Mijn temperatuur is aan het dalen dames, dus ik ga morgen ongesteld worden. Test van vanochtend was nog steeds duidelijk zichtbaar, maar niet (veel) donkerder dan de kruidvattest hierboven. Jammer maar helaas, geen laatste gelukje in 2015. 😦
Jammer zeg! Dan ben ik nog wel benieuwd of je ook een streepje plast net na je ongesteldheid. Want jij vroeg toch laatst of het kan dat je bijna altijd een licht streepje plast op een zwangerschapstest.
Jammer ts ik had je wel een streepje en zwangerschap gegund zo aan het einde van het jaar. Je hebt nu dus pcos? Je weet dat ovulatie testen dan niet werken. Omdat wij als pcos meisjes een verhoogd lh hebben. En dat zw schapstesten juist dan op de eisprong gaan reageren.
Thanks! 😚 ik ben er van op de hoogte, maar ovulatietesten werken bij mij wel (alhoewel ze zo ook weken achter elkaar positief kunnen lijken door dat verhoogde LH). Ik krijg altijd twee dagen een hele duidelijke knaller (en bevestig mijn eisprong met een temp. Stijging) en wordt precies 14 dagen later ongesteld. Morgen dus! whuz, inderdaad! Zal na mijn ongesteldheid nog eens een testje wagen 😊. Gelukkig nieuwjaar dames!
Inderdaad dubbeltje, maar wel een mooi topic voor mezelf om volgende maand op terug te kijken als ik weer eens lijntjes plas. Hier nog een foto van de kv2v5 van vanochtend. Zeker na uploaden zie je geen verschil meer met die van gisteren. Het is jammer, maar het zij zo. Op naar ronde 12!
Keurig op tijd ongesteld geworden. Was goed voorbereid doordat de testen niet opliepen, dus dat scheelt enorm voor mij, maar het blijft wel balen natuurlijk. Gelukkig nieuwjaar!