Mag het nu wel of niet? Als ik nl. mijn haren 9 maanden niet verf ben ik echt zo grijs als een duif . Dat is misschien wat overdreven. Maar ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben. Ik dacht; dan verf ik mijn haren nog 1 keer. Maar ik ben toch een beetje bang...kan het nu echt geen kwaad?
Nee hoor het kan geen kwaad... het probleem is vaak dat je door de hormonen een ander kleurtje kunt krijgen dan op de verpakking staat of dat het niet goed/helemaal niet pakt. Enne, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hoi, Mijn schoonzus is kapster en zei zegt dat het wel kwaad kan. Misschien eens luisteren bij je eigen kapster. Proficiat met je zwangerschap Liefs Lentel
Mijn kapster heeft het ook afgeraden. Er is niet bekend wat die chemische stoffen doen. Of ze via je hoofdhuid in je bloedbaan terecht komen. En wat dacht je van de lucht? Mijn kapster werkt in een klein zaakje en toen ik laatst een afspraak had tegelijk met 3 verfklanten, belde ze me op om de afspraak te verzetten om mij niet in die lucht te laten zitten!
Volgens mijn kapster kan het best en ik kan me anders ook niet voorstellen eerlijk gezegd. Dat zou namelijk betekenen dat elke kapster die zwanger is al met 4 weken in de ziektewet moet? Lijkt me niet hoor. Je kunt gewoon je haar verfen.
Ik weet niet beter of het kan helemaal geen kwaad, verf het dus al de hele zwangerschap door! En tot nu toe heb ik een gezond kindje...! Maar, ik ga het niet lopen verkondigen als de waarheid omdat ik er zelf geen verstand van heb maar dit is wat ik me heb laten vertellen!
Pas in de ouders van nu gelezen dat het geen kwaad kan. Zodra het haar je hoofdhuid verlaat is het dood. De chemicalien gaan niet naar je bloedbaan en ook niet naar je baby. Gewoon verven dus!
Nee hoor dat kan totaal geen kwaad. Vroeger wel, want toen zaten er meer chemische stoffen in. Maar deze zijn nu zo gereduceerd, dat het geen invloed heeft op je kind. Ook blonderen mag gewoon. Het is echt een fabeltje van vroeger.
nou t is hier zover bekent dat het niet schadelkijk is voor je kleine ben zelf kapster en denk je nou echt dat ik mijn haren 9 maand niet zou verven, zou er uit zien maar idd het zou anders kunnen pakken en je permanent zou helemaal neit kunnen pakken maar ik heb ook gewoon moeten werken en ook met die spullen, je moet er niet boven gaan hangen om te ruiken maar ja jullie zitten er maar 1 keer in ik tot week 34 haha maar je mag ze echt gewoon verven t komt neit in bloedbaan succes en verf ze. oja bij ons komt iedereen in verlof een kraamkapsel maken dus . . .
ik heb t ook gewoon geverfd al 2x de eerste keer was bij de kapper met 7 weken toen heeft ze t wel 3 keer moeten doen omdat dat wat bruin moest worden echt knalrood werd! haha en zij zich maar afvragen hoe t kon
Ik verf het ook gewoon, maar weet wel dat je verf hebt waar een bepaalde stof minder in zit. Iets van natuurlijke basis, mocht je twijfelen of wat ook kan je dat pakken. Maar het is idd zo dat het anders of niet kan pakken door je hormonen
Ik ben zelf kapster en voor zover ik het weet en geleerd heb raad ik het iedereen af. Ik verf zelf me haar ook niet meer nu.
nou dus je raad het iedreeen af in salon ik wee tniet hoor maar bij arbo staat het zelfs dat je het mag gebruiken alleen niet in gaan hangen en opsnuiven. zou werken ook verboden moeten zijn, t komt niet in bloedbaan, vind het wel vreemd dat het niet mag. en als je nou heel grijs bent loop je wel voor lul of neit dan. gewoon doen en tja kraamkapsel zo is dat gekomen omdat veel mensen in die tijd mooi op bed willen liggen en groot gelijk, als ik het niet zou dan lijk ik wel onverzorgd en dan vind ik zwangerschap neit de reden hoor en op mijn werk zouden ze me voor gek verklaren succes je meot doen wat je hart zegt
ik was voor de zwangerschap al bezig om mijn haar weer in de natuurlijke kleur te krijgen. ik ben van mezelf hoogblond en heb het een jaar echt donker gehad tegen het zwarte aan. dus ja dat duurd even telkens een tint lichter nu ben ik weer op me eigen kleur nog 1 keer verfen en dan niet meer. ik zit iedere 3tot4 weken bij de kapper omdat me haar zo snel groeid dus ik heb me haar echt iedere 4 weken geverft en nu dus de laatste 4 keer met blondeer