85,8 weer wat erbij. Vanaf morgen weer dalende lijn aub Maar: heb een broek zonder moeite aangekregen die tot voor enkele weken erg spande en ik een paar keer op en neer moest springen om hem over mijn heupen te krijgen bij het aantrekken
Joepie Ligero! Hier net bedacht dat ik al 2 weken eet van een tablet pure chocolade (72%) van 100 gram en dat die nog steeds niet op is Nu en dan eens een mini stukje laten smelten op de tong bij een koffie of thee. Niet eens dagelijks En ik geniet er stiekem van als ik collega's voorbij me zie wandelen met een mars of snickers uit de keuken whahaha
Mijn dag ziet er als volgt uit: O: havermout met banaan en enkele bosbessen T: stukje chocolade bij de koffie. Geen tussendoortje bij me helaas, dus even wat honger momenteel. L: slaatje T: stuk fruit sportschool D: aardappelpuree (kleinere portie ivm vroeger) met worst en tomaat Straks wat boodschappen gaan doen (o.a. tussendoortje voor deze week). Beetje inspiratieloos.
Ik ga zo nog even teruglezen, maar hier een goed weekend gehad! Was voor het weekend 79,6 en vanochtend 79,1! Ondanks een bbq afgelopen zaterdag heb ik me gisteren goed in kunnen houden en veel water gedronken. Vandaag late dienst op het werk dus m'n eetdagboekje is: O: Skyr met chocolade crunchy muesli T: - L: 2 waldkorncrackers met Sandwichspread tuinkruiden en komkommer en cupasoup Indian curry T: witte brosse eierkoek D: penne met rode pastasaus T: -
Sandwich, mooi resultaat voor na het weekend! Fee haha zo kan ik ook blij zijn als mijn boodschappen gezonder zijn dan die van degene voor mij bij de kassa haha slaat nergens op eigenlijk. Vandaag is ons nichtje bij ons, die komt logeren dus de dames mochten het avondeten kiezen. O: overnight oats T: niks want had een laat ontbijt L: protein shake en een rijstwafel notenpasta T: smartbar A: spaghetti T: ? Mijn hardlooprondje gisteren was erg fijn. 5km in 34 minuten. Merk echt dat ik steeds meer tempo erin krijg. Nog lang niet op mn oude niveau maar dat komt wel weer
Nou ik red dat niet hoor met 5km! Goed bezig! Ik ga morgenavond weer en dan misschien donderdag nog.. Dan zondag de wings for life run lopen! Heb er echt weer zin in!
Wat een goede resultaten lees ik. Fijn! Ik mag morgen weer wegen. Ben benieuwd na een week praktisch niks doen. Heb verder heel veel zorgen aan mn hoofd met de oudste, moeten volgende week naar de kinderarts met haar. Ze is ook niet meer zindelijk ineens en heeft sinds vrijdag minimaal 3 ongelukken per dag. Voor kleine en grote boodschap. Wou dat ik wist wat er in dat kleine hoofd omging. O: havermoutbrinta T: ei L: salade T: 3 tucs D: gehakt met broccoli schotel
Wat sneu melaniie! Soms lastig dat ze nog niet alles kunnen uitleggen he. Het niet meer zindelijk zijn is niet het enige denk ik waarvoor je naar de kinderarts moet, is er nog meer?
He wat vervelend melaniie. Hopelijk krijg je duidelijkheid bij de kinderarts. Lijkt me heel lastig. Hier een enorme off day. Heb allemaal dingen gegeten die ik niet mag hebben. Maar goed, morgen maar weer met goede moed verder. Bedacht me net ineens dat ik ongesteld moet worden, dus dat zal het wel zijn.
Ik woog vanmorgen 58.4 dus 0.3 ervanaf deze week,had ik niet verwacht O: havermoutbrinta T: niks L: salade T: stukje appeltaart bij oma D: chili con carne Ligero wij moeten naar de kinderarts ivm ophouden/angst voor poepen van de oudste. Ze houd het gerust 6 dagen op en dit speelt al vanaf de geboorte. En nu heb ik die verwijzing eindelijk in huis, volgende week de afspraak, en is ze ineens niet meer zindelijk en poept en plast ze dr hele broek vol. Compleet tegenovergestelde. Gister zei ze "mama ik heb het niet opgehouden!" Zeg ik nee schat maar je moet wel naar de wc toe. "Maar jij zegt je mag niet ophouden" ja dat zeg ik idd maar dan moet je wel naar de wc schat. "Ik begreep jou niet goed". Nou ik ben weer vol goede moed stickers met dr plakken en ze moet ophouden tot de wc en als ze zit niet meer. En dan maar hopen dat de ka ons helpen kan en ze in augustus helemaal weer zindelijk is want dan gaat ze naar de basisschool.
Hopelijk weet de arts raad, Melaniie. Hier eindelijk weer dalende lijn. 85,4 deze ochtend. Vrijdag was het 85,2 dus ik hoop tegen morgen weer op het gewicht van vrijdag te zitten. Hopelijk een motivatie voor volgend weekend. Als je je even laat gaan, sta je een week weer stil (maar er is een groot familiefeest met buffetten zaterdag hmmm)
Ach sneu melaniie, hopelijk kan je dochter goed geholpen worden. En een mooi resultaat toch op de weegschaal!
Goedenmorgen dames, Ik laat ook even iets van mij horen. Even een poos geleden, maar ik ben er nog wel. En wat goed om te lezen dat iedereen nog zo lekker bezig is, en het verder loopt met nieuwe schrijvers. Ik heb even bijgelezen en mij erg vermaakt met het macdonalds dieet Ligero wat ga je lekker met het hardlopen! En Melaniie jij zit ook bijna op je streefgewicht he. Voor juni gaat het jou sowieso lukken. Alleen rot om te lezen dat het niet zo lekker met je oudste gaat. Hier net zo, maar dan met de jongste. Daar waar de oudste super easy was en het ons echt gemakkelijk afging. Is het met de jongste zo anders. Alles gaat met een jengel de hele dag, zelfs spelen. Hij wilt zoveel, maar het lukt nog niet. Probeert te kruipen, zit op zijn knieetjes te wiebelen en bruggen te maken maar meer dan 1x of 2 x een knietje vooruit gaat niet. Tijgert wel met 4 mnd de hele kamer rond, maar ook dat gaat met gejengel. Gelukkig heb ik wel weer mijn avonden en nachten terug. Qua gewicht zit ik net onder mijn streefgewicht. Vanmorgen 63.2 Ik sport nog steeds, nu 3 x per week en dagelijks wat kleine oefeningen thuis vooral op benen en billen gericht. Nog niet zo rond als ik zou willen, maar gaat de goede kant op.
Bedankt meiden, ik zal even laten weten hoe het gegaan is bij de ka volgende week. Fee wat fijn weer een dalende lijn hopelijk kun je je van t weekend een beetje inhouden met het buffet! Komt vast goed en dan volgende week weer een knallend getal op de weegschaal Linda ohh die momenten ken ik wel. Moeilijk om daar niet aan toe te geven hè. Hopelijk kun je vandaag goed verder. Tjej wat leuk weer iets van je te lezen! Wat ga je goed nog. Merk je al iets verschil nu je voornamelijk kracht doet om strakker te worden? Heb je ook foto's? Kun je tussendoor misschien vergelijken. Ja die laatste 1.5 kilo moet er toch wel af gaan voor juni hoor haha. Dan ben ik er nog niet, mijn volgende doel word 53 kilo. Maar wij gaan straks eerst op vakantie in juni en als we terug zijn ga ik weer verder door naar de 53. Hopelijk heb ik dat rond september behaald. Jouw jongste is ook van november toch? Dan gaat die wel snel met nu al tijgeren! Herken wel wat je zegt de kinderen van mijn schoonzus waren ook zoals jij hem omschrijft. Zij heeft ze toen afentoe in de loop stoel gezet. Ik ben er niet een fan van om de hele dag te gebruiken maar 2x een kwartiertje ofzo?
Oh ja je zou je streefgewicht bijstellen. Lekker op vakantie. Waar ga je heen? Ik heb deze maand de bruiloft van mijn nicht in Nederland. Wel spannend om iedereen te zien, en vliegen met 2 kleine kinderen. Wel super veel zin in. Ja krachttraining werpt echt zijn vruchten af. Merk echt duidelijk verschil. Ik trainde veel met een vriend van mijn man, en zijn vrouw die beide superfantiek zijn en goede oefeningen. Inmiddels Vaker alleen, gaat ook goed zo. Ja jongste is ook van november. Wij hebben zo een babybouncer waar hij wel eens ingaat, niet dagelijks en dat vind hij wel erg leuk. Alles is keuk zolang je hem maar blijf entertainen en daarna is het weer jengelen dat als het hem te lang duurt overgaat in huilen. Ik heb niet echt vergelijkniSmateriaal (is dit een Nederlands woord? ), want oudste kroop rond deze periode al. Maargoed die liep motorisch wel wat meer voor. Hij zette met 9.5 maand de eerste losse stapjes en week later liep hij grote losse stukken. Medisch is hij helemaal uit elkaar gehaald, niets gevonden en heb zelf ook niet echt het idee dat hij ergens last van heeft. De kinderarts denkt dat het beter gaat als hij wat meer vaste voeding eet en melk niet meer de hoofdmaaltijd is. Inmiddels wel gestopt met bv en nu meer als een week volledig flesvoeding. Ik hoop het zo, want het is zo energiezuigend.
Ja we gaan naar frankrijk toe. 14 dagen de eerste 10 dagen gaan de neef vrouw en 2 kinderen van mijn vriend ook mee, laatste 4 dagen zijn we alleen. Heb er zoveel zin in! Voor jou ook spannend naar Nederland. Niemand had je zo slank gezien nog toch? Word vast super gezellig. Blijf je lang? Wel leuk dat je ervaren mensen bij je hebt met trainen. Dat heb ik niet dus soms wel moeilijk omdat je niet goed weet of je alles goed doet. Mijn vriend doet veel kracht maarja samen sporten kan niet want je zit met de kinderen Je kinderen zijn wel vlug hoor! Mijn dochter kroop pas na haar 1e verjaardag en lopen met 18 maand. Nu ie zij wel extreem langzaam hoor haha maar praten kon ze wel heel vlug. Ach elk kind ontwikkeld op zn eigen tempo. Hopelijk word het wel wat makkelijker voor je als die eenmaal echt kan kruipen en of lopen. Dat die die frustratie kwijt is! En knap dat je zolang bv gegeven hebt. Eet hij al wat vaste voeding? Wij geven nu fruit en groente en wil volgende week beginnen met brood. Hij eet nog niet heel erg veel maar dat komt vanzelf wel.
Mini baalmomentje. Vanmorgen weer 85,5 (100 erbij), had gehoopt dat er wat af ging zijn na twee dagen weer goed op schema te zitten qua eten, maar het is normaal dat het niet altijd even snel naar beneden gaat hé de weegschaal. Gisteren totaal geen zin erin, maar mezelf toch gedwongen om 30 min te fietsen op de hometrainer. Voelde goed nadien!! De dag ervoor 1u30 naar de sportschool. Dus hopelijk verlies ik wel cm's als de weegschaal gelijk blijft Vandaag zal het er zo uitzien: O: havermout met een halve banaan T: griekse yoghurt met een handje zelfgemaakte granola L: een bordje koude couscous met tomaat, rozijntjes, ham (gisterenavond gemaakt) T: fruit (een stuk mango + een nectarine) A: snijboontjes, kleine portie aardappel, witte vis Daarna mezelf dwingen nog even op de hometrainer te fietsen tijdens het tv-kijken.
Yay! Gisteren hardgelopen en had nog veel kcal over daarna, en ontzettende honger. Heb toen wat komkommer gepakt en kipfilet met Philadelphia voor de eiwitten ^^. Vanochtend op de weegschaal stond er 78,6! Eindelijk! En dan nog onder de 78,9 ook!! Dat is nu officieel 3 kilo kwijt 😊 O: - T: 2 witte eierkoeken en een cappuccino L: 2 Waldkorn crackers met een gekookt eitje T: - D: kipkrokant schnitzel, krieltjes en stoomgroenten T: -