Kritisch puntje is het niet gewoon vocht wat je kwijt bent wat jij zegt kan echt geen groot gewichtsverlies bereiken suiker vet en koolhydraten onbeperkt eten en afvallen zonder sporten kan gewoon niet
Hoi Mamaa6, denk dat het een mengemoes is van vocht en vet. En de eerste kilo's gaan altijd daardoor sneller. We zullen gaan zien of dit dieet géén groot gewichtsverlies kan bereiken. Week 1: - 4 kg. eraf. Week 2: Volgende week kom ik zo wie zo (ondertussen ook hoor ) mijn gewicht even doorgeven. Week 2 dus. En zo voorts en zo voorts. Gaan we even kijken of dit onmogelijk is volgens jouw Mamaa6. Ik zeg dat het mogelijk is en ook dat ik al mijn overgewicht hiermee kwijtraken zal. Ik weet alleen de tijd niet maar dat zal uitwijzen. Heb al een mooie voor foto en de na foto zal dan nog komen en die plaats ik dan hier. Hahaha wat leuk Oja, voor de duidelijkheid, ik kom van de 140 kg. ben zelf 24 kg kwijt geraakt. Nu dus met Gwen in week 1: -4 kg. Een gezond gewicht voor mij zou zijn tussen de 55-60 kg. Ben 1.68 cm lang. Ga ik er tussen zitten zal ik 58 kg aanhouden. Even rekenen/denken... dat is dus 54 kg wat er nog af moet! Gaat met Gwen's methode lukken, ben ik van overtuigd dus. Voor de rest als ik die 28 en 54 kg optelt wanneer ik dan zelf 58 kg weeg ben ik in totaal 82 kg afgevallen. We gaan het beleven!
Hier heerlijk gegeten diner: patat, mayonaise, curry, gebakken vis. Patat gebakken met volle vet Gisteren aten we boerenkool met saucijzenworst en jus.
Je eet friet met mayo en valt 4 kilo in een week af! Is toch niet vreemd dat ik dan denk dat je niet serieus bent?
Whaha dat klinkt idd niet echt. Maar ik wens je veel succes suzy, er zal hier niemand zijn die je voorbeeld volgt. @De rest: ik reageer later uitgebreider op jullie!
Net thuis 25 min op de hometrainer gefietst. Mezelf nadien beloond met een bad hmmm Vandaag O: yoghurt granola blauwe bessen T: aardbeien met yoghurt L: twee volkeren boterhammen met kipfilet T: aardbeien D: aardappeltjes in de oven met rundshamburger en appelmoes. Benieuwd wanneer ik 86 zie staan op de weegschaal. Ik weeg steeds smorges voor t ontbijt, uitgekleed, net naar toilet gegaan. Zo is tgetal zo laag mogelijk. Herkenbaar?? Hihihihi
Suzy opzich kun je wel afvallen wat je zegt door vet eten te eten. Maar dan moet je de koolhydraten dus gaan schrappen.. en uiteraard de gezonde vetten nuttigen. en dat doe jij dus niet. En je houd geen kcal bij? En eet gewoon waar je zin in hebt? Klinkt haast te mooi om waar te zijn om dan óók nog eens zonder sport 4 kilo af te vallen in een week. Maar als het voor jou werkt is het prima toch? Ik heb vanavond nog even gesport. Manman mn benen waren niet vooruit te branden en het voelde alsof ik 20 kilo extra gewicht mee sjouwde. Maar t zit er weer op Fee zo weeg ik me ook!! Haha. Volgens mij heel veel mensen
Dank je voor je positieve input Melanii, het boek is van Gwen Shamblin en heet bij elkaar: Gwen Shamblin's The Weigh Down Diet. Voor de rest of iemand het nu gaat volgen of niet, gaat het mij niet om, dat is een vrije keuze natuurlijk. Daar er behoorlijk negatief op wordt gereageerd en jammer genoeg niet serieus wordt genomen trek ik hierbij mijn woorden in dat ik hier iedere week ga komen om te laten zien dat het wel degelijk werkt. Iedereen veel succes met afvallen. Maar ik ben hier weg. Doeiii
Vanmorgen 86,9 woew! O: yogurt met granola kiwi en een handje blauwe bessen T: meloen L: 2 volkorenboterhammen met kipfilet. T: ? D: taart van zalm, broccoli, prei, kerstomaatjes, mozarella in het stuk van mn vriend, bij mij geen in verwerken. Zet m op vandaag dames!
Nou dat zou jammer zijn. Ik ben namelijk wel erg benieuwd of het echt gaat werken. Dat ik me er niks bij voor kan stellen dat iemand op deze manier wil/kan afvallen, betekent niet dat het voor iemand anders niet werkt. Ik doe het zelf op een tegenovergestelde manier. Ik wil leren wat gezonde voeding is en wat voeding voor je kan doen. Ik heb niet het idee dat dat bij jouw dieet het geval is, omdat je gewoon taart en friet mag eten. Maar zoals ik al zei, fijn dat het voor jou werkt. Ik vraag me alleen af of je hier je streefgewicht mee gaat bereiken. Ik heb echt nog nooit iemand gezien die alles heeft kunnen blijven eten en geen kcal heeft hoeven tellen en toch afviel. Ze zeggen toch altijd: als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat ook. Maar goed, toch heel veel succes en als het toch niet lukt, zijn er hier genoeg dames die je kunnen helpen om een gezond eetpatroon te krijgen!
Ik heb vandaag m'n laatste 'opruimdag'. Dus nog 1 dagje de koolhydraten achterwegen laten en dan kan ik het vanaf morgen weer rustig op gaan bouwen, om te zorgen dat m'n bloedsuikerspiegel stabiel blijft. Wisten jullie trouwens dat het heel goed is om naast koolhydraten altijd eiwitten te eten? Dat helpt je ook om de bloedsuikerspiegel in balans te houden en minder snel honger te krijgen. Ik ga voortaan elke vrijdag wegen, denk ik. Jullie weer succes vandaag!
====================================== Nou de vraag of ik mijn streefgewicht ga behalen zal als ik hier weg ga wel nooit beantwoord worden he? 58 kg moest er vorige week af en nu nog net met een week begonnen 54 kg moet er nog af. Ik ben er van overtuigd dat mijn hele overgewicht van nog 54 kg eraf zal gaan met Gwen's methode. Blijf wel schrijven hier, dan kunnen jullie het volgen Ik weeg op een dinsdag dus volgende dinsdag weer wegen in de ochtend. Ondertussen eet ik wat ik wil, waar ik trek in heb, vet, zoet, zuur, koolhydraten of niet, want bij Gwen is het zo dat het niet uitmaakt wat je eet, je lichaam vraagt zelf om wat het nodig heeft.
Maar je lijf heeft geen taart en patat nodig hoor. Ik vind eerlijk gezegd je hele manier van schrijven een beetje alsof je hier alleen bent om dat boek te promoten. Ik heb het ook gegoogled maar wordt er niet wijs uit. Ik lees vooral veel over God.
Weten jullie wat? Vergeet mij, vergeet het boek. Succes met afvallen! Maar moet er wél bij zeggen dat ik het makkelijker hebt hahaha. Dag meiden en dames. En ik heb wel taart en patat en méér dan dat nodig. Wilde ik toch even kwijt.
Ik hou t toch maar bij mijn nieuwe gezonde levensstijl. Nog steeds geen trek in zoet of ongezond! Aan het genieten van een thee van rode vruchten en gojibesse. Hmmmmml!
Succes en veel.plezier met patat en taart en de gedachte dat je lijf vraagt om Veel zout en suiker omdat het dat nodig heeft.