Vandaag eindelijk weer lekker weer buiten! Zit al sinds dinsdag aan huis vast ivm ijzel en nu kan ik nog de deur niet uit omdat de kinderwagen band geknapt is.😑 als het goed is komt er vandaag een nieuwe binnen maar moet ik dus weer binnen blijven en ben het zooo zat. Evenals dochter die is nogal vervelend haha. Eylem ik denk ook dat t vocht is hoor haha maar weg is weg nu de rest vd kilo's nog Mijn dag vandaag: O: 2 bruine boterhammen met smeerkaas en smeerwors T: fruit L: 3 volkoren crackers of 2 boterhammen met smeerkaas en kipfilet T: fruit en/of eierkoek denk ik D: pasta met kip pesto en tomaatjes Vanmorgen woog ik 65,8 dus -1,2 sinds maandag. Hopelijk zit ik maandag rond de 65,5 Tijdens het douchen heb ik vanmorgen 60 squats gedaan en vanavond als ik fit ben even sporten. Hoe doen jullie dat sweekends met lekkers? Normaal maak ik altijd hapjes savonds, kaas worst komkommer enz maar lijkt me geen goed plan want dan blijf ik bunkeren
Heb inmiddels ook begrepen dat tussendoortjes prima zijn. Vanochtend een boterham met pure hagelslag gegeten en een glas melk. Als tussendoortje een halve banaan. Straks weer een boterham en melk. Vanmiddag nog wat fruit tussendoor en vanavond restant boerenkool met worst. En weer hardlopen! Het weekend wordt hier ook een uitdaging. Thuis lukt nog wel, maar we gaan morgen naar een verjaardag en blijven daar ook eten. Wordt moeilijk om het lekkers af te slaan. Hopelijk zit er ook wat gezonds tussen. @Melaniie: Thuis kan je gezonde hapjes maken: komkommer, snoeptomaatjes, worteltjes, dadels, nootjes. Wat ik wel lastig vind is dat mijn man wel gerust een zak chips opentrekt. Echt solidair is ie niet (terwijl er bij hem ook wel wat kilo's af zouden mogen...)
Goedenmiddag dames, Ik zie dat iedereen lekker bezig is. Hier ook, maar ik zou wel vaker naar de gym willen. Wandelen overdag met de kinderen zit er ook niet in. Het sneeuwt hier nog steeds onwijs veel en voorlopig blijft het wel even zo. O: 4 cracoctes, kipfilet en een beetje sambal, koffie met melk suiker T: appel L: 3 sneetjes bruine boterhamen kaas T: sinaasappel A: gegrilde kip met groenten, salade
Hier in Limburg Gelukkig geen sneeuw of dergelijke. Gymwn en zit hier ok niet in. Ben alleen en wil mijn ouders hiervoor niet storen. Net gaan wandelen met Dilara dan maar.
Hier een kilo aangekomen, haha! In dit geval vind ik het niet zo erg, aangezien het hoogstwaarschijnlijk spieropbouw is. Ik eet eiwitrijk en ga 3x per week naar de sportschool. Mijn buik is ook al een stuk strakker dan een paar weken geleden. Misschien moet ik toch iets minder waarde hechten aan dat getalletje op de weegschaal
Wat een lekker weer vandaag! Hier wel tenminste . Zometeen nog even lekker naar buiten. Vandaag is mijn vrije dag en vanochtend heb ik even lekker geslapen, tegen mijn principes in maar had het echt even nodig. De keelpijn is opeens bijna weg, voel me weer iets beter (wel heel moe nog) en de lymfeklieren in mijn nek zijn ook geslonken. Hoop dat ik nu weer een beetje ga opkrabbelen en dan eindelijk kan gaan sporten. Straks nog wel een stukje fietsen, is in ieder geval iets Lees dat iedereen goed bezig is! Lastig als je chocolaatjes krijgt, die zijn ook zo heerlijk! Knap dat je het bij drie gehouden hebt Ik zal straks nog mijn lijstje plaatsen, komt net bezoek.
Dankje voor de gezonde hapjes die komen op mn Boodschappen briefje mijn vriend gaat dan idd ook naast mij een zak chips opentrekken en daar mag ook wel wat vanaf😝 maar ik probeer me in te houden Bij n verjaardag doe ik altijd : of taart of hapjes. Maar niet en en. En dan proberen meer komkommers te pakken ipv nootjes of chips ofzo haha
Ik heb geluk: mijn man doet mee met gezond eten! Want anders is dat toch een pak moeilijker... - havermout met kersen - banaan en mandarijn - 1 kippelolly - boterham met stukje kippeboulet, noordzeesla, kipcurry en geitenkaas - gebraden kip, peterseliepuree, rauwkost - deze avond voor tv nog wat fruit denk ik Ik heb net op tv (een kookprogramma) iets heel lekker gezien. (Alle, denk dat het lekker is, zo zag het er toch uit) Ze maakten een grog (warm drankje) met earl grey thee, kaneel en vanillestokjes, rum, kruidnagel, kardemom, rietsuiker en appelsien. Zag er ZALIG uit! Een echt winterdrankje! Dit ga ik morgen maken denk ik, eerst ingrediënten kopen!
Slim om op een verjaardag alleen taart of alleen hapjes te eten! Ik eet dan van alles en heb dan de dag erna moeite om de draad op te pakken. Doordeweeks gaat het bij mij altijd goed, dan werk ik en heb ik altijd hetzelfde ritme. Vanaf donderdagmiddag ben ik vrij en dan vooral op vrijdag ga ik dan snel de mist in. Dan staat niets vast en gaan we soms ook nog wat doen. Net als in het weekend, ook altijd lastig. Vandaag ging het wel goed, niet alles even verantwoord misschien maar heb tot nu toe niet teveel gegeten. O: speltboterham met monchou T: 2 mandarijnen (meestal eet ik meer tussendoor maar nu had ik geslapen) L: witte bonen in tomatensaus (kan je weleens zin in hebben ) T: ricetoast en een banaan, doosje rozijntjes A: gewokte groenten met kip en noedels. En kroepoek. En een klein waterijsje. T: kinderchocolade reepje Kom dan op 1500 kcal uit. Heb prikkelbare darm syndroom dus kan niet alles eten, merkte vanmiddag dat bonen niet zo goed zijn helaas. Heb al sinds vanmiddag een opgeblazen gevoel.
Ik had vandaag een heel nette dag, brinta als ontbijt, zelfgemaakte kip en noodle en groenten soep als lunch, avond eten had ik geen tijd voor dus een bakje kwark en snel naar zwemles.... Alleen toen vergat ik even dat ik ergens vandaag een saucijzenbroodje tussendoor weggewerkt had... Haha die had ik voor de klusjes meneer in huis gehaald maar er zelf ook 1 opgegeten, oeps! Ach ik zit nog (net) binnen mn weight watchers punten budget.
Hier gaat het ook nog steeds goed: o: omelet van twee eieren t: twee mandarijnen l: maaltijdsalade met sla, noedels en garnalen (van de AH) t: klein handje ongezouten noten a: 2 wraps met gehakt en mexicaanse groentenmix Vind het nu na een lange werkdag alleen wel héél moeilijk dat ik geen wijntje en chipie heb op lekker mee op de bank neer te ploffen...
Omdat ik nu al weet dat ik het toch niet bij dat bakje of wijntje kan laten... Dat worden dan 2 glazen wijn en de hele zak chips, zeg maar. Dus heb ik het gewoon niet in huis. Eerst maar eens een (heel) klein beetje in de buurt van mijn streefgewicht komen...
Hey dames, iedereen is goed bezig, top. Gister had ik de hele dag honger en heb ik veel teveel gegeten. Vandaag wel ok, O Soja yoghurt met havervlokken en banaan , en verschillende zaden. M Broodje met kipfilet en daarna 2 chocolate chip cookies. T Rijst en mais wafel met gerookte zalm T Banaan A Grote portie salade met kipfilet drinken sinaasappel citroen sap Morgen boodschappen doen, ik ga proberen geen snoep te kopen.
Hier gaat het redelijk. Gisteren weer een mindere dag maar ik merk aan mezelf dat ik het in ieder geval niet meteen opgeef. Het is nu zover dat het voor mij al heel wat als ik op een dag normaal eet zonder eetbuien, helaas. Ook het sporten op maandag woensdag en zaterdag wil ik echt niet opgeven dus dat is ook positief en dan komt het heel langzaam goed met mij (hoop ik dan toch!). Vandaag de dag begonnen met 2 beschuitjes met pure hagelslag, straks een lunch met iets van ei en vanavond wil ik dorade uit de oven maken met sla erbij.
Knap dat je toch doorzet hoor Eylem, top! Blijft toch een lastig iets de knop omzetten he. Succes iedereen vandaag Hier ontbeten met 3 sneetjes bruin brood met pindakaas tussendoor banaan en voor vanmiddag heb ik nog een blikje tonijn wat ik in een salade ga verwerken. Voor vanav nog geen idee, kijken waar man zin in heeft. Zodat we een beetje op elkaar kunnen afstemmen.
Top eylem dat je doorzet! Het is ook niet makkelijk, maar langzaam aan gaat t helemaal lukken toch. Ik heb deze week ook nog niet echt gesport terwijl ik dat 3x wou doen deze week. Wel squats tijdens het douchen haha. Mijn menu vandaag: O: 2 boterhammen met kipfilet en een kop thee T: geen tijd L: broodje zalm van de bakker T: fruit D: patat en 1 snack. Liever neem ik geen patat maar als vriend en dochter het naast mij eten kan ik het niet laten dus eet mee maar wel wat minder. Heb een stappenteller op mn tel geïnstalleerd en zit momenteel op ruim 5000 stappen.
Mijn dag ook maar weer doorgeven O 2 koolhydraatarme boterhammen met heksnkaas T brownie van zoete aardappel M omelet met roomkaas T handje noten A salade en kipfilet Ik ga straks suikervrije eierkoeken maken, ik verwacht dat daar vanavond nog wel 1 van sneuvelen gaat En misschien maak ik ook nog een bananenbrood, maar dat weet ik niet zeker Door een forse rugpijn mag ik even niet meer sporten van de neuroloog, dus het is een wonder dat ik blijf afvallen.. Heel langzaam n hoor. Denk ongeveer een kilo per 2 weken. Maandag de intake voor rugrevalidatie en ik hoop dat ik dan weer wat mag oppakken. Ik ben namelijk verslaafd aan mijn crosstrainer en de rush die door je lijf gaat als je klaar bent met sporten.. Nu lig/zit ik al 2 maanden.. Kan je vertellen dat ik het behoorlijk zat ben. Normaal nogal een bezig bijtje