Vermageren!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marrit1988, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Vanmorgen woog ik 89, dat betekent dat mijn bmi eindelijk onder de 30 is!. Nog 15kg te gaan voor een gezond bmi

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Ligero wat goed!! Super zeg! Marrit oh ja daar heb ik wel eens van gehoord ja dat dat kon. Is dat prijzig? Of valt t mee?

Hier echt en sleeeecht eet weekend gehad omg. Ik durf niet eens te wegen hahah. Morgen weegdag.

Vandaag naar cb met noud eigenlijk moet ie prikjes maar door ab kuur moet het weer uitgesteld worden. Maar ben wel benieuwd hoe die gegroeid is dus daarom ga ik wel ff heen:)

O: havermout
    T: kwark met chiazaad
    L: salade
    T: pruim
    D: lasagnetta

3. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Ik betaal 300€ voor 10 sessies van 75 minuten.

Ik val zeer weinig af in gewicht, maar merk wel dat ik veel meer spieren heb. Ik hoop dus dat dit gewicht die spieren zijn! Wel niet motiverend...:(

O: havermout met kersen
    L: 2 Bagels met tonijnsalade en geitenkaas, 1 boterham met speculaaspasta
    T: appel
    D: ? Man kookt. Ben benieuwd :D

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Oei nog best aan de prijs dus😱 we zijn (vriend en ik) ook al aan t kijken voor het hcg dieet. Kost ook 200 euro pp. Opzich lukt afvallen zo mij prima maar duurt me een beetje lang:) en mijn vriend gaat het eigenlijk helema niet zo goed af. Vanavond gaat ie als het goed is informeren.

Ja jouw gewicht zullen wel aangekomen spieren zijn! Houden ze je vetpercentage niet bij? Die moet dan wel zakken neem ik aan?

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Ik moest vandaag trouwens naar cb met noud. Was goed gegroeid maar wat me toch overkwam..... zijn rammelaar gestolen uit de maxicosi toen ik even in gesprek was😱 schandalig. Van n baby stelen😡 was nog z'n mooiste ook grrr

6. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    :$:$ stelen op het cb? Echt te zot voor woorden... Hoe kunnen mensen zo onbeschaamd en marginaal zijn? Djeezes...

Ze houden idd vetpercentage bij, dus die zou moeten zakken. Volgende week weer meten.

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Ja erg hè! Sommige mensen hebben echt geen respect voor anderen.

Gister met mn weegdag kleine 300 gram afgevallen. Gisteravond nog gesport, vrijdag en zondag weer en dan moet er dinsdag toch een mooi getal op die weegschaal komen:D

Ben benieuwd naar je meting later! Moet toch positief zijn. Doen ze dat met zo'n knijpertje?

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Tjee melanie das echt schaamteloos, stelen van een baby!

Ik zit sinds gisteren met de jongste in het ziekenhuis. Hij had een ernstige oorontsteking/mastoiditis en heeft een hoge dosis antibiotica gekregen en wordt morgen geopereerd, dan krijgt hij buisjes.
    van de stress zit ik weer aan de chocola :(

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Oh meen je niet! Heel veel succes en sterkte. Buisjes schijnt een kleine ingreep te zijn gelukkig. Dochter moest ze maar nog niet gehad. Hopelijk knapt ie gauw op. Niet schuldig voelen om die chocola, had ik ook gedaan;)

10. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Mag ik meelezen / praten?

Altijd al aan de zware kant geweest. Ik ben 1m76. Toen ik 11 was woog ik 65 kilo. Als ik 15 was woog ik opeens 100 kg. Toen flink geschrokken na een weegbeurt bij de schoolarts. Tegen dat ik 18 was, erin geslaagd om terug 70 te wegen. Toen mijn vriend leren kennen + alleen gaan wonen om te studeren aan de unief. ERG slechte eetgewoontes (veel pizza, frietjes, grote porties, feestjes met veel cocktails en chips, snoepen, maaltijden overslaan en dan de rest van de dag continu snaaien, enz.) Resultaat: weer 85 kilo toen ik afstudeerde. Zwanger geworden, einde zwangerschap 95 kilo. Ondertussen 27jr en schommel nu rond de 87 kilo. Mijn droom is om terug 70 te wegen.

Ik heb nu de boeken "nooit meer diëten" van Sandra Bekkari gekocht en ben sinds een week gezond gaan eten (weinig zetmeelproducten, 2 soorten groentjes op het bord, gezond ontbijten met fruit/yoghurt/zelfgemaakte granola, veel thee, tussendoor fruit of nootjes, grote kom soep gemaakt en een deel ingevroren,...). Deze week -1 kilo, maar ik weet niet of dat toeval is, of reeds resultaat van enkele eetgewoontes aan te passen hihi.

Mijn probleem is doorzettingsvermogen. Ik hoop niet in slechte gewoontes te hervallen na enkele weken (cfr. opeens toch verleid worden voor enkele croissants te kopen terwijl er zelfgemaakte gezonde lunch in de frigo op het werk op mij ligt te wachten. Of de snoepkast aanvallen bij een bezoekje aan de ouders).

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Welkom fee! Consistency is the key!
    Wat mij helpt is dat ik op instagram veel mensen volg die ook bezig zijn met hun gezondheid. Als het ff moeilijk wordt dan kijk ik op insta en zie daar veel gezonde maaltijden en voor/nafotos voorbij komen. Dat motiveert dan wel weer! En als dat nog niet genoeg heeft geholpen dan kijk ik voor/nafotos op Google of pinterest!

Mijn zoontje is weer uit het ziekenhuis. Ik merk nu gelijk wat suiker met je lijf doet. Had 3 maanden amper suiker op en voelde me steeds fitter. In het zh weer koolhydraatrijk gegeten (eten wat de pot daar schaft) en chocola. Ik voel me echt lusteloos en moe, heb nergens energie voor. Snel weer suikervrij dus!

12. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Hopelijk voel je je al wat beter en minder lusteloos!

Op Instagram, zijn dit dan mensen uit jou eigen omgeving, of eerder bloggers of bekende nederlanders bvb? Indien niet uit je eigen vriendenkring, kan je wat voorbeelden geven? Ik wil die tip wel eens uitproberen.

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Zijn niet uit mijn eigen vriendenkring, ik zoek even wat Namen op...zijn vooral jonge meiden die zich bezig houden met gezond eten en sporten. Sommigen echt bezig met krachttraining en spieropbouw, anderen bezig met afvallen of stabiliseren. Sommigen Nederlands, anderen Amerikaans. Van alles wat...
    paar namen:

Simone_siem_ (toevallig wel persoonlijk want is mijn nichtje)
    Evelinedanique (dat ben ik zelf haha)
    gettingfit_m
    Inspire.weightloss
    Fitlifedaisy
    crensch

En zo heb ik er nog wel een paar. Ik zoek ze ook op Door te zoeken via hashtag 'fitlife' of 'fitdutchie' of 'weightloss' oid

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wat suiker met je doet...
    het is verslavend! Ik merk het nu gelijk weer. 3 maanden geleden heb ik een week moeten afkicken en daarna niks geen moeite gehad eigenlijk. Nu heb ik weer moeite om er vanaf te blijven en moet ik dus opnieuw afkicken!
    Ik ben moe, lusteloos en misselijk.

Bah waarom ben ik er toch weer mee begonnen 😕 hopelijk snel weer van de suikerrush af en weer alles oppakken. Vanavond weer eea bakken voor komende week.

15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Toch nog 0,3kg afgevallen, totaal -14kg nu!

Hoe gaat het bij jullie?
    Lekker weekend gehad?
    Zijn er nog meer die vandaag weegdag hebben?

16. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoi meiden,
    Mag ik met jullie meekletsen?
    Ik ben vandaag weer begonnen met m'n gezonde leefstijl op te pakken. Vorig jaar januari was ik hier al mee begonnen. Ben toen bijna 15 kilo afgevallen. Voelde me veel beter en was nooit meer moe. Maar helaas zijn de slechte eetgewoonten er toch weer ingeslopen. Hier baal ik zo van, want ben weer flink aangekomen. Heb nog niet op de weegschaal gestaan, want ik wil er eigenlijk niet teveel op gefocust zijn.
    Maar goed, vandaag dus weer goed begonnen. Begin juli trouwt mijn broer en ik wil zo graag een mooi jurkje aan. Het staat me nu echt niet. Dus er moet wat gebeuren. Ik hoop dat ik het nu voor elkaar krijg om een leefstijl te krijgen, die ik vol kan houden. Vorige keer heb ik het redelijk drastisch aangepakt, wat dus averechts werkte. Zodra ik het een beetje los liet, ging het mis. Dat wil ik nu voorkomen.
    Verder sport ik momenteel niet. Wel wil ik sowieso elke dag gaan wandelen. Ik heb ook een kettlebel, dus daar wil ik ook eens oefeningen mee gaan doen. Kijken of ik dat wat vind.
    Ik heb een grote hekel aan de sportschool, dus ben bang dat ik mezelf daar echt niet meerdere keren per week naartoe gesleept krijg.

Zo maar eens een boodschappenlijstje maken, zodat ik veel gezonde producten in m'n kast heb staan.
    Ik ga trouwens nu eerst drie dagen heel weinig koolhydraten en heel veel eiwitten eten, om m'n lichaam even van de suikerverslaving af te helpen. Heb ik vorig jaar ook gedaan. Die dagen zijn zwaar, maar daarna heb ik veel minder last van hongergevoel.
    Dus dat is al een mooie eerste stap in de goede richting!

17. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Welkom linda en veel succes!
    Wat is een kettlebell?

18. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Zo'n gewicht in de vorm van een bal met een handvat eraan.

Sporten jullie allemaal wel?

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ah ok!

Ik loop 2x per week hard, al is dat Door omstandigheden ook alweer 2 weken niet gelukt.
    Ik wil eigenlijk naar een sportschool voor krachttraining en spieropbouw maar kan de tijd er niet voor vinden en er zit hier geen (betaalbare) sportschool in de buurt.

20. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ok, hardlopen... Dat heb ik weleens geprobeerd maar krijg snel last van gewrichten. Ben hypermobiel.
    Ik heb eigenlijk ook echt een hekel aan sporten.. Ik hoor veel dames zeggen dat ze het eerst ook nooit leuk vonden, maar er nu verslaafd aan zijn. Ben benieuwd of ik dat ooit ga krijgen haha.

Deel Deze Pagina