Vermageren!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marrit1988, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    He wat balen!
    Beterschap ermee. Hopelijk heb je niet teveel pijn.

2. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Nou ik was vooral ook erg nieuwsgierig hoe snel ze haar verloren kilo's er weer bij zou hebben haha.

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Thanks dames:) ergste pijn is nu wel weg maar heb nog dik verband om die houd ook veel pijn op afstand. Had hem net ff verwisseld en kon toen niks met die hand doen nog. Baal echt had zo zin in sporten. Zal ik dinsdag wel niet afgevallen zijn en dan loop ik achter op "mijn" schema wat ik wil afvallen voor 11 juni.

Ik was trouwens ook wel benieuwd naar die suzy haha. Leek me al zo vreemd. Ze zag echt reclame te maken. Misschien zit ze nu ergens anders:p

4. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ja die zal nu wel ergens anders haar geloof verkondigen.
    En als ze daar ook niet geloofd wordt, is ze daar ook zo weg.

Rot joh, dat je niet kan sporten. Misschien dat je kunt gaan wandelen ipv sporten. Doe je in elk geval nog iets aan beweging.

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @Linda, ja dat denk ik ook hoor! Vaag figuur was het in ieder geval

@Melaniie, pijn al iets afgenomen? Is het je goede hand of niet?

Mijn dagmenu:
    O: overnight oats (o ik vind dit zooo lekker!)
    T: Smart proteïn shake
    L: donkerbruin broodje met sla, komkommer en zalm
    T: smartbar en wat rauwkost
    A: salade, vlees en wat gebakken aardappeltjes
    T: ?

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ja wil morgen wel even de loopband pakken idd! En benen trainen. Kan ik iig nog iets doen.

Tis idd mn goede hand, lekker handig haha. Ach overleven we wel weer.

Gaan jullie nog wat doen van t weekend?ik ben sinds tijden vrij op zaterdag. Straks maar even familiebezoek inplannen ofzo. :)

O: havermoutbrinta
    T: niks
    L: 1.5 pistolet met kipfilet, 1 ei en smeerworst op de halve
    T: onbekend
    D: zelfgemaakte kapsalon van zoete aardappel (die gaat mijn vriend maar snijden met een normaal mes:p)

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik ben vandaag aan het werk, maar over iets meer dan een uur heb ik een week vakantie, en manlief ook, heerlijk! Niet echt plannen om weg te gaan, er is hier kermis volgende week, nichtje komt logeren...genoeg gezelligs te doen.

Ik heb net die smartbar al op bij de lunch, ik vind die dingen echt superlekker! Ga volgende week nog een ander smaakje ook bestellen!

8. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Beterschap Melaniie!

Ik was ook wel benieuwd naar die Suzy. Wellicht kan je wel gewicht verliezen en toch ook hamburger, chips, friet, ... eten. Maar dan mini porties en bijna niks anders op een dag :D Maar ik wil net een nieuwe levensstijl, gezond, lange termijn, minder moe, meer fut, gezondere huid, ... En dit ook aanleren aan de rest van het gezin.

Hier gisteren een verjaardag gevierd => dessertje (chocomousse) gehad en 1 glas witte wijn.
    Vandaag bezoek gehad => 4 chocolate chips cookies gehad.
    Minder gedronken ook merk ik.

Het voelt alsof ik zoooooo een slechte twee dagen achter de rug heb hierdoor. Maar ik moet dat een beetje relativeren want tot enkele weken geleden was dit gewoon dagelijkse kost (en veel meer dan dat). Voor de rest van de dag heel netje gezond gegeten. Gewoon weer gezond verdergaan. Zolang dit niet vaak gebeurt kan het wel geen kwaad denk ik. Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen.

O: havermout met aarbeiden, frambozen, bosbessen
    T: banaan en handje noten
    L: roerei met ham en tomaat
    T: 4 chocolate chip cookies
    D: griekse yogurt met bosbessen, zelfgemaakte granola, aardbeiden en frambozen.
    Straks nog wat verse ananas. Nu mezelf nog overhalen om een halfuurtje te fietsen op de hometrainer :)

9. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Voor morgen staan er al overnight oats in de koelkast.
    ' s middags maak ik pasta (weinig voor mij) met tomatensaus, gehakt en snijbonen.

10. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Hallo meisjes!
    Terug van lang weggeweest! :D
    Excuses, maar ik ben er terug helemaal bij nu!

Ik heb momenteel klierkoorts, waardoor ik totaaaaal geen zin heb in eten, dus ben sinds woensdag al 3.2 kilo afgevallen.
    Helaas niet op de juiste manier. Ik eet echt te weinig op een dag, maar heb er gewoon geen zin in! :(
    Maar stiekem wel een leuke bijwerking ;)

Heb even de gesprekken gelezen en : hahahahahahaha
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    Hahahahahahahahahahahahahahzhahahahahahahahahahah
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Die suzy toch! Volgens mij gewoon een verkoopster van die boeken.
    Geloof er echt geen snars van! Wie valt nu 4 kilo in 1 week af met het eten van chips, snoep, taart, mcd,... ;)
    Blij dat ze haar leefwijze niet meer kan opdringen.

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Welkom terug marrit, beterschap!
    Ja je hebt wat gemist hoor met die suzy haha, maar goed die zien we niet meer terug.

De overnight oats staan hier ook weer klaar voor morgen en ik ga nu lekker naar bedje toe. Trusten!

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Pfff ik val al 2 weken helemaal niks af. Ik hoop toch dat er morgen met weegdag wel iets af is. Best frustrerend dit.

13. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Hier vanmorgen 85,6 en vrijdag was het 85,2. Nadeel van dagelijks wegen. Ik dronk ook minder gisteren en heb wat opstopping precies. Zou dat zijn door 1 dag minder drinken?! En wat ongezondere keuzes vrijdag en zaterdag. In de week gaat t zoveel beter om op schema te blijven.

14. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Inderdaad best frustrerend. Ik duim voor morgen !

15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Fee zou kunnen hoor, wat minder gedronken en wat meer zout gegeten? Probeer vandaag rond de 2,5 tot 3 liter te drinken, dan is het er morgen weer af!
    Ik weeg ook elke dag maar alleen mijn gewicht van de maandag telt mee voor het echie. Vandaag woog ik 0,5kg zwaarder zelfs dan 2 weken terug (zie handtekening). Laatste keer dat dat gebeurde terwijl ik wel echt mn best deed, was ik zwanger. En daar hoop ik nu toch echt niet op :(

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Marrit welkom terug! En beterschap. Hoe gaat t met je kleintje? Loopt ze nog zo voor? En qua eten eet ze al redelijk mee?

Ligero balen is dat hè. Is het niet toevallig spiermassa waardoor je niet afvalt?

Fee afentoe wat pakken moet kunnen. Wij zijn allemaal maar mensen en als je vergelijkt hoe het eerder was maken die paar dingen echt niet uit. Dat je nu meer weegt kan zoveel betekenen. Ik heb het er vaak na 1 of 2 dagen weer vanaf.

Ik ga zo even naar de sportschool. Even loopband pakken, misschien crosstrainer en ff me benen trainen denk ik.

17. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Nou ik weeg ook niet minder hoor dames. Ik had zo'n goede moed maandag, maar zit nog steeds op hetzelfde gewicht 79,9 kilo, nadat ik er eerst nog een pond boven heb gezeten de rest van de week.
    Maar goed, we gaan gewoon vrolijk verder.
    Zo een brunch met m'n ouders, want die zijn morgen 36 jaar getrouwd. Ik ga voor een boerenomelet, zonder brood. Dan hou ik me toch netjes aan het koolhydraatbeperkte dieet wat ik doe.
    Fijne dag allemaal!

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O: overnight oats
    T: appel
    L: protein shake
    T: smartbar
    A: asperges met gekookt eitje en beenamputatie
    Hardlopen
    T: Griekse yoghurt met honing

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Whahahaha ik bedoel beenham hahahaha

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Bah ik baal zo, ben nu gewoon 1,5kg zwaarder dan 2 weken geleden. Hoe kan dat nou toch :( ik ga snel hardlopen nu...

Deel Deze Pagina