verminderde vruchtbaarheid door verwijderde eileider!?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door angelina1979, 6 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelina1979

3 feb 2007
    93
    0
    0
    verzorging
    hallo allemaal!
    ik ben afgelopen 8 jan geopereert aan mijn eileiders,eentje verwijdert en een doorgeprikt, .
    zijn er dames die hiermee bekent zijn en er iets over kunnen vertellen?
    of dames die hetzelfde hebben meegemaakt, maar toch zwanger zijn geworden?
    ik heb trouwens al een zoontje van 5 en ben nu bijna 4 jaar bezig voor de 2e!
    xxx

2. ikkk

ikkk Nieuw lid

13 feb 2007
    1
    0
    0
    Hoi angelina,

ook ik ben 26 januari geopereerd aan mijn eileiders, ook eentje verwijderd en eentje mooi opengemaakt. We hebben volgens de gyn nu 75% kans op een zwangerschap en geven ons een half jaar :rolleyes: Mocht na een half jaar mijn eileider weer dicht zitten dan wordt het IVF.
    Ik neem aan dat 75% toch best hoog is anders had de gyn niet gekozen voor een operatie toch? Wel spannend nu allemaal weer :D wij zijn nu dik 2 jaar bezig voor de eerste. Inderdaad op internet vind je weinig over wat wij hebben ondergaan en resultaten, dus ik ben ook heeeel benieuwd naar nog meerdere reacties.

laten het vertrouwen erin houden.
    ;) ikkk

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

He meid,
    Ik heb er geen ervaring mee maar wil je wel ontzettend veel geluk wensen!
    Liefs Elmo

4. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Als je elke maand een eisprong heb aan de goede eileider dan heb je net zoveel kansen, heel veel succes en ik hoop dat je snel zwanger ben. Want 4 jaar is wel heel lang.

5. Iza

Iza Lid

22 okt 2006
    77
    0
    0
    Almere
    Jeetje wat ontzettend vervelend!
    Mijn eileiders zijn allebei afgeklemt en zo goed als verwijderd, dus ik kan je de kansen niet vertellen.

Je zult inderdaad iets minder kans hebben dan wanneer je 2 goed functionerende eileiders hebt, maar als je eisprong op de goede eierstok plaats vind (dus waar je eileider open is) dan kan het net zo goed snel raak zijn!

Mijn arts vertelde dat het zelfs kan dat je in de ene eierstok een eisprong krijgt en dat de andere hem opvangt.

Ik hoop voor je dat het doorspuiten van de "goede" eileider heeft geholpen en dat je snel je wondertje mag verwachten! :thumup:

6. angelina1979

3 feb 2007
    93
    0
    0
    verzorging
    Klopt dat van dat opvangen van het eitje uit de eierstok waarvan de eileider er niet meer is klopt..., mijn gyn heeft dat bevestigt, hij zei dat het eitje dan wordt opgevangen door je overhgebleven eileider, in mijn geval de rechter ..,dus heb ik eigenlijk iedere maand een eitje in mijn eileider!!!!hiephiep hoera!!!!!
    Bij mij wilt de gyn trouwens ook 6 mnd wachten en als ik dan nog niet zwanger ben dan gaan we ook ivffen..XXXX

7. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik ben blij om te lezen dat die onzekerheid voor je weg is, en dat je gyna je gerust heb gesteld dat je ander eistok de eisprong opvangt. Laten we hopen dat je in die halfjaar snel spontaan zwanger ben. Even een vraagje? Heb je ook eerst een kijkoperatie gehad? Want ik moet in maart.
    Groetjes Jolie

Deel Deze Pagina