Vermindering symptomen,miskraam??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tinywish, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn buik doet nog niets, omdat ik minder eetlust heb, ben ik wel in 1 1/2 week 2 kilo lichter geworden.

Ook nu niet misselijk, maar wel een weeig gevoel. Ik moet wat eten, maar heb er niet zoveel zin in.vik krijg ook steeds de smaak van de zwangerschapsvitamine tablet naar boven, ook niet echt lekker.

Weet jullie omgeving al van jullie zwangerschap?

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Bij Mij waren dit wel tekenen van een miskraam helaas.

3. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben al 4 kg afgevallen. Vandaag uiteten geweest maar kon alleen een bord fruit op. Is ook t enige waar ik trek in heb haha. Bij mij weten m'n moeder broer en lerares het. Moest het wel weten ivm uren missen. Ik ga het pas met 11,12 weken vertellen. Ik ben eigenlijk ook niet meer bang voor een mi het gaat nu al zo goed, alle symptomen zijn terug. Maandag weer een echo ben zo benieuwd.

@brabantse wat erg om te horen. Zie wel dat je in april een dochter heb gehad, gefeliciteerd!

4. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    De twee keer dat ik een mk heb gehad had ik alleen de verschijnselen dat ik me echt zwanger voelde in mijn hoofd, heeeel erg moe en 1 borst was een beetje gegroeid.

Vandaag toch weer wat meer misselijk gevoel beide borsten zijn toch wel groter. Eentje zeurde ook wat vandaag. Ik agap heel veel.

Toch wel anders als de vorige twee keer. Laten we hopen dat dit een blijvertje is.

Hoe gaat het met de rest?

5. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brabantse is dat al lang geleden?

Hoe is het nu met je?

6. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Hier nog niks verandert.. Gevoelige borsten, maagzuur, beetje weeig gevoel maar toch ook honger waardoor ik met name in de middag enorm loop te eten ;) ik ben dus al 2 kg aangekomen helaas! Beetje opletten maar.. op 2x een paar minuten na echte misselijkheid nog niet gehad.
    Verder af en toe veel plassen en steken in onderbuik.
    Wel mooie echo gehad met goed kloppend hartje, dus nou ja.. afwachten maar weer verder! :D

7. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je vandaag de echo gehad?
    Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien.

Voor ons nog 1 1/2 week. Please laat het goed zijn....

8. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Ja was vandaag!
    Hartje ook gehoord. Heel bijzonder.. het is nog zo ontzettend klein..
    Met 10 weken nog een keer voor de combinatietest, voor het bloedonderzoek moet de exacte lengte bekend zijn en nu was het eigenlijk nog iets te vroeg. Voor de nekplooi met 12 weken opnieuw, dus heel wat echo's zo, haha!

Komt vast goed bij jullie ook hoor.. :) en eerlijk, het is fijn, maar ik weet ook dat de komende weken toch nog altijd spannend blijven!

9. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het de volledige 9 maanden niet spannend blijven?

Stap voor stap, meer kunnen we niet doen.
    Ik heb er zelf nu weinig emoties bij, ik heb me dan ook voorgenomen om me niet druk te gaan maken..........toch kijk ik wel elke keer bij het afvegen of het nog goed zit.

10. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    P26. Dat herken ik.. Vooral omdat ik erg veel vloei en dus elke keer denk dat ik bloed.. Tot opende dag van vandaag gelukkig niks.
    Ik heb in januari ook een ml gehad vandaar de angst ook

11. Witteroos84

28 feb 2012
    63
    0
    0
    Alkmaar
    Hallo allemaal,
    Ik weet al sinds 5 dagen dat ik zwanger ben, vandaag is 1 dag na mijn NOD. Voel van onder menstruatie pijn af en toe, dus ben ook erg onzeker of ik niet gewoon een late menstruatie nog kan krijgen.
    Het is niet leuk maar toch wel goed om te lezen dat meerdere meiden deze onzekerheid hebben in het prille begin. Voel me iig niet helemaal alleen :)
    M'n borsten check ik regelmatig of ze nog gevoelig zyn, en dat zijn ze. Van het weekend bij de sauna zei m'n vriendin ook je borsten zijn wel groter geworden (terwijl ik nog niet wist dat m'n test positief zou uitvallen een paar uur later :)

Verder veel moe, doe meer middagdutjes na het werk en drukkend gevoel linksonder.

Ik wens iedereen veel plezier ondanks alle onzekerheid over het verloop van de zwangerschap!! :)

12. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    witteroos gefeliciteerd!

13. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Witteroos gefeliciteerd, dat alles goed mag gaan.

14. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja alweer tijdje geleden, nu 2 prachtige dochters, maar herken de spanning hoor!

15. Witteroos84

28 feb 2012
    63
    0
    0
    Alkmaar
    Dank jullie wel! De assistente van verloskkundige zei vandaag ook zwanger is zwanger dus late mens kan niet. :))

16. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi zo.

17. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    pff ik ben zo zenuwachtig voor mn echo maandag. dit zijn de langste 10 dagen van mn leven haha. Aan wie hebbeb jullie het al verteld?

18. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Hey,
    ik wou even laten weten dat ik gisteren mijn echo heb gehad. Ik heb geen symptomen meer sinds 6+4, echt helemaal niets.
    De gyn. keek bezorgd toen ik hem dit vertelde, maar de echo toonde een 'perfect' vruchtje en een mooie hartslag. Ik ben blij! :D Heb me ook heel veel zorgen gemaakt in de voorbije weken.
    Het hoeft dus niet mis te gaan als je symptomen verdwijnen

19. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh gelukkig maar. Ik ben blij om dit te horen, heb je nu een beetje meer rust?

Wat betreft over wie het weet, gezien ons verleden hebben we het deze keer alleen aan het gezin van mijn man verteld. Mijn eigen fam reageert zo overdreven enthousiast en kunnen geen geheimen bewaren, terwijl wij hier heel erg gereserveerd onder zijn.
    Mijn leidinggevende en een aantal collega's weten het, dat komt door het soort werk dat ik doe. Ik moet mijzelf en de kleine beschermen tegen bijv besmetting.

20. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    wat fijn dat je echo goed was! ja wij ook. als wij maandag de echo hebben gehad ga ik het aan mn schoonouders vertellen. heb vandaag de flessen binnen gehad van mvm maar ben heel de ochtend al zo misselijk dat ik ze niet open durf te maken om te plassen:)

Deel Deze Pagina