Ik heb een laprascopie gehad en inmiddels is het helder dat ik een flinke PCOS heb. Weinig tot zelden een eisprong, dus ook weinig tot zelden menstruatie. Moet met Clomid starten om een eisprong op te wekken. Daarvoor moet ik wel eerst een menstruatie hebben, zodat ik op de 3e dag met de clomid kuur kan beginnen. Als ik moet wachten op een natuurlijke menstruatie, kan ik wel heel lang moeten wachten, dus heb ik een kuur van Primolut van 10 dagen gehad. 2 tot 4 dagen na het stoppen met die kuur, zou ik dan een menstruatie moeten krijgen, maar zit nu 7 dagen erna en nog niks te bekennen. Heb de Gyn al gebeld, moest zwangerschaps test doen, die was negatief, nu moet ik 2 weken beschermd vrijen en dan nog een test doen en dan nog 2 weken wachten, dan starten met de clomid kuur. Pfff, 4 weken wachten dus, maar wel veel last van m'n hormonen. Zijn er nog meer mensen waarbij mentruatieopwekkers niet werkte? Of andere wetenwaardigheden hierover, want heb last van m'n buik en dol van de hormonen, door die PCOS en die Primolut. Bedankt alvast! Oh ja, heb trouwens ook pijnlijke borsten.
hoi hopen dat de duivel snel komt ik heb altijd provera gebruikt en daar werd ik wel van ongesteld misschien nog een kuurtje vragen aan de gyn? succes meid
hay... Ik krijg altijd provera... maar daarbij zeggen ze ook wel dat je tussen de 3 en 14 dagen ongesteld moet worden... nou ik wordt het ook pas na 3 weken.. Dus er is nog hoop... succes...
Ongi is gelukkig toch nog gekomen, dus start van 1e ronde met clomid! Hopen dat het werkt! Zonder al te veel nare bijwerkingen....
Fijn dat je ongi bent geworden. Succes met de clomid, hopelijk slaat het snel aan! In het topic 'eerste ronde Clomid' zitten meer meiden die net met Clomid zijn begonnen of er bijna mee gaan starten!