Vermageren!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marrit1988, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik hou ook nieT van sporten hoor.
    Mja No pain No gain he...Dus ga ik toch maar elke keer weer hardlopen haha

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Fee en Linda welkom! :)

Ligero wat ga je lekker! -14kg hartstikke goed zeg! Voel je je alweer iets beter nu je weer aan het afkicken bent vd suiker?

Ik ga morgen weer lekker sporten. Ook even onder de zonnebank vast een kleurtje opdoen voor vakantie in juni.:)

Morgen ook weegdag.. ben benieuwd. Heb afgelopen week maar 2x gesport en een verjaardag gehad wat eindigde in macdonalds :D heel lekker maar achteraf voel ik.me dan zo slecht haha.

Mijn dag zag er vandaag zo uit;

O: havermoutpap
    T: appel
    L: salade
    T: eierkoek
    D: aardappel, sperziebonen, cordonbleu en een beetje vla.

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Nou melaniie ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook nog elke dag verbaasd ben over het resultaat. Al mn kleren worden ook veel te groot enzo!
    Ja voel me weer beter. Sinds gisteren weer bijna suikervrij. Veel beter zo.
    Hopelijk valt je weegdag mee morgen!

Ik zal ook weer eens een lijstje plaatsen. Niet erg koolhydraatarm maar komt omdat ik niet veel meer in huis had.

O: plakje ham en plakje kaas haha ik had vanmorgen echt niks meer in huis, alleen nog een boterham voor de kids
    T: appel
    L: 2 boterhammen met rookvlees, komkommer
    T: niks
    A: salade (veldsla, komkommer, tomaat, mozzarella, kip)
    T: Griekse yoghurt met honing

Nja als ik het zo zie dan valt het nog wel mee

4. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Ik heb vandaag weer een sessie gehad met de trainer. En ook een nieuwe vetmeting! -2,1 % vet sinds februari. Niet super veel, maar eraf is eraf :D
    Heb echt wel super veel spieren bijgekregen. Oefeningen die ik in het begin niet kon, doe ik nu wel. Alle oefeningen worden langer en met meer gewicht. Komt goed :p

L: sla, tomaat, komkommer, champignon en biefstuk
    T: aardbeien en een yoghurtje
    T: 2 stukken taart :) van iemand zijn verjaardag op het werk
    D: pasta met Toscaanse kip (man had gekookt)

5. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Hallo meiden mag ik hier meedoen?
    Ik zat bij sporten en afvallen maar ik sport niet meer en val toch goed, goed? zeer goed af!
    Ik heb mijn weegmoment gehad vanmorgen en weeg geen 116 kg meer zoals ik vorige week dinsdag woog en het had opgegeven, totdat Gwen Shamblin's The Weigh Down Diet boekje weer in mijn hoofd kwam, en ik dit weer ben gaan doen. Nu woog ik vanmorgen 4 kg lichter en dat in 1 week tijd! Toppie natuurlijk :) Dus mijn gewicht is 112 kg. en dalende.

Ik heb 140 kg gewogen. Die heb ik er zelf door hard werken afgekregen tot die 116 kg dus van vorige week.

:D

Ik ga jullie even lezen wat later dan, en kijken hoe het hier werkt.

6. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Oja, ik ben 1.68 cm. En wil een gezond BMI hebben.

7. tjejfromsverige

tjejfromsverige Actief lid

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goeienmorgen dames,

Zo ik even bijgelezen. Ik heb mij al een tijd niet laten zien hier.
    ik heb het best druk gehad thuis met alweer zieke kindjes. Sinds de jongste geboren is, nu 5 maanden is hij al 4 keer ziek geweest en de oudste ook. Terwijl de oudste voor de geboorte van zijn broertje nooit ziek is geweest.

Ligero ik las dat jou kleintje in het ziekenhuis heeft gelegen. Hoe gaat het nu met hem?

Ik ben inmiddels op mijn streefgewicht van 64 kilo . Heel fijn naar toch niet helemaal tevreden. Het moet allemaal gwn strakker en vooral meer kont terug. Daar werk ikwel hard aan met krachttrainingen, alleen gaat het langzamer dan ik hoopte.

Dat is het enige nadeel van afvallen, dat je niet even kan aanwijzen waar je wilt afvallen. Ik had voor het afvallen een goede mooie volle kont.
    Maargoed 5 maanden 35 kilo kwijt ook wel heel snel en veel.

Ik kom nog wel af en toe langs hier, maar zal niet meer zo actief meeschrijvrn omdat ik niet meer wil afvallen.

Succes voor iedereen ook de nieuwe schrijfers. Zet hem op!!

8. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    #748 Fee89, 19 apr 2016
    Laatst bewerkt: 19 apr 2016
    Bedankt voor de tips Ligero. Zal in de middagpauze eens wat rondkijken op instagram en zien wie ik allemaal wil volgen.

Vanmorgen was ik 87,1. Best wel trots. In het weekend was het 87.5 dus langzaam zie ik de 86 terugkomen. Tegen het weekend weeg ik officieel minder dan voor de zwangerschap denk ik joepie!

Ik merk dat ik de gezondere levensstijl gewoon begin te raken. Gisteren had ik zelfs geen honger gans de voormiddag (toch maar een stuk fruit gegeten om de suikerspiegel op pijl te houden) terwijl ik anders om 10 of 11u een koek zou gegeten hebben en een knorrende maag gehad hebben. Een ontbijt met havermout of yoghurt/fruit/granola smaakt me echt. ' S avonds wat minder opscheppen, enz. Als ik thuis ben, heb ik geen behoefte om te snaaien in tegenstelling tot vroeger.

Het sporten voelt ook goed. Ik voel dat mijn broek losser zit dus ik voel dat ik door de combinatie van sporten en nieuwe eetstijl wel langzaamaan cm's verlies.

Ik tel geen calorieën en ben ook niet bezig met een crashdieet. Anders hou ik dat niet vol.

9. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Welkom GewoonLinda & Suzy
    Binnenkort hier ook twee feesten waar ik er goed uit wil zien. "Helaas" al binnen 3 & 4 weken, dus zoveel zal er tegen dan wel niet veranderd zijn hihi.

Op het werk wordt de maandag steeds fruit geleverd voor een hele week. Dat komt goed uit voor mijn tussendoortjes. Hoef enkel maar een voorraadje yogurts/kwark in de koelkast te plaatsen en ik kan veel afwisselen met fruitsoorten en yogurt of kwart. Dat scheelt wekelijks enkele €€€ op mijn boodschappen :D

Wat goed dat jullie zo goed afvallen. Zet hem op!

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Vanmorgen 59.1 🎉 had eigenlijk meer gehoopt. Maar beter als dat er wat aan zit:)

Marrit wat goed dat je vet % is gedaald! 2% is best netjes toch? Had misschien meer gekund maar wie weet je volgende meting. :)

Ligero fjjn hè als kleding losser gaat zitten. Ik merk dat nu ook heerlijk gevoel!

Tjej ah je zoontje is net s die van mij. Hij is al sinds de geboorte ziek. 2x ab kuur gehad en blijft maar hoesten en proesten. Vol slijm stikt ie bijna elke x. Ben al 1x bij hap geweest en echt 20 keer bij de huisarts maar ze doen niks.😤
    Succes trouwens met je krachttraining. Echt top je streefgewicht en hopelijk ben je gauw naar alle tevredenheid ook wat strakker! Je kan t !

Alle nieuwe meiden welkom:)

O: brinta
    T: eierkoek
    L: onbekend
    T: kwark
    D: aardappels groente vlees

11. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Zo dat is nogal wat, 4 kilo in een week.
    Wat voor iets eet je dan?

12. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Alles eet ik. Ook snoepen, chips, taart, gebak, patat kroket eet eigenlijk gewoon alles. Ook brood, volle producten en ga maar zo door.
    Totdat mijn maag vol is :)
    En ik sport niet, hoef niet meer, hoef nooit meer hahaha.
    Fantastisch boek van Gwen ja.

13. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Oja, en ik eet 3-4x per dag.

14. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Maar moet je wel calorieën tellen dan?
    Of is het met behulp van pillen nog ofzo?

15. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Ik hoef nooit meer calorieën te tellen. Die tijd heb ik gehad toen ik op eigen krachten eerst afviel. Nee geen kcal tellen dus.

Pillen? Nee, heb ik vroeger geprobeerd, werkte ook niet net niet als het sapvasten niet, net niet als ziekenhuissoep, de diëstiste ook niet!!!, kreeg ik allemaal vreetbuien van.

Maar heb NU dé oplossing hahaha en heb net weer gegeten, van alles wat, extra zelfs omdat ik daar zin in had en dat mag. Vol is vol en daarna wachten op honger! Dat is 1 van de geheimen.
    De rest valt te lezen in Gwen's boek.

;)

p.s. ik ben net startende eigenlijk en net ietsjes over de helft van het boek en al begonnen met afvallen. Heb het boek tweedehands gekocht voor een tientje! (10 euro) op Bol.com

16. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Trouwens 24 kg zelf afgevallen en het was hel, en ook dat bewegen enzo pfff. Maar ben nu vrij :) x

17. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Nou als ik taart, brood en chips eet en weer moet eten als ik honger heb, dan loop ik de hele dag te eten. Door die koolhydraten krijg ik heel veel last van een schommelende bloedsuikerspiegel, dus heel snel weer honger.
    Daarbij leer je ook niet echt wat gezond eten is, volgens mij.
    Dus ik hou het maar bij m'n eigen methode. Maar fijn dat het voor jou zo goed werkt!

18. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Het mooie is dat in dit dieet je ook niet hoeft te letten op die zogenaamde "koolhydraten".

Ja ben blij dat het ook ja óók voor mij werkt en bij velen velen velen enz. anderen.

Succes met jouw eigen dieet en dat je veel mag afvallen ;)

19. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ja dat begreep ik dat je niet op koolhydraten hoeft te letten.
    Maar als ik dat inderdaad niet zou doen, dan zou ik echt last van m'n bloedsuikerspiegel krijgen. Daarbij voel ik me bij het eten van veel koolhydraten ook vaak moe.
    Het is wel moeilijk om koolhydraten te laten staan, want ik vind ze heerlijk. Maar alle voordelen van het weglaten ervan wegen zwaarder dan de nadelen. Maar uiteraard gaat dat met vallen en opstaan.

Heb jij niet heel veel honger wanneer je veel koolhydraten eet?

20. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Nee ik heb gewoon honger en dan eet ik, 3-4x per dag maar meestal is het 3x per dag. Mijn maag knort vanzelf (zachtjes en doet geen pijn), en dan is het tijd om te eten.
    En ik eet veel ja véél koolhydraten ook maar het pakt me niet kijk maar naar week 1: -4 kg eraf :D:D:D:D:D:D:D:D:D Alle begin gaat natuurlijk altijd snel, maar kijk uit naar week 2 wat ik dan ben afgevallen. Maar die 4 kg eraf is al goed voor 8 weken in de toekomende tijd afvallen met halve kilo per week hahaha.

Deel Deze Pagina