Ik weet dat je het zo niet mag bekijken (en voor NOD >morgen testen niet slim is...), maar ik heb een vraagje Ik heb m'n reden waarom ik wilde testen. Nu geeft de CB aan: Niet zwanger. Ik heb het staafje er gelijk uitgehaald en zie licht een tweede streepje. Nu is mijn vraag...zit er een voorgedrukt streepje op deze test? Wie heeft het wel eens meegemaakt dat er een tweede licht streepje zichtbaar was en bleek zwanger te zijn? Of heeft wel eens getest en zag: Niet zwanger..heeft gekeken op het staafje en zag geen 2e streepje? (ook niet licht) Deze test ...test met 50 hcg en is dus geen gevoelige test. Denken jullie dat de kans aanwezig is dat ik zwanger kan zijn, maar er voor deze test nog te weinig hcg in m'n urine zit? Ik ben momenteel niet bezig met zwanger worden...... zoals sommige van jullie weten. Mirre
kan wel hoor dat je wel zwanger ben. ik kan ook aan mijn ovulatie testen zien een dikke streep bij positief en een minder duidelijk streep bij negatief dus er is misschien nog hoop.xxx succes
nee, want door relatie problemen ben ik helemaal niet bezig met zwanger worden nu dus heb ook geen testen achter de hand.
Hoi Mirre, Jee dat zou wat zijn zeg! Na al die verhalen van je begrijp ik heel goed dat dit een grote schok voor je zou zijn. Maar ik dacht trouwens dat je weer aan de pil was, of heb ik dat niet goed onthouden dan? Zijn de winkels vandaag nog open bij jou in de buurt, in sommige plaatsen is er koopzondag. Ik zou dan even naar de kruidvat gaan en daar een huismerk test gaan halen. Die hebben als ik het hier op het forum zo teruglees minder hcg nodig dan de cb digital. Dan heb je ook iets meer zekerheid. Ikzelf heb geen ervarign met cb, ik kom net kijken, maar lees wel vaak terug dat het meer hcg nodig heeft en het dus langer duurt voor je daarmee positief test. Sterkte meid! Dikke knuffel Hartje1
Je mag de CB digitaal zo niet lezen. Tweede streepje verschijnt eigenlijk altijd bij de CB digitaal, heeft niets te maken met zwanger zijn. Ik zou een nieuwe test halen.
mirre, ik heb mijn test en het staafje in mijn album staan, was achteraf gezien 1 dag voor mijn nod en allebei de lijntjes zijn erg goed te zien
Zo duidelijk is het streepje niet hoor bij mij! (anders had er waarsch ook wel zwanger gestaan), maar je ziet wel licht een streepje. Ik dacht morgen NOD, maar heb ff in lijst van FF gekeken en vandaag is de dag waarop ik normaal ongesteld wordt. Misschien vanavond.
Je mag de testen van CB-digitaal idd niet zo aflezen. De 2e streep geeft wél HCG aan, maar is zo ontzettend gevoelig dat hij al kan verkleuren zonder dat je al zwanger bent (veel vrouwen hebben altijd een héél laag HCG-gehallte in hun lichaam). De test is zo gemaakt dat hij pas positief op het scherm aangeeft als het HCG-gehalte hoog genoeg is om er zeker van te zijn dat je wél zwanger bent. De teststrip zelf mag je dus niet aflezen. Tóch kán het er wel iets over zeggen (dit is dus niet betrouwbaar!). Ik heb de testen vaker gebruikt en kreeg nooit een 2e streep. De 2 keer dat ik dat wél kreeg, maar negatief in het venster zag, bleek ik achteraf wel zwanger te zijn en gaf de test dit een paar dgn later dus ook aan. Helaas komt het ook vaker voor dat een 2e streep toch geen zwangerschap betekent. Om jezelf dus niet gek te maken, zou ik hier dus niet naar kijken. Andere testen hebben minder HCG nodig voor een positief resultaat en geven misschien wel al positief aan....dus ik zou zeggen, doe een andere test. Succes ermee!
Ik zou gewoon even een andere gaan halen (als er tenminste een winkel open is). Veel supermarkten zijn wel open, misschien kan je het daar eens proberen. Ik snap dat het een grote schok te weeg zou brengen, maar als het zo mocht zijn dan gun ik het je van harte. Ik blijf dit volgen........ Succes!
Ow jee Mirre, kan me voorstellen dat je wel wilt weten waar je aan toe bent gezien jouw situatie. Ik zou ook zo snel mogelijk nog een test kopen om het nog een keer te checken.
Ik had ook een licht streepje afgelopen jaar op de test van CB digitaal, maar er stond 'niet zwanger' op display. Ook op andere merken testte ik een lichte streep. Toch werd ik een paar dagen later - ondanks streepjes en zwangerschapsverschijnselen - ongesteld. Volgens de dokter een vroege miskraam. Die staafjes van Clearview (bijna dezelfde als Clearblue) kan je zowel gebruiken in digitale test van Clearblue als een gewone test gebruiken (dus op zicht voor streepjes). Voor mij betekent dat dat een tweede streepje dus nooit zonder HCG kan ontstaan. Dus of het HcG moet nog stijgen, of het is zoiets als in mijn geval gebeurde. Ik duim voor je dat het voor jou optie 1 is!
Hoi hoi Ik heb het gehad met kimberly had een cb digitaal gedaan en gaf aan niet zwanger maar op het staafje stonden wel 2 streepjes daarna een gewone test gedaan en ik was zwanger
Hoi Mirre, Ik heb de CB-digital zelf ook gebruikt met als resultaat zwanger en ook twee streepjes. Maar in de beschrijving staat heel duidelijk dat de streepjes op het teststrookje je geen duidelijk antwoord geeft, je moet deze altijd combineren met de houder. Hieronder ees stukje tekst wat ik van de site van CB heb gehaald: Waarom heb ik een houder nodig? Kan ik ook naar de lijnen op de patroon kijken om het resultaat te zien? De Clearblue Digitale-zwangerschapstest werkt anders dan andere zwangerschapstesten. Het resultaat moet niet visueel worden afgelezen. De lijnen op de patroon kunnen niet zonder de houder worden geïnterpreteerd. Maar goed, de reacties op je bericht zijn allemaal al erg verschillend dus ik durf er verder ook niets over te zeggen. Een andere test zal idd misschien wat meer zekerheid kunnen geven, maar goed dat hebben de andere al getypt. Succes! Groetjes Manou
Hoi, gebruiken jullie geen voorbehoedsmiddelen dan? Met je hele situatie erbij ging ik daar eigenlijk vanuit?
pff Mirre, ik heb je andere topic gevolgd en kan me voorstellen dat dit opnieuw spanning voor je oplevert. Ik hoop dat je snel duidelijkheid mag hebben. Zoals de andere meiden al zeggen, denk ik dat je het beste een andere test kunt halen om voor je zelf en je partner duidelijkheid te scheppen. Karin