vliegen en voeding

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door guppie81, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij gaan over 3 maanden naar Turkije (bodrum) en maak me nu al veel te druk.
    Waar ik vooral zorgen om heb (ahum zorgen :) ) is voeding.
    Hoe hebben jullie dat gedaan als je ging vliegen? Ik wil eigenlijk alles meenemen voor 8 dagen, dus fruit en avondmaaltijd en pyamapapjes (lijkt me zo makkelijk 's ochtends). Lijkt me alleen wel heel zwaar worden in de koffer!
    En moet ik er vanuit gaan dat ik in het hotel aan warm water kan komen dat in de fles kan? Er staat volgens mij geen waterkoker op de kamer?

Mijn moeder zegt dat ik de voeding gewoon daar moet kopen, maar straks is dat niet goed? Ik vertrouw het gewoon niet zo...
    Het hotel is wel heel kindvriendelijk, moet ik er dan maar vanuit gaan dat het goed komt?

2. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Je kan daar gewoon water in flessen kopen en dan je flesje in een flessenwarmer opwarmen, of een reis waterkokertje meenemen. Meestal kan je in een grote supermarkt of in een apotheek wel veel krijgen, ik zou wel je eigen flesvoeding meenemen want ze hebben daar meestal alleen Nestle.

3. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ik had me eigen flesvoeding iig meegenomen.
    En een paar potjes groenten en fruit, hier wordt maar een half potje per x gegeten.

Wij zaten in Portugal en daar hadden ze genoeg babyvoeding en fruit en alles wat je maar kan bedenken.

Wij zaten in een villa en daar hadden ze gelukkig een waterkoker staan en een magnetron.
    Maar in een hotel weet ik het niet, dus denk dat een reiswaterkoker wel een oplossing is.

4. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Wat je misschien ook kan doen is op http://www.vakantiereiswijzer.nl/
    kijken of je hotel er tussen staat.
    Soms kan je mensen die een reactie hebben geplaatst mailen.
    Ik heb dat ook een x gedaan maar dan met een andere vraag en heb toen een reactie terug gehad.

Deel Deze Pagina