar kan er op het moment de tijd niet voor vinden. Komt vast ooit wel weer
Melaniie: ik sport ook bij basicfit en daar heb ik een personal trainer! Mijn trainingschema: - 10 minuten opwarmen op de loopband - 60 minuten krachttraining: 4 sessies van 14 minuten met tussenin 1 minuut rust. Een mix van buikspieren, rugspieren, armen, benen, borst, nek. Krachtsoefeningen met je eigen gewicht zijn zwaarder en effectiever dan met gewichten. Ik doe ze wel allebei. - 10 minuten spieren losmaken op crosstrainer of fiets Na een training veel eiwitten eten. (Noten, eiwit, vlees, vis, groene groenten of proteineshake)