Hematoom of iets anders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angie4you, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Mijn zwangerschap verloopt sinds een week niet echt vlekkeloos.
    Vorige week 3 dagen in het zkh gelegen vanwege bloedverlies ivm een vermoedelijk hematoom in mn baarmoeder van 7.5 bij 4.5cm. Gelukkig heeft het verder geen weeën veroorzaakt of zoiets. Maar ik heb wel nog harde buiken en verlies nu nog steeds oud bloed.
    Omdat ze er niet helemaal zeker van zijn of het een hematoom is en wat de oorzaak is van dat "iets" krijg ik morgen een MRI scan en woensdag een 20 weken echo, GUO en echo ivm het "iets" in het AZM.
    Ik ben 19+4 weken zwanger en ons kindje maakt het gelukkig goed. Heb nu wel stricte rust. Beetje lastig ivm onze dreumes maar veel hulp in onze omgeving gelukkig.
    Iemand ervaring met hematoom tijdens zwangerschap?

2. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik kreeg ongeveer halverwege last van een myoom (vleesboom). Die van mij zit aan de buitenkant dus verder niet in de weg. Ik heb er wel zo af en toe pijn van gehad.
    Ik ben er ook mee in het AZM geweest en ik moet zeggen dat het een enorm goed ziekenhuis is. Je bent daar zeker in goede handen! Ik heb daar extra echo's gehad vanwege dat myoom, en ook een guo vanwege een afwijkende combitest. Ze waren daar heel duidelijk en heel vriendelijk. Ook bij de guo werd alles gewoon duidelijk uitgelegd. Het heeft mij zeker vertrouwen gegeven. Succes!

3. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Bedankt voor je reactie.
    Ik vind het fijn dat ze zo ver willen gaan om het uit te zoeken. Heb zeker wel vertrouwen in het AZM.
    Hoop op meer duidelijkheid deze week.

Deel Deze Pagina