Vermageren!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marrit1988, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ben ook benieuwd of het gesmaakt heeft hihi

2. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Nou, ik heb ze gegeten hoor. Ze waren vooral erg zoet eigenlijk haha, en slap en heel anders van structuur dan aardappelen. Maar met m'n eigengemaakte mayo (en die dan ook nog eens opgepimpt met kruiden) was het ok hoor. Had er ook nog broccoli en kipfilet bij.
    Heb goed gegeten.
    De kinderen vonden het minder lekker, dus volgende keer voor hen maar wat gewone frietjes.

3. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Grappig hoe iedereen toch zijn eigen smaak heeft he op vlak van voeding.

Hier een goede dag gehad
    O: havermout met banaan en enkele blauwe bessen
    T: 2 rijstwafels
    L: griekse yogurt met kiwi, mango, enkele bosbessen en zelfgemaakte granola
    T: appel met enkele bosbessen
    D: rijst met rundergehakt en tomatensaus.

Net 30 minuten op de hometrainer geweest. Voelde mijn heupen en dijen al bijna wegsmelten (i wish...).

4. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Welkom (terug). Waaaw wat goed, al bijna 30 kilo eraf!

5. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoi! Leuk dat je weer komt schrijven. De meesten die nu veel schrijven zijn allemaal wel nieuwelingen. Maar dat mag de pret niet drukken toch?
    Wil je nog veel afvallen?
    Ik nog 7 tot 10 kilo.
    Hopelijk gaat dat lukken. Maar heb goede moed!

6. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Wowie de weegschaal was lief voor mij deze ochtend. 85,6.
    Het weekend komt eraan, dan zal het wel weer stabiliseren ipv zakken. Dit weekend terug een paar borrels/etentjes maar ik doe mijn best!

Op het werk lag gisteren een grote pot snoep, lolly's, ... GEEN genomen! Voorheen ging ik net met opzet meer koffie of water halen in de keuken om extra veel bij de snoepenpot in de buurt te zijn en te kunnen graaien naar wat lekkers. Had dan zelfs mijn zakken gevuld zodat ik een voorraadje had om aan mijn bureau te eten. Erg hé :)

Hoe mijn dag er denk ik zal uitzien:
    O: havermout met blauwe bessen
    T: Rijstwafels
    L: Griekse yogurt met blauwe bessen, kiwi, homemade granola
    (WEERAL zelfde als gisteren en eergisteren tot hier, maar ik heb voorraden die nog op moeten. Wil geen restjes weggooien hihi. Vanaf morgen weer wat meer variatie)
    T: iets van fruit
    Sportschool
    D: weet ik nog niet. Vriend zal iets moeten klaarmaken. Wellicht vlees met aardappels en groente.

7. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik heb mijn banner wat aangepast trouwens. Startgewicht naar 90 gebracht ipv 88. Ik was voor ik me aanmeldde in deze club al wat gezakt de voorbije weken.

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Oh zoete aardappel patat. Lekkerrr! Ik krijg het ook niet echt krokant zoals echte patat of aardappels. Zou je het niet kunnen frituren?:) al is dat niet heel erg gezond haha.

Gister heb ik.me schandalig gedragen. Heb op de markt zoveel gegeten ohohoh. En tompouce. Wel 3:) ben geen gram aangekomen dat scheelt dan alweer haha.

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wauw 3 tompouce hahaha nou ja hopelijk heb je er in ieder geval van genoten.

Fee netjes hoor dat je niks gepakt heb uit de snoeppot!

Mijn bestelling body&fit is binnen. Stukje smartbar geprobeerd maar ik vond het zeker niet vies hoor, ook de nasmaak niet. De structuur is wel een beetje wennen. Ben ook wel erg benieuwd naar de shake!

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Haha r waren wel mini's hoor. Niet die grote.

Wat zijn de voedingswaarde van die dingen? Ben wel benieuwd.. ga je gewoon als erbij eten? En ga je de shaken met water of melk doen?

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    #851 Ligero, 28 apr 2016
    Laatst bewerkt: 28 apr 2016
    Zo ik heb net een shake gemaakt voor lunch en ik zit echt mega vol. Ik kreeg hem niet eens op. Heb hem gemaakt met water. Ik heb de vanille milkshake smaak en hij smaakt en ruikt zeker goed naar vanille. Hij is wel erg zoet vond ik en ik vond hem best dik dus heb er wat extra water Door gedaan. Dan heb je wel minder het 'milkshake'structuurtje maar hij drinkt wat makkelijker weg en is wat minder zoet. Het is zeker niet te gebruiken als 'even tussendoor' want daarvoor voedt het Veel te veel. Dan ontplof je denk ik :p

De voedingswaarde zal ik zo eens opzoeken. High protein low carb in ieder geval

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Dit zijn de voedingswaarden

Bijgevoegde bestanden:

13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Dankje ligero:) misschien ga ik dat volgende maand ook eens proberen! Moet je nog onwijs vaak naar de wc na zo'n grote shake😅 ik drink nooit zoveel

Hier de draad weer helemaal opgepakt en vanavond en zondag sporten. Heel misschien morgen ook,ligt aan de planning.

O: havermoutbrinta
    T: gekookt ei
    L: salade
    T: kwark
    D: onbekend. Ben inspiratieloos. Suggesties?:D

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Komkommer besmeren met een beetje zuivelspread? Of dipje maken van zuivelspread, mayonaise, knoflook en peterselie en dan groenten er in dippen.

Ik drink vaak wel 2,5ltr water/groene thee op een dag dus ik zit sowieso de hele dag op de wc 😂

O: overnight oats
    T: druiven
    L: protein shake
    T: rauwkost
    A: geen idee, eet op mn werk
    T: handje noten

15. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Inspiratie voor diner nodig? Hier eten we braadkip van zo een marktkraam die we in de oven opwarmen. Niet super, maar ik zal me beperken tot wat stukjes van de filet en het gekruid korstje / vel eet ik toch sowieso niet. Met bloemkool en mini portie gekookte aardappeltjes.

Wat ik opmerk: mijn broeken beginnen losser zitten en mijn gezichtshuid is gewoon veel minder vettig!!
    Misschien volgende week (of de week daarna :)) maar eens wat kleding proberen te passen die vroeger te strak waren geworden (lees: die ik niet meer over mijn kont kreeg :D, en al zeker niet kon dichtknopen/ritsen). Eens zien hoe dat verloopt.

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Oh klinkt lekker ligero misschieb is dat een idee voor savonds om te snacken.

Zo'n kip vd markt is ook lekker! Helaas kn ik het huis niet uit omdat er een monteur voor de cv komt. Denk dat ik zoete aardappels ga maken.

Fee wat goed dat je broeken losser worden. Fijn gevoel hè!

17. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O sorry melaniie ik dacht dat het ging om een avondsnack haha nee als avondmaaltijd is dat te weinig.

Bloemkoolnasi of bloemkoolpizza? Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd maar ik hoor er wel veel over.

Fee, lekker gevoel he! Hou dat voor ogen op de momenten dat het even wat lastiger is.

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Zie ik net dat Suzy niet meer lid is. Jammer, was toch wel nieuwsgierig ook al geloofde ik het van geen kanten hihi

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Nou geen zoete aardappels geworden. Had een nieuwe rasp machine om patat mee te snijden die heb ik uitgetest. Meteen een flinke glip in mijn pink dus ritje huisarts en heb 4 hechtingen gekregen. Dat werd dus patat van de patat zaak en ik kan dit weekend niet sporten. :(

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    He gets melaniie, en je zat zo vol goede zin wat betreft het sporten! Veel pijn eraan of valt dat mee?

Deel Deze Pagina