Ik heb vandaag net iets meer gegeten dan ik zou willen. - banaan en 3 mandarijnen - magere yoghurt met hennepzaad, lijnzaad en pompoenpitten - kom tomatensoep - boterham met tonijnsalade, geitenkaas en stukje Franse kaas - stukje melkchocolade en een Leo en 2 bolletjes ijs. - spaghetti - tomaat Ik had te lang niet meer gegeten en dan krijg ik een vreetbui. En dan neem ik ongezonde dingen... Morgen doe ik het beter!
O: 2 bruine boterhammen met kipfilet T: niks, geen tijd gehad L: 2 bruine boterhammen met belegen kaas T: appel D: stamppot andijvie, gehaktbal, klein beetje vla Als ik zo ga sporten en vanavond trek krijg neem ik een beetje kwark en/of banaan.
Oooo, droppie en Marrit, zo herkenbaar! Ik heb het nog niet gehad, maar als het bij mij 'mis' gaat gaat het ook nooit mis met één biscuitje maar meteen met een hele zak chips of zo... Maar morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen! Toi toi! Mijn dag: O: bakje magere yoghurt met zelfgemaakte granola T: appel L: 2 waldkorn boterhammen kaas en pindakaas, 2 kleine tomaten T: 2 mandarijnen D: boerenkool met worst T: kop courgettesoep De hoofdpijn is eindelijk weg en door mijn inmiddels ziek geworden dreumes ben ik ook lekker in beweging (hoeveel calorieën verbrand je eigenlijk met een kind van 11,5 kg door het huis tillen een uur of zes lang? ). Heb echt het gevoel dat ik goed op weg ben en het zelfs al een beetje kan voelen aan mijn broek!
Hey dames, Hier ook even mijn menu van vandaag O: sojayoghurt met musli T: Reepje pure chocolade (ben een beetje verslaafd aan pure chocolade) M: Girosvlees met rijst en tomaat T: Nog een reepje pure chocolade T: Driekwart banaan (de rest van mij zoontje) A: Rode bietjes/ appel stamppot met kipfilet Als drinken vanochtend koffie met rijstmelk Tussendoor water met citroen Sinaasappel/ citroen sap vers geperst met spa rood En straks nog een kopje koffie Wat eten jullie als tussendoortjes?
Ik ben er nog ladies, het heeft even geduurd voor ik de spirit kon vinden maar gelukkig heb ik niet opgegeven (dat doe ik nogal snel) en vanaf vandaag het gevoel dat ik er écht voor ga (beter laat dan nooit). Vandaag: o: 1 banaan l: 3 boterhammen met beleg a: 1 biefstukje en flink wat geroerbakte champignons met ui en groene peper t: 1 sinaasappel en weer 20 minuten op de crosstrainer, auww ongelooflijk hoe zo'n stom ding je kan afmatten, ik heb van die programma's erop man man man.
Eigenlijk alleen fruit, rauwkost of een handje ongezouten noten. @Eylem: Goed bezig! (Zie het helemaal voor me, hahaha, vind het ook altijd zo erg. Ik voel meestal na een kwartier mijn tenen al niet meer op zo'n crosstrainer.)
Ik zie wat mensen aan de soja.. Dat is niet een goed plan als je schildklierproblemen hebt.. Wilde ik toch even noemen.. Ik was nml braaf aan de soja tot een vriendin mij dit vertelde
Ik eet soms soja yoghurt, omdat mijn zoontje spuugt als ik melkproducten eet (borstvoeding). Maar ik ben het er mee eens dat soja zeker maar met mate gegeten moet worden. Schildklier is hier gelukkig geen probleem, goed dat je de info deelt.
Vanmorgen voor het eerst gewogen sinds maandag; -1kg😱 Als het in dit tempo blijft gaan hoor je mij niet klagen maar dat zal wel niet Mijn menu vandaag: O: 2 bruine boterhammen met kipfilet T: fruit L: 2 bruine boterhammen of 3 volkoren crackers met kipfilet/smeerkaas T: eierkoek of fruit D: aardappelen, sperziebonen, tartaar, klein beetje vla
Mijn menu van vandaag: O: 1 boterham met hagelslag en 1 met worst. Beker melk L: Gegrilde groente met qinoa (fantastische salad bar op mijn werk) A: Boerenkool met worst Ga proberen geen tussendoortjes te nemen omdat ik gisteren teveel heb gesnoept (3 stroopwafels en uiteindelijk ook nog 2 kleine zakjes chips). Vanmiddag om 17.00 een sollicitatiegesprek (3e ronde). Hoop zo dat ik het word! Van de zenuwen maar niet gaan snacken...
Ik heb gister ook wat meer gegeten dan de bedoeling was (stukje spekkoek en wat meer frietjes dan ik van plan was en 2 bitterballen). Heb 's avonds niets meer genomen. Maar ben al lang blij dat ik tot nu toe geen eetbuien meer heb want dat was mijn grootste probleem ('s avonds). Eergister stond ik trouwens in de aldi met witte chocola in mijn hand maar heb het teruggelegd . Hele overwinning op mezelf! Letten jullie op dat jullie niet te weinig eten? Ik snap best dat je een balansdag inplant als je teveel hebt gegeten, maar zie ook een lijstje van nog geen 1000 kcal (Eylem ) en de kans is dan groot dat je dan tussendoor of de volgende dag juist meer gaat eten en dat je weer in een verkeerd patroon valt. Hier ook wel eens die neiging om te weinig te eten maar ik probeer toch altijd op minimaal 1400 kcal te zitten, ook na een dag als ik teveel heb gegeten. Verder voel ik me nog steeds niet lekker, mijn hoofd zit vol, keelpijn, mijn oor rommelt wat, opgezette lymfeklieren in mijn nek. Bleh! Mijn eten voor vandaag: o: pannenkoek van havermout, 2 eieren, wat kokosmelk en wat water. Met een klein beetje poedersuiker t: worteltaart l: 2 speltcrackers met monchou en vruchtenhagel t: banaan en mandarijn a: aardappels, satéburger van milner, groente (denk wortels) t: geen idee, denk niets en dat ik op tijd in bed ligt Tussendoor nog steeds wel antaflu snoepjes.
Melanie, die eerste kilo gaat hier ook altijd heel snel haha, vocht zeker. Hopelijk gaat de rest ook vlot Droppie Drie, succes vanmiddag!! Snoopy, ja je hebt gelijk hoor, te weinig eten is ook niet goed, voor mijn gevoel viel het mee. Eetbuien in de avond zijn ook mijn grote probleem, ben er vorig jaar een tijdje voor bij een psycholoog geweest maar dat hielp ook niets, eindconclusie, je moet het zelf doen.... Vandaag een drukke dag, vanochtend eerst naar de markt geweest en boodschappen gedaan, nu net een grote appelkruimelcake gebakken (nee niet voor mezelf haha, bedankje voor meerdere mensen) en ben nu alvast aan het lunchen omdat ik straks overblijfmoeder ben op school en dan eet ik altijd van tevoren. o: 1 grote speltcracker met margarine l: 2 meergranen boterhammen met humus, tomaat en paprika a: waarschijnlijk stoofpotje van gehaktballetjes, aardappel, doperwtjes en nog iets van rauwkost erbij t: ananas
@ Droppie drie, tussendoortjes zijn wel goed om je spijsvertering gaande te houden maar dan zou ik kiezen voor fruit of iets dergelijke Ik eet na het avondeten niets, maar gelukkig ook geen verleiding van snaai want er is echt niets thuis te vinden.Kinderen zijn er te jong voor, man fitness fanatiek dus die eet liever een goede maaltijd tussendoor en voor mij halen we niks meer. O: muesli met kwark, koffie t: 2 kiwi's L: 2 sneetjes bruin brood met kipfilet, rucola, cherrytomaatjes t: sinaasappel A: prei quiche met een salade en tussendoor vooral veel koppen groene thee/rooibosthee Ik tel eigelijk geen kcal, ben anders voor mijn gevoel teveel met eten bezig en de hele dag met alles aan het tellen. Daar ben ik dus mee gestopt en nu gaat het een stuk makkelijker.
Nogsteeds ziek en intussen totaal nu 5 kilo eraf sinds begin december (104,2) m'n intake vandaag; O: glas cola, 2 hapjes kwark T: paar happen kwark L: 1 boterham met smeerkaas gevolgd door enorme maag kramp... Nouja vandaag gelukkig niet meer misselijk, gisteren spuugde ik t er nog uit...
Vandaag ging het goed! - kom magere yoghurt met pompoenpitten, lijnzaad en muesli - boterham met kalkoenfilet, kipcurry,tonijn,geitenkaas en noordzeesla - fishsticks met potatoes en appelmoes - 3 mandarijnen en een appel Vandaag totaal geen zin gehad om te snoepen, dus dat viel mee. Door de regen wel niet kunnen gaan wandelen. Ik vergeet wel altijd te drinken! Iemand tips hiervoor? Er staat nochtans een fles met een glas in het zicht!
Wat zijn jullie goed bezig allemaal! Eylem kan me dat gewicht echt niet bij jou voorstellen! Zoals ik jou nog ken van uhm 11 jaar geleden van een ander fora Hier vandaag: O: boterham met vruchtenhagel t niks m 3 boterhammen, 2 met vruchtenhagel en 1 met kaas. t: wat nootjes a : andijvie wat over was zonder vlees t nu druifjes en wat nootjes
mijn dag dan ook maar o koolhydraatarmbrood van de bakker met pesto en kaas m griekse yoghurt met zonnebloempitten, een stukje/plakje kaas a hamburger en een salade met rauwkost.. heul veul rauwkost.. en een tomaat t niet mijn beste dag.. 3 dropjes (hoe kan een mens leven zonder drop) en 3 chocolaatjes (van die foute zeevruchtjes.. die kreeg ik als bedankje van iemand en ik kon ze niet laten liggen.. er ligt dus nog veel meer.. zucht) en een handje cashewnoten
Oh, die zeevruchtjes die je dan vanaf het aanrecht aan liggen te staren... Moeilijk om vanaf te blijven! Sollicitatie ging redelijk. Zal het volgende week wel horen. Na afloop mezelf op het station getrakteerd op een Innocent smoothie en een bakje yoghurt met muesli. Lag niet helemaal in de planning maar mijn lijf begint toch wel protesteren tussen lunch om 12.00 en avondeten vandaag pas om 20.00 uur. En wachten op het station is echt een valkuil voor mij. Ik kan gewoon niet niets doen en ga de tijd dan doden door eten te kopen . Note to myself: appel oid meenemen om dat soort momenten te lijf te gaan. Vandaag ben ik in totaal op 1750 calorieën uitgekomen. Best redelijk. Geen topdag, maar ik zal er niet van aankomen iig .
Hier net nu roggebrood 2 sneetjes met kipfilet. Gisteravond gaf de weegschaal 66,9 aan en vanmorgen ( lege maag) 66,4) dus ben benieuwd of het verder gaat iig hopelijk niet terug stijgen.