Vermindering symptomen,miskraam??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tinywish, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.

Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger.
    Ik heb vanaf dag 1 al ontzettende last van mijn borsten en dit is nu ineens weg.. Ook de misselijkheid is stukken minder. Is dit een slecht teken of kan dit erbij horen?

En ik heb ook vanaf het begin al enorme krampen in m'n linker onderbuik. EUG is het gelukkig niet en het is nu nog af en toe maar wat kan dit wel zijn?

Liefs.

2. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ik denk zelf dat vermindering sympthomen niets met een miskraam te maken heeft.een miskraam kan natuurlijk wel maar dan hoeft de sypthomen niet minder van te worden is natuurlijk mijn idee ik denk dat je je daar niet veel zorgen om hoeft te maken de sypthomen komen ook vaak na 6 weken.

3. rums

rums Niet meer actief

Heb ik zelf ook eerst misselijk en buikpijn en nu al 5 dagen geen klachten gehad behalve dan meer moe.

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik heb 2 miskramen gehad en ben nu weer zwanger ( gaat gelukkig wel goed) maar bij 1 miskraam verdwenen me symptomen opeens bij me andere miskraam had ik opeens bloed verlies maar nog wel alle symptomen .

en dan nog het aller mooiste deze zwangerschap ben ik 3 dagen symptomen vrij geweest opeens uit het niets in combinatie met bloed verlies en ondanks dat ben ik toch bijna 29 weken zwanger.

kortom het wil hellemaal niks zegen gewoon rustig afwachten hoe moeilijk het ook is , wie weet sta je morgen wel weer heeeeeel misselijk op en denk je had ik maar genoten van de dagen zonder symptomen ;)

5. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu als het goed is bijna 7 weken, ook mijn klachten nemen af.
    Ik had eerst hele zere tepels, nu nog licht gevoelig. Met name de rechterborst is wat verder opgezet, de laatste paar dagen staat dit ook weer stil. Ik was twee weken geleden heel moe, voordat ik van de zwangerschap af wist, sinds vorige week niet echt moe. Wel sinds gisteren af en toe een wat misselijk/ weeig gevoel bij de maag/ keel.
    Gisteren en vandaag bijna mijn onderbuik niet gevoeld.

Ook ik denk er veel aan of dat het niet mis zal gaan, probeer toch positief te blijven ook al is dat soms moeilijk.

6. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    het is ook zo onzeker. net gelukkig weer hardstikke mosselijk.. gek he dat het dan ineens gelukkig is.. ik heb in januari ook een miskraam gehad vandaar de onzekerheid ook bij mij. 25 juni heb ik gelukkig weer een echo en dan zien we of t een plakbeeb is. ( t is al mn tweede echo omdat ze hey vermoeden hadden dat ik een buiten baarmoederlijke zwangerschap had,gelukkig was dit het niet)

7. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop voor je dat het goed is,

We proberen zelf ook al 4 jaar zwanger te raken. Al twee ICSI behandelingen gehad en 2 keer een miskraam gekregen. Dit is de eerste keer dsat er sprake is van een natuurlijke zwangerschap.

Wij hebben op 2 juli een afspraak staan.....ik hoop toch zo dat het goed is.

8. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    #8 Tinywish, 18 jun 2012
    Laatst bewerkt: 18 jun 2012
    yes mn borsten doen ook weer pijn! en ben er net achter gekomen dat ik niet meer tegen pizza kan.. bah wat een stank. heb ook hele erge afscheiding kijk geloof ik om t kwartier omdat ik denk dat ik bloed. moet me toch eens wat mindersressen...

en hoop ook zeker voor jou dat t goed is p26,ik duim met je mee!

9. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had op het werk helemaal geen zin in eten, maar een 1/2 broodje en wat drinken. Toen ik thuis kwam had ik veel trek en heb ik lekker gegeten. Ik wordt nu weer een beetje misselijk. We eten straks lekker preisoep. Niet te zwaar en wel vocht en wat zout met groente. Vast wel goed.

10. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja kan ik zeggen, fijn voor je dat je weer wat voelt?

11. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    pff had net wat roze bloedverlies na het vrijen.. hij fietste een beetje te hard zegnaar. hoort dit? ik ben zoo bang.

12. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    bloeding na gemeenschap is normaal. Je baarmoedermond is meer doorbloed en er kan sneller een klein kwetsuurtje gebeuren... Echt geen zorgen over maken.
    En het verdwijnen van symptomen... Ik voel al meer dan een week niets meer. Ben benieuwd naar m'n volgende echo. Mijn symptomen zijn ook steeds heel wisselend geweest. De ene dag veel, de andere niets.

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

symptomen zeggen niet veel, ik geb er zeer weinig gehad, als ik het lijstje opnoem lijken het er veel maar in de 12 weken heb ik misschien 2 weken "iets" gevoeld, inclusief die menstruatieachtige pijn wat je in het begin hebt

ik heb nu helemaal geen symptomen meer, alleen vaak bekkenpijn

symptomen zeggen niks, heb ik gister nog aan mn huisarts gevraagd of het normaal is dat je zo weinig last van symptomen hebt dus ;)

bloeding bij gemeenschap kan voorkomen, hoef je je geen zorgen om te maken maar ik denk dat iedereen dat dan wel doet :)

14. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    gelukkig,schrok me echt dood.. het is nu gelukkig ook weer over. ik had hiervoor ook veel afscheidig maar is ook ineens verdwenen. ondanks de geruststellende woorden maak ik me toch best zorgen..

15. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Je zorgen zijn heel normaal. Bijna iedere zwangere vrouw maakt zich zorgen als ik het zo lees. Ik surf vaak het hele internet af op zoek naar verhalen van vrouwen die even ver zijn en evenmin symptomen hebben :) :)
    Tja, het is sterker dan mezelf;)

16. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Ook hier sowieso weinig symptomen, en ipv meer lijkt het minder te worden. Maar ik geloof net als de rest van de dames hier, dat het weinig is om je zorgen over te maken en dat we met zn allen eigenlijk enorm blij zouden moeten zijn dat het doodziek zijn ons bespaart blijft! ;) Komt goed!

17. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus we blijven positief? Lijkt me een goed streven.

18. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al eerder aangegeven dat sommige symptomen afnemen of niet verder doorzetten. Zo ook met mijn vermoeidheid, alleen ik krijg op het werk steeds reacties dat ik er vermoeid uitzie en zo bleek. Oftewel, voel je je wel goed?

Stom he? Ik teken dus meer dan dat ik me eigenlijk oo voorhand voel.
    Hebben jullie dat ook?

19. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    Ja dat heb ik ook. En m'n moeder(!) gister zei ineens : meid wat zijn je borsten groot geworden haha. Ik geloof dat we ons gewoon te druk maken en we gaan inderdaad positief blijven... Al is dat nog zo moeilijk af en toe. Ben toch wel blij dat ik hier ook m'n verhaaltje kwijt kan zonder dat jullie gek van me worden ( voor zover ik weet haha)

20. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Mwah, volgens mij zie ik er ook nog niet al te slecht uit, haha!
    Alleen 's ochtends kom ik mn bed echt heel moeilijk uit.
    En die buik.. het zijn darmen, en heb normaal niet echt veel buik dus ook niks gewend.. maar lijkt met de dag erger te worden.. en zowel naar voren als in de breedte.. ziet er ook niet zwanger maar vooral gewoon paar kilo te zwaar uit.. ;)

Deel Deze Pagina