Hoe zit dat bij jullie mannetje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Is jouw mannetje nu zorgzamer?

  1. Sinds ik zwanger ben is het hetzelfde gebleven

  2. Hij is zorgzamer geworden

  3. Hij is bezorgder geworden

  4. Hij is zorgzamer en bezorgder geworden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo Dames,

    Ik vroeg me af of jullie veranderingen is de zorgzaamheid van jullie mannetje hebben ontdekt sinds dat je zwanger bent, of is hij bijvoorbeeld eerder bezorgd neemt hij sneller taken van je over etc etc.
    Of is alles hetzelfde gebleven?
     
  2. AnneLiesje

    AnneLiesje Fanatiek lid

    4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    In het begin merkte ik niet zoveel, maar nu is hij echt bezorgder en zorgzamer, ik heb best veel last van buikpijn en moet dan echt rustig aandoen van hem. Ook doet hij nu meer dingen in het huishouden om mijn te ontzien. En het is echt niet zo dat ik daar om vraag of aan het zeuren ben ofzo!
    Hij is gewoon zo lief nu...
     
  3. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Zeker nu de laatste weken is hij erg bezorgd en zorgzaam over mij. Vind ik wel erg lief! Hij vind ook niks te veel om te doen en laat het allemaal op zich af komen. Wat een schatje is hij toch!
     
  4. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Toch wel bezorgt en zorgzamer..
    Er hoeft maar iets te zijn zegt ie: Ga maar even liggen..
    Als ik even een klaaguurtje heb zegt ie: Ach je bent zwanger, tuurlijk is alles dan heftiger.. :confused:

    Alles wil ie voor me doen..
    Wel leuk.. Maar zo issie al sinds ik zwanger was van Eliza, na de bevalling van haar is dat niet veranderd. :p
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Elmo-man is aardig nuchter volgens mij.
    Ik merk niet veel verschil ;) *gelukkig denk ik*
    Elmo
     
  6. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier nog zo'n nuchtere man. Hij doet wel meer in het huishouden omdat ik dat niet mag. Maar verder is het mijn heerlijk altijd nuchtere mannetje zoals altijd.
     
  7. Jana

    Jana Actief lid

    28 dec 2006
    347
    0
    0
    Die van mij was altijd al lief en zorgzaam... ik geloof niet dat het meer is geworden, maar dat vind ik ook wel best, anders zou ik er een beetje kriegel van worden denk ik...
     
  8. MamaNorah

    MamaNorah Fanatiek lid

    20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Hier is nog gewoon alles hetzelde. Dat zal ook wel niet meer veranderen! Van mij had hij best wel wat zorgzamer en behulpzamer mogen worden. Ik moet hem echt 10 keer vragen om dingen voor me te doen. :evil:
     
  9. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Joint the club :cry: daarom ook mijn poll hahahaha
    Bekken instabiliteit is zelfs geen rede om wat bezorgder of
    zorgzamer te worden, HELAAS kan soms echt een rot gevoel
    bij me omhoog brengen.
     
  10. Kenzo

    Kenzo Lid

    12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Ik ben in het gelukkige trotse bezit van bijna een model partner hahahaha. Ik zeg bijna want het blijven toch mannen :evil:
    Hij was altijd al zorgzaam, maar hij is nu na jaren strijd aan het koken leren begonnen, mocht er wat zijn hoef ik tenminste neit op magnetron maaltijden te leven.
    En zonder morren hoor...de vlag gaat uit!

    Verder hielp hij altijd wel in het huishouden, maar heeft er nu een schepje bovenop gedaan.
    En gisteren lagen we in bed en kreeg honger, is de schat een broodje gezond voor me klaar gaan maken....zucht

    Dus kan neit beter denk ik.

    Word weer helemaal verliefd hahahaha
     
  11. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hahaha als ik vraag of hij beneden een glaasje melk zou willen halen kan ik er al naar :) (en laat ik dan net zo blij zijn dat ik even lig ivm BI)
     
  12. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hij is zorgzamer geworden in de zin van dat hij meer doet in huis, maar dat is meer bittere noodzaak, ik kan het niet meer. hij klaagt niet hoor, maar de verdeling ligt opzich heel scheef nu (ik werk parttime en doe vrijwel niks meer in huis, hij fulltime en doet alles in huis).
    verder is hij erg nuchter, gelukkig maar, dus geen bezorgd manneke hier hoor. maar zo zit ik zelf ook niet in elkaar ;) ik krijg de zenuwen van mijn zwager, die betuttelt mijn schoonzusje zo, had die jongen al lang op z'n plek gezet haha
     
  13. bonnievdakker

    bonnievdakker Fanatiek lid

    10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    hij was altijd al zorgzaam, maar nu extra. Ik vind het altijd lastig om dingen te vragen, doe het liefst alles zelf. Gelukkig hoef ik hem nooit iets te vragen, maar doet hij het gewoon uit zichzelf. Zoals huishouden en honden uitlaten.
     
  14. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    mijn mannetje is zo veel liever en bezorgder geworden. hij vraagt elke dag hoe het gaat met mijn en de kleine, kust me buik en zorgt dat ik elke dag gezond eet. verder helpt hij in het huishouden en dat terwijl hij fultime werkt en ik thuis zit. hij was altijd heel gesloten over zijn gevoelens en ook deze uit hij nu een stuk beter en ja we praten er zelfs over dat is echt een wonder hoor. ik heb 1 week platgelegen van de bandenpijn en moest bedrust houden maar moet zeggen kwam echt niks te kort
     
  15. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    mijn man is wel wat bezorgder geweest.
    sinds dat ik zwanger ben gaat hij mee boodschappen doen want hij vind dat ik dat niet moet gaan tillen (haal vaak 1x per week boodschappen)
    verder als er wat op de grond valt pakt hij het al op zodat ik neit hoef te bukken.
    op me werk buk ik ook om de haverklap maar goed.
    verder is hij gewoon het zelfde gebleven vind ik (lief was hij al :) )
     
  16. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mijn man doet wel veel hoor, maar ik moet er wel altijd om vragen ;)
     
  17. Kimos

    Kimos Actief lid

    13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Dat mannetje van mij was altijd al heel zorgzaam deden het huishouden altijd al samen...maar nu maakt ie me gek! Ik mag gewoon niks meer,hij doet het huishouden want al die schoonmaakmiddelen vindt ie niet wat,de boodschappen want ik mag niet te zwaar tillen. Het is heel lief hoor,hoor om mee heen weleens andere verhalen maar ik heb ondertussen een beetje het gevoel dat ik gehandicapt ben of zo.
     
  18. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hahaha hier nog een soort van gehandicapte. Ik mag ook zoveel niet meer als eerst. Boodschappen haalt hij nu ook in zijn eentje, terwijl hij een hernia heeft. Ik wil graag met hem mee, maar ik mag niet. Ik moet ook af en toe even gaan liggen van hem als hij vindt dat ik die dag al teveel heb gedaan (huis stofzuigen is al teveel?)

    Tja, aan de ene kant heel lief, maar aan de andere kant is er niks met me aan de hand en kan ik echt nog wel een hoop hoor! (het gaat alleen wat langzamer als voor de zwangerschap!)
     
  19. Kleinkonijntje

    9 aug 2007
    22
    0
    0
    :D Hier juist hetzelfde! Hij was ervoor al behulpzaam en lief, maar sinds ik zwanger ben, wil hij soms wel eens te veel doen!

    Zijn collega heeft al een kindje en diens vrouw is juist zwanger en op het werk praten ze dus al eens over het fenomeen 'zwanger zijn'. Het spijtige aan de zaak is dat de collega graag raad geeft aan mijn man en hij dus thuis komt met het idee dat ik niet te lang mag rechtstaan, dat ik niet meer mag gaan fietsen, dat ik het rustig aan moet doen,... Zelfs als ik nog maar ga wandelen roept hij me al toe dat ik het voorzichtig aan moet doen!

    En dit op 7 weken zwangerschap... :D
     
  20. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    :confused: :) succes nog! ;)
     

Deel Deze Pagina