Vermageren!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Marrit1988, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Wat stil hier..:) iedereen gister goed doorgekomen? Het is zulk lekker weer! Wij gaan vanavond de bbq aan gooien en zondag ook. Niet goed voor de lijn:) maar zo lekker .. haha:D

Ben nu ook ongi dus gewicht is wat zwaarder en ben opgeblazen, maar verder gaat het afvallen weer goed. Woog vanmorgen 58.1 :)

Jullie gister nog wat leuks gedaan? Wij zijn naar bevrijding festival gegaan met de Kids. Allemaal springkussens en draaimolen enzo, vet leuk.

O: havermoutbrinta
    T: 2 cracottes met kipfilet
    L: kwark met chiazaad
    T: stuk fruit
    D: bbq

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Drukdrukdruk maar het gaat goed hier.
    Ik zit op een plateau en blijf nu al 3 weken schommelen tussen 88,3 en 88,5. Maar ach beter als de 102,8 van 4 maanden geleden toch! Ik wil er sowieso nog 5 af, daarna zien we wel. Dus ik heb ook geen haast om van het plateau af te komen en ga door zoals ik al bezig was. Er komt een dag dat het weer naar beneden gaat.

Gisteren was hier kermis en verder nog meer gezelligheid op het dorp. Ik heb onze zoon 3,5 uur in de draagzak gehad en hij weegt nu 9 kg dus na 3,5 uur begon ik dat toch wel te voelen :D ik heb het maar als mijn workout beschouwd.

Vandaag zijn we naar het nijntje museum geweest. Beide kindjes hebben zich prima vermaakt, al vond ik het net te kinderachtig voor onze kleuter, maar zij vond het leuk. Ik denk met een peuter nog leuker. Wel een aanrader! Ook onze Bijna dreumes vond het erg leuk.

O: volkoren boterham met pindakaas
    T: appel
    L: zuurdesembroodje met beenham
    T: niks
    A: heerlijke koude pastasalade gemaakt met veel groente en tonijn

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Oh vervelend is dat als je blijft hangen. Moeilijk om door te gaan dan maar je kan het!! Hij zakt vanzelf weer :)

Klinkt leuk dat nijntje museum! Waar zit dat? Wij hebben gisteren ouderwets flessen voetbal gedaan en andere water spelletjes samen. Was de hele dag alleen thuis met de kinderen dus zwemmen kon niet, maar we hebben ons vermaakt. Vanavond laatste bbq gelukkig en dan dinsdag wegen..

O: kwark met chiazaad
    L: broodje kipfilet
    T: verjaardag
    D: bbq

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Na een bioscoopavondje met m&m's, een goed bedoeld maar o zo koolhydraatrijk en zoet moederdagontbijt en 3 en bbq, beschouw ik dit aar als een verloren weekend haha. Ik verwacht morgen wel weer aangekomen te zijn. We zien het wel.

Melaniie, het zit in hartje utrecht. Parkeren is lastig maar het museum is erg leuk!

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Hoe was je weeg moment ligero? Klinkt wel heeull lekker je foute weekend hihi. Misschien ook wel goed je lichaam ff een boost te geven en dat je volgende week weer zakt.:D

Ik heb net lekker gesport ben echt kapot. Ben op de fiets heen gegaan ipv met de auto, ook wel eens lekker.

O: havermoutbrinta
    T: banaan
    L: salade
    T: een ei
    D: kip madras
    T: speculaasje en wat kwark

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    57.6 vanmorgen! *vreugdedans* ben benieuwd hoe het met de anderen gaat. Zo stil ineens

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ahum er zat een kilo bij haha kon natuurlijk ook niet anders na zo'n weekend!

Wat een super resultaat melaniie! Heerlijk, je gaat echt lekker nog he!
    Ik ga vanavond weer hardlopen. De ladiesrun is al over minder dan 3 weken!!

8. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Nou.. Ik ga dit groepje even tijdelijk verlaten :').
    Op moederdag een test gedaan en was een flinke tuurder, en vanochtend had ik op de digitale test een uitslag van 'zwanger'!
    Hopelijk zit deze op de goede plek en blijft deze plakken ^^.

Dames, heel veel succes met het verdere afvallen.

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Gefeliciteerd sandy!! Ik hoop dat die lekker blijft zitten en je over een paar maand een pracht baby hebt. Geniet ervan :)

10. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoop het!
    Ik vind het doodeng en denk dat ik allemaal weer terug symptomen heb van een bbz, terwijl dat nog niet eens kan zo vroeg! Gelukkig over 2 weken de eerste echo.. Tijd kan me niet snel genoeg gaan!!

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wauw gefeliciteerd!
    Hier kruipt een mannetje rond van bijna 1 jaar, voor hem had ik ook een bbz. Superspannend om daarna weer zwanger te zijn, hopelijk blijft dit ukje mooi zitten bij je!

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik woog vanmorgen weer netjes 88,3. Hopelijk blijft deze dalende lijn doorgaan!

13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Fijn ligero! Je lichaam was vast even een lekker weekend nodig.:D hopelijk maandag mooi resultaat! Ik woog weer wat meer hmm. Vond het ook wel veel wat ik was afgevallen in 1 week maar we zullen zien dinsdag..:p

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
  15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Who recept ziet er lekker uit! Heb hem opgeslagen voor volgende week:D

Jammer dat de rest ineens is afgehaakt met praten. Misschien de motivatie kwijt.

Wij gaan over precies 1 maand op vakantie dus ik moet nu ff alles op alles zetten met sporten en eten. Maar heb dus al de hele week geen tijd gehad voor sport. Alleen zondag maarja dan zijn ze dicht. Ben ook wat aangekomen vanmorgen 58.1 maar had ik wel verwacht na ineens zonder veel sporten n kilo af te vallen in een week.:p

Vandaag nog ff werken tot 13 en morgen lekker bankhangen. Maandag sporten:)

Deel Deze Pagina