Buikklachten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Naat1979, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naat1979

Naat1979 Lid

30 mrt 2012
    6
    0
    0
    Westland
    9 weken geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter. De bevalling is goed verlopen, op de placenta na. Deze is verwijderd op de verloskamer en niet de OK. Geen pretje, maar hij was er wel uit. |Tijdens mijn zwangerschap heb ik veel last gehad van bandenpijn. Nu heb ik sinds de bevalling veel last van mijn buik en lies. Van de week op controle geweest bij de gyneacoloog en op de echo is niets meer te zien (geen stukjes of ontstekingen). Alleen met paracetamol is de "pijn" soms te verdragen. Is het normaal dat ik nog zo'n last heb? En hoe lang kan het herstel duren?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Jee wat vervelend dat je nog zon last hebt!
    na 9 wkn verwacht ik eigenlijk geen pijnklachten meer, dus weet niet zo goed waar het vandaan komt en hoe lang dit nog gaat duren....
    Sorry. Goed dat de gynaecoloog nog heeft gekeken, dan zijn er iig een paar dingen al uitgesloten. Indien de pijnklachten aan blijven houden is het goed om toch weer contact op te nemen met je huisarts.

Imke

Deel Deze Pagina