zwanger worden na miskraan

Discussion in 'Zwanger worden' started by maaike1992, Nov 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maaike1992

maaike1992 Nieuw lid

Nov 5, 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej meiden,

Ik ben hier nieuw:) dus geen idee of het goed gaat. Ik heb een vraagje en misschien dat jullie wat meer weten. 13 september heb ik een natuurlijke miskraam gehad dus niet opgang gebracht. Wij hebben mijn eerste menstruatie afgewacht voor we weer zijn begonnen met klussen;) nu twee weken na de eerste dag van mijn menstruatie (zo rond de eisprong denk ik haha is moeilijk te pijlen nu vind ik) heb ik slijmerige doorzichtige afschijding en best wel veel. Komt dit van mijn eisprong af of kan dit ook een teken zijn van een nieuwe zwangerschap. Ben zo zenuwachtig liefs maaike

2. LiseTes

LiseTes Actief lid

Jun 25, 2015
    273
    0
    0
    Denk eerder dat dit je eisprong is want zou erg snel zijn omvan een nieuwe zwangerschap te zijn.
    Snap je wens

3. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

Aug 31, 2015
    1,539
    170
    63
    Full time mom
    Doorzichtig slijm die draderig is en lijkt op eiwit? dat is zeker van een eisprong, en dan ben je op je vruchtbaarst, 2 weken na je menstruatie hoor je dit ind te krijgen, dan is je vochtgehalte in je vagina extra aardig tegen de zaadjes zeg maar.

Ik denk niet van een nieuwe zwangerschap,ik denk echt dat het je eisprong was..

Hoop dat je snel een positieve test in handen zal hebben, succes!! (weet hoe het voelt)

Share This Page