hallo allemaal maandag ben ik naar de gin geweest en nu hebben wij te horen gekregen dat wij heel moeilijk kinderen zullen krijgen op de natuurlijke manier het zaad van mijn vriend is slecht niet dood maar slecht wij zijn ook gelijk doorgestuurd voor iui maar wij willen daar nog even mee willen wachten tot mijn vriend een vaste baan heeft hij zit nu nog in een jaar contrakt hij moet dan wel 1 keer in de maand vrij nemen en dat kan wel zijn baan kosten hoe begripvol ze nu ook zijn willen we het daar niet op gokken uit eindelijk is zijn baan wel onze toekomst maar zijn er mischien nog dingen die het zaad wat sterker maakt groetjes bono
Wat rot voor je Misschien moet je eens iets proberen in het alternatieve circuit: homeopathie, acupunctuur, mesologie. Dat soort dingen werken meestal aan het terug vinden van balans in het lichaam. Misschien kan één van die dingen jullie verder helpen. Verder: niet roken, over matig drinken, saunabezoek etc. De bekende dingen, maar die zullen jullie ook wel weten. Succes ermee. Hoop voor jullie dat het toch nog spontaan gaat lukken. Er hoeft er maar één goed te kunnen zwemmen! Houdt moed! Groetjes, Minnie
wat verschrikkelijk nieuws is dat! pfff, vind ik altijd erg om zulke dingen te horen ik hoop voor je dat je mss eventueel alternatieve therapie een oplossing hiervoor vind en dat je toch snel zwanger mag zijn hou de moed erin en hou je sterk meisje knuffel