Ik heb vanochtend toch wat witte chocola gekocht. Van die reepjes bij de Lidl en ik heb mezelf en mijn man beloofd dat ik maximaal 1 reepje per dag neem Vandaag tijdens de dansles van de jongste 40 minuten gewandeld. Vanmiddag naar de stad gefietst. Dus ruim een uur bewogen. Vanmiddag nog een powernapje gedaan op de bank, viel gewoon om van vermoeidheid. Kreeg van mij jongste nog een knuffeltje van haar om mee te slapen, zo lief Mijn eten van vandaag, vind het nog meevallen voor een zaterdag: O: banaan en mandarijn T: ricecrackers, stukje spekkoek en mandarijn L: 1,5 tosti (1 van mezelf en restje van oudste, moet ik eigenlijk niet meer doen...) T: wat stroopwafelkruimels (van de markt) A: Disneypasta met wat geraspte kaas, grote knakworst, broccoli, kroepoek (beetje rare combi's ik weet het ) T: reepje chocola misschien nog een lolly Heb net just dance gedaan op de wii met hartslagmeter, dan zie je hoeveel calorieën je verbrandt. Heb het 20 minuten gedaan en 180 calorieën verbrand! Wel liedjes gekozen waarbij je redelijk wat moet springen. Maar vind het best netjes voor 20 minuten lekker dansen.
Oh ja die restjes Snoopy, erg is dat, ik vind het zo zonde om eten weg te gooien maar dat betekent niet dat ik het allemaal op moet eten hehe. Dank jullie wel tjejfromsverige en melaniie, lief! Vandaag een goede dag gelukkig. Had geeeen zin om op de crosstrainer te gaan maar toch gedaan, mezelf flink afgebeuld en dat voelt toch wel erg fijn daarna . Avondeten was met alleen een dorade en wat groene salade wel te weinig, maar ben daarom nu heel verstandig aan de rauwkost (bloemkool, wortel, paprika) en twee crackers met hummus.
Alleen pure chocolade 70% gekocht Mijn menu van vandaag O: cocosrijstebrij met banaan en aardbij T: reepje pure chocola M: Kip zoet/zuur met rijst T: Druiven en een appel A: Salade met Avocado en visfilet T: 2 mais en 1 rijstwafel met gerookte zalm
Hier ook weer een dagje verder o: teffpap met wat rozijnen t: appel l: waldkorn tosti en 1/2 paprika t: mandarijn, partje appel, wat rauwkost d: kipcordon bleu, kleine portie aardappels, bloemkool Nu al zin in het zondagochtend ontbijt...kaascroissantje! Want familietradities zijn er om in ere te houden, niet waar?
Oh lekker hoor een kaascroissantje! Hier heel braaf aan de bananenpannenkoekjes en de rest aan de danerolles . Hele overwinning voor mezelf! Heerlijk uitgeslapen dus ga nu pas eten . Straks naar de ikea en dan eten we wel altijd een ijsje, vind ze zo lekker daar! Dus dat doe ik dan ook gewoon
Die bananen pannenkoekjes zien er zo lekker uit! Ik heb vanochtend havermout met soja kokosmelk, appel, rozijnen en een klein beetje kaneel gegeten. Ik ga een voedingsschema laten maken door iemand die veel van voedingen af weet want ik merk aan mijzelf dat ik zelf niet meer zo goed weet wat ik moet aanhouden. Is het bijvoorbeeld beter om puur en gezond te eten of kan je toch beter koolhydraatarm eten? etc etc...
Haha, het was heerlijk, dank! Wil toch een beetje de gezinstradities in ere houden. Porties afwegen en apart eten vind ik geen goed voorbeeld voor mijn meisjes. We eten allemaal zo gezond mogelijk...alleen op zondagochtend even niet Ik ben overigens twee kilo afgevallen! Zal wel veel vocht zijn, maar ik ben er toch blij mee want het begin is er maar vast! Hoe kan ik dit nu wijzigen in de lijst?
Wat goed Nafnaf, lekker bezig! Ik ga dinsdag weer wegen. Gister alleen een veel te grote bord avondeten opgeschept. We aten een volkoren pasta met zalm, broccoli, pesto, uitje en ook veel van de salade op maargoed geen snaai of lekkere dingen gehad. Ik heb net een lekkere sinaasappel op. Ik wilde eigelijk lunchen met de overgebleven pasta van gister maar ik laat hem staan en ipv daarvan neem ik rijstwafels met kipfilet en een beetje sambal erop.
NafNaf je kan gewoon de lijst kopiëren en plakken in een nieuwe bericht en dan je gewicht aanpassen. Weer niet meer wie maar een aantal (waaronder ik) hebben in een andere kleur erachter staan wat ze nu wegen.
Aaahh die bananenpannekoekjes zien er echt heerlijk uit snoopy! En nafnaf wat goed, 2 kilo al! Ik heb gisteravond patat gegeten en een kipcorn ipv gehaktbal, en savonds bij de ikea een kleine milkshake. Had gister ruim 6000 stappen gelopen (ik draag sinds deze week een stappenteller haha) en daarmee iets van 233 kcal verbrand. Ben benieuwd wat ik morgen weeg. heb me deze week 1 keer tussendoor gewogen toen zat ik op 65,8. Maar ik heb verder niet gesport deze week dus ik ben blij als ik morgen rond de 66 zit. Dan ben ik de eerste week 1 kilo kwijt geraakt
Hier vanmorgen 66,7. Vandaag 3 boterhammen met magere ham en met vruchtenhagel. Ontbijtkoek als tussendoortje. En nu als avondeten mosselen met een heel klein beetje frietjes ( nog geen handje.
Ik ben niet zo'n whizzkid, maar als ik het gewoon kopieer dan verdwijnen alle kleurtjes? En het lukt me niet om ze per kolom weer terug te zetten of zo.
Oh wat gek mij lukte dat laatst wel (op de pc). Je kan ook quoten en de quote haakjes enzo weghalen. Anders weet ik het ook niet meer Ik heb een lege maag gevoel maar niet te erg, voelt wel goed . Voelde me vandaag goed, ook geen opgeblazen gevoel gelukkig. Mijn eten van vandaag: O: bananenpannenkoekjes T: softijsje L: 2 speltboterhammen met monchou en jam T: 2 mandarijnen A: pannenkoeken (gewone) T: paprika, emping en een reepje witte chocola Ben wel tevreden. Dinsdag is mijn man jarig en gaan we uit eten. Denk dat ik vooraf carpaccio neem of een soepje. En niet teveel stokbrood met kruidenboter... en als hoofdgerecht iets met kip of een klein stukje rund en geen toetje maar thee. Denk dat het wel goed komt . Heb er wel zin in, als je altijd veel eet is uit eten niet zo heel bijzonder, had ook nooit echt honger. Nu na een weekje redelijk netjes en vooral minder eten gaat het me goed smaken denk ik!
Marrit1988 : startgewicht 104.4, doel 75, lengte 1.82, gewicht nu 101.2 Droppie drie: startgewicht 73, doel 67, lengte 1.79 Troetjuh : startgewicht +110, doel ?, lengte 1.67 Suusjeuh : startgewicht 105.5, doel ?, lengte ? Eylem : startgewicht 110-120, doel onder 100, lengte 1.70 Islah : startgewicht ?, doel ?, lengte ? mama201 : startgewicht 108, doel 75, lengte 1.78 snoopy1979 : startgewicht 95.8 , doel 70, lengte 1.68 gewicht nu 93.8 SDonya : startgewicht 58, doel ?, lengte 1.65 Mavi Derya : startgewicht 79, doel ?, lengte ? Dens : startgewicht 60, doel 55, lengte 1.60 NafNaf : startgewicht 88.5, doel 71, lengte 1.80 One of Kind : startgewicht 67.5, doel 60, lengte 1.70 a2cmieux : startgeqicht 60, doel 54, lengte 1.65 melaniie : startgewicht 67, doel 57, lengte 1.56 Tjejfromsverige : startgewicht 80.7, doel 68, lengte 1.73 gewicht nu 79,9 Sascha81 : startgewicht 75.3, doel 68, lengte 1.74 Griselda : startgewicht 77, doel 67, lengte 1.72 Alizee : startgewicht 63.7, doel 59, lengte 1.68
Marrit1988 : startgewicht 104.4, doel 75, lengte 1.82, gewicht nu 101.2 Droppie drie: startgewicht 73, doel 67, lengte 1.79 Troetjuh : startgewicht +110, doel ?, lengte 1.67 Suusjeuh : startgewicht 105.5, doel ?, lengte ? Eylem : startgewicht 110-120, doel onder 100, lengte 1.70 Islah : startgewicht ?, doel ?, lengte ? mama201 : startgewicht 108, doel 75, lengte 1.78 snoopy1979 : startgewicht 95.8 , doel 70, lengte 1.68 gewicht nu 93.8 SDonya : startgewicht 58, doel ?, lengte 1.65 Mavi Derya : startgewicht 79, doel ?, lengte ? Dens : startgewicht 60, doel 55, lengte 1.60 NafNaf : startgewicht 88.5, doel 71, lengte 1.80, gewicht nu 86,5 One of Kind : startgewicht 67.5, doel 60, lengte 1.70 a2cmieux : startgeqicht 60, doel 54, lengte 1.65 melaniie : startgewicht 67, doel 57, lengte 1.56 Tjejfromsverige : startgewicht 80.7, doel 68, lengte 1.73 gewicht nu 79,9 Sascha81 : startgewicht 75.3, doel 68, lengte 1.74 Griselda : startgewicht 77, doel 67, lengte 1.72 Alizee : startgewicht 63.7, doel 59, lengte 1.68
Marrit1988 : startgewicht 104.4, doel 75, lengte 1.82, gewicht nu 101.2 Droppie drie: startgewicht 73, doel 67, lengte 1.79 Troetjuh : startgewicht +110, doel ?, lengte 1.67 Suusjeuh : startgewicht 105.5, doel ?, lengte ? Eylem : startgewicht 110-120, doel onder 100, lengte 1.70 Islah : startgewicht ?, doel ?, lengte ? mama201 : startgewicht 108, doel 75, lengte 1.78 snoopy1979 : startgewicht 95.8 , doel 70, lengte 1.68 gewicht nu 93.8 SDonya : startgewicht 58, doel ?, lengte 1.65 Mavi Derya : startgewicht 79, doel ?, lengte ? Dens : startgewicht 60, doel 55, lengte 1.60 NafNaf : startgewicht 88.5, doel 71, lengte 1.80 gewicht nu 86,5 One of Kind : startgewicht 67.5, doel 60, lengte 1.70 a2cmieux : startgeqicht 60, doel 54, lengte 1.65 melaniie : startgewicht 67, doel 57, lengte 1.56 Tjejfromsverige : startgewicht 80.7, doel 68, lengte 1.73 gewicht nu 79,9 Sascha81 : startgewicht 75.3, doel 68, lengte 1.74 Griselda : startgewicht 77, doel 67, lengte 1.72 Alizee : startgewicht 63.7, doel 59, lengte 1.68[/QUOTE]