Symptomen voor NOD?!..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WenndiiY, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WenndiiY

WenndiiY Lid

22 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben in januari gestopt met mijn pil na bijna 3 jaar gebruik.
    Daarna heb ik gewoon gemenstrueert en toen was er een week niks, maar daarna 3 weken lang bruin verlies. Het was elke dag zo weinig, ik werd er af en toe echt gek van!
    Eindelijk stopte het, en gek genoeg gewoon rond de dag dat me menstruatie zou stoppen.
    Nu ben ik vanaf die dag gaan tellen voor een nieuwe cyclus, en zou dan afgelopen weekend ongeveer me eisprong gehad moeten hebben.
    We hebben de dag voor het weekend, in het weekend en ook erna veel gemeenschap gehad.
    Nu heb ik gister wat licht roze scheiding gehad bij het afvegen en ook vandaag hele kleine beetjes.
    Ook een soort ongi-krampen, hoofdpijn, lage rugpijn, darmen die rommelen, opgeblazen gevoel, steekjes aan de onderkant en ook af en toe in mijn borsten en ook wat bloedend tandvlees na het tanden poetsen.
    Zouden dit symptomen kunnen zijn van een zwangerschap?
    Ik heb ook wel roze afscheiding gehad en bloedend tandvlees bij mijn 1e dochtertje. Verder kan ik er me weinig van herinneren eigenlijk.
    Het zou ook kunnen dat mijn eisprong 1 of 2 dagen eerder was. Als ik het invul in zo'n lijstje op de site staat dat me innesteldag dit weekend ergens moet zijn.
    Vind het zo spannend! Maar ook bang dat me lichaam me voor de gek houd, maar kan je dan zoveel symptomen hebben vraag ik me af?!

Liefs..

2. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    hoi,

Probleem is een beetje alles kan. Voor hetzelfde geld ben je zwanger maar het kan inderdaad ook komen doordat je nog maar kort van de pil af bent. Ik ben in oktober gestopt met de pil en heb al een paar keer na de eisprong behoorlijk wat symptomen gehad zonder zwanger te zijn. Met andere woorden je lichaam kan je flink voor de gek houden. Enige remedie is rustig afwachten en als de ongesteldheid uit blijft testen. Ik heb iniedergeval geleerd niet te veel hoop te hebben wanneer ik symptomen had is de teleurstelling ook niet al te groot.

Deel Deze Pagina