verminde zaadcellen in sperma

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mimi11, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Roodje,

Echt balen als het niet op de natuurlijke manier gaat en dat je kindjes hartje niet klopte, maar als je uiteindelijk maar een kindje in je armen hebt dan maakt het niet uit of het op de natuurllijke manier gaat of anders. Ik hoop echt voor je dat je snel weer zwanger bent,

Op het internet heb je zo veel , ik weet niet wat ik moet geloven elke website zegt weer iets ander. Heeft je man zelf deze vitamines ook gebruikt?? Mijn man gaat in ieder geval ook vitamines gebruiken, ik ga zeker ook op die website kijken, bedant voor de tip in ieder geval

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Maca zou ook goed zijn voor de zaadproductie. Of had ik die tip al gegeven? Nou ja beter dubbel dan niet:)

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    2 jaar is lang maar geen MMM (uiteindelijk) dat gaat ook lang duren hoor!!

4. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    ook hier een man met weinig zaadcellen en tevens weinig goede zaadcellen... daarnaast heb ik maar af en toe eens een eisprong dus qua combi zijn wij waardeloos.:)

Maar!

Ondanks dat de gyn dacht dat alleen icsi zou werken heb ik toch direct 1e ronde zwanger geraakt met IUI!:D
    en
    Zie mijn onderschirft! ben ik weer zwanger en nu geheel onverwacht en spontaan!!!;)

Logisch dat je je zorgen maakt en dat het bij anderen goed afloopt zegt niet altijd wat voor jou, maar het betekent zeer zeker niet dat het jullie niet of heel moeilijk gaat lukken!

succes!!!:)

5. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee hoor die had je nog niet als tip gegeven haha, bedankt voor je reactie meid!!

6. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat is mmm dan??

7. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow goed om te horen meid! geeft me hoop, ik ben wat ongeduldig, haha..maar ik hoop op het beste, dit is me 5e ronde dus ben in vergeleken met anderen nog niet echt lang bezig...maar wil zooo graag :s...

bedankt voor je reactie en gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet ervan!!

8. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier zelfde soort situatie.. Bij mijn man was het aantal niet erg goed, maar vooral de beweeglijkheid niet.. Volgende week hebben wij de intake in het ziekenhuis, dan hoop ik de precieze aantallen te horen..

Fijn om te lezen dat het bij sommigen toch nog spontaan gelukt is, dat geeft een beetje hoop :)

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mmm is volgens mij medische malle molen.

10. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    hier ook een lief met zwak sperma..
    als je het hoort stort wel een beetje je wereld in..al moet ik wel zeggen dat ik blij was dat er iig levend zaad gevonden is!!
    dokter wil eerst nog niets doen...tot dat 1 juni weer een test gedaan moet worden en ze dan kijken wat het verschil is!!
    lief slikt nu bioseleen en zink tabletten, eet gezonder, sport, en drinkt een stuk minder ben benieuwd of dat gaat helpen!!
    het is soms niet makkelijk he?!
    dikke knuffel!!

11. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hi Mimi,

Mijn vriend is idd na de eerste semenanalyse zink tabletten gaan slikken, gezonder gaan eten en gaan sporten. Drinken deed hij al niet veel en met roken was hij bij mijn eerste zwangerschap meteen gestopt. Misschien is het de macht der gedachte maar het aantal spermacellen was bij de 2de semenanalyse bijna verdubbeld! Teveel zink schijnt weer het tegenovergestelde effect te hebben, dus hou je wel aan de aanbevolen dosering.

Ik weet wel dat het tegen beter weten in was, maar ik was afgelopen week 5 dagen overtijd. Ergens hoopte ik stiekem dat het ICSI leed ons misschien bespaard zou blijven en dat ik wonder boven wonder zwanger zou raken, maar gisteren flink ongesteld geworden...
    Komende donderdag horen we wanneer we mogen beginnen met ICSI. Duimen dat het snel is!

@Babke, ik hoorde dat Maca idd goed is voor de zaadproductie, maar ook voor het libido (voor zowel mannen als vrouwen) heb jij het geprobeerd?! hihi! Ben benieuwd!

Liefs,
    RooDje

12. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Medische malle molen, onderzoeken onderzoeken behandeling onderzoeken onderzoeken....kan echt super lang duren dus ik zeg gewoon elke ronde knallen en tegelijketijd ook die MMM in als je dat al wilt....

Deel Deze Pagina