Verminderde weerstand

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Gl0ria, 19 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gl0ria

    Gl0ria Niet meer actief

    Hi ladies,

    Zijn er meer dames die het eerste jaar, of misschien zelfs langer, na de komst van hun kindje zich niet helemaal top voelen? Snel moe, niet zo fit als voorheen, sneller pijntjes en klachten.
    Ik slaap gelukkig redelijk, maar wel onderbroken en niet aan één stuk maar op zich niet veel te klagen wat dat betreft. Maar toch merk ik dat mijn weerstand minder is dan voorheen. Vind het toch wel pittig weer zo'n eerste periode.

    Meer die dat herkennen?
     
  2. Willemijntje19

    Willemijntje19 Fanatiek lid

    26 apr 2016
    2.356
    1.186
    113
    Vrouw
    Ja ik herken het!
    Na de geboorte van elk kind is het net alsof ik vatbaarder ben voor bijv verkoudheid en ook sneller moe etc. Misschien komt het door ontzwangeren, veranderingen in de hormoonhuishouding en simpelweg minder slaap. Ook ben ik altijd wat emotioneler en maak mij meer zorgen als ik een newborn heb. Mocht je twijfelen aan je klachten zou je altijd eens de huisarts bellen voor eventueel bloedprikken of je bijv bloedarmoede hebt oid.
     
    Gl0ria vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Toch ontzwangeren denk ik. Probeer echt goed een multivitamine te nemen en bijv de dag te beginnen met een super gezonde vit C smoothie. Heb je gelijk veel vitaminen binnen!
     
    Gl0ria vindt dit leuk.
  4. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Ik herken het niet maar het klinkt toch wel wat als ontzwangeren denk ik.

    Goed op jezelf passen, op tijd je rust nemen en zorgen voor voldoende vitamines etc :)
     

Deel Deze Pagina