Vermindering symptomen,miskraam??

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Tinywish, Jun 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. P26

P26 Lid

Jun 15, 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet nog wachten tot 2 juli voor de eerste echo.
    Jeetje zeg wat duurt dat nog lang.

Wat goed dat je meedoet aan mvm.

2. P26

P26 Lid

Jun 15, 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had net wat gelige afscheiding, ook voel ik al 2 dagen mijn buik haast niet meer. Ik ben dan ook wel vrij geweest, dat kan natuurlijk ook de reden zijn.

Maar ik maak me wel zorgen over het eerste.
    Ook voelt mijn baarmoedermond een beetje gevoelig.
    Ik hoop niet dat dit wat verkeerds betekend.

3. Tinywish

Tinywish Actief lid

May 31, 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    die afscheiding heb ik al vanaf het begin,misschien dat het bij jou een beetje laat op gang komt.. en mijn baarmoeder mond is ook heeel gevoelig, zo erg dat na het vrijen hij bloed. ik denk/hoop dat we ons veelste veel zorgen maken en dat je dan van alles wel en niet gaat voelen. ik heb ook niet zoveel last meer van mn onderbuik,alleen bij het uitrekken en bukken maar moet zeggen dat ik er best blij mee ben

4. P26

P26 Lid

Jun 15, 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ws maak ik me dus weer druk om niets.

Tinywish dank je.

5. nur

nur Lid

Jun 18, 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Tiny, ik had in de eerste weken soms ook dagen dat ik veel minder last had van misselijkheid en het zelfs enkele dagen zo goed als weg was. Toen twijfelde ik ook eventjes :(.
    Maar ik ben nu inmiddels al meer dan 26 weken zwanger.
    Maak je niet te snel zorgen! :)

6. Tinywish

Tinywish Actief lid

May 31, 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    ah das fijn om te horen! ik probeer t nu ook, om me geen zorgen te maken. maandag een echo en dan hopen op een mooi vruchtje

7. nur

nur Lid

Jun 18, 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had precies dezelfde twijfels toen!

8. P26

P26 Lid

Jun 15, 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je wat ik zo fijn vindt, dat jeelkaar zo een beetje kan steunen.

9. Tinywish

Tinywish Actief lid

May 31, 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    ja inderdaad. en ook ff lekker je verhaal kwijt kunt zonder dat mensen je een zeur vibdeb of gek aankijken

10. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    Ja, de rust is wedergekeerd, maar voor hoe lang? ;) Ik denk dat iedere vrouw zich een hele zwangerschap lang zorgen maakt. Ik weet nu wel dat geen symptomen hebben niet sowieso iets negatief betekend. Dus in dat opzicht ben ik wel gerust.

Ik ben zwanger geraakt via icsi. Onze familie wist ervan en wist ook wanneer het zou gebeuren. Ze vroegen dus ook naar het resultaat. In het begin vond ik het vervelend dat ze het al wisten. Nu denk ik dat ze me heel veel steun kunnen bieden als het mis gaat. Dus ik ben wel blij dat ze het weten. Maar als je familie niets geheim houdt is het ook niet fijn. Ik heb het nog niet verteld aan kennissen. Ik heb liever dat het voorlopig in de nabije kring geweten blijft.

Gelige afscheiding heb ik ook soms. Soms is er ook een elastisch slijmbrokje bij :) Ik ging aan de gyn vragen wat dit was, maar door mijn euforie ben ik dit helemaal vergeten.

11. Tinywish

Tinywish Actief lid

May 31, 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    ik ga maandag alle vragen op de gyn afvuren en schrijf ze ook op dus dan zal ik de aw hier wel neerzetten. ook over het slijm ed want die brokjes heb ik ook af en toe

12. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik heb heel mijn zwangerschap bijna geen symptomen gehad, vanaf 6 weken even zeeziek en dit was met 8 weken weer weg. Voor de rest nooit misselijk geweest, pijnlijke borsten gingen ook weg met 6 weken! Onderhand loopt mijn ventje hier vrolijk rond :)

13. Tinywish

Tinywish Actief lid

May 31, 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    ja bij mij worden ze juist minder. heb alleen nog als ik een bh draag pijn in mn borsten en de misselijkheid word ook minder. verder nu wel brandend maagzuur en kramp in mn onderrug. hoop dat t allemaal niks betekend en dat we morgen een mooi vruchtje zien

14. P26

P26 Lid

Jun 15, 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tinywish succes vandaag.

Mijn ochtendmisselijkheid komt weer een beetje terug. Gisteren maakt ik een pak kip open en ik wilde het liever niet zelf klaarmaken. Ook zeuren mijn borsten af en toe, net zoal het kan voor de menstruatie.
    Morgen ben ik 8 weken, wij krijgen er toch meer vertrouwen in dat het deze keervdan toch heeeeel misschien wel goed zit. Nog 1 week dan gaan wij naar de vk.

15. Tinywish

Tinywish Actief lid

May 31, 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    dankje! en wat fijn om te horen zeg ! ik ben echt ontzetten ze uwachtig. heb er echt een slecht gevoel over alhoewel ik nog geen bloedingen heb gehad oid. heb mezelf een beetje gek gemaakt met al die forums hihi

16. Madame

Madame Lid

Jun 25, 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn om hier te lezen bij anderen hoe ze de zwangerschap(symptomen) ervaren! Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger. De eerste weken had ik alleen last van heel gevoelige borsten en af en toe flinke kramp in mijn buik. De laatste dagen echter, voel ik dit niet meer. Mijn borsten zijn ook niet gevoelig meer. Ik maak me enorm zorgen of ik een miskraam heb! Wat is het toch vervelend die eerste onzekere weken en wat is het moeilijk dan te genieten!!

17. P26

P26 Lid

Jun 15, 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze zorgen kunnen wij natuurlijk ook delen, we gaan steeds heen en weer met de symptomen enz.
    Ik heb al van veel meer gelezen dat de symptomen soms bijna weg zijn en toch een goede zwangerschap hebben.

Ik snap je bezorgdheid, heb je al een afspraak bij de vk?

18. P26

P26 Lid

Jun 15, 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    karnijn,

via ICSI ik weet precies hoe je je hieronder kan voelen. Ik heb ook al verscheidene behandelingen gehad en 2x zwanger geweest. Het is idd dubbel, maar het kan ook zeker een grote steun geven. Een zwangerschap op deze manier is vaak ook al meer beladen dan een zwangerschap bij iemand die er "weinig" moeite voor heeft moeten doen.

Niks ten nadele van een ander hoor, ik bedoel het zeker niet verkeerd.

Wij zijn nu voor het eerst in 4 jaar tijd natuurlijk zwanger geraakt en hebben dus ook veel spanningen. Mijn man geloofde eerst helemaal niet dat ik zwanger zou zijn, begint nu ook wat positiever te worden.
    Maar we moeten nog een week wachten, dan horen we of het echt zo is.

Omdat ik op 1 mei een hele rare bloeding heb gehad en heeeeel veel pijn, gelooft mijn man niet dat ik zwanger kan zijn. Ik heb toen 2x neg getest. 34 dagen later werd ik niet ongesteld, maar ja een rare cyclus daarvoor kan daar natuurlijk voor zorgen. +/- op dag 38 kreeg ik gevoelige en grotere tepels. 2 dagen daarna heb ik positief getest. Mijn man is bang dat er niet een "echte" zwangerschap is, maar dat er misschien in de periode van 1 mei iets fout moet zijn gegaan. Zou ik wel toen zwanger zijn geraakt, dan ben ik dus al een maand verder, maar mijn symptomen duiden daar helemaal niet op.

Vreemd he? Dit verklaart misschien ook onze onzekerheid.

19. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    We hebben wel wat doorgemaakt ja, maar we behoren tot de gelukkigen waarbij het de eerste poging raak was. We zijn dus van veel ellende bespaard gebleven. Maar er is inderdaad een duidelijk verschil waarneembaar tussen mijn zwangerschapsbeleving en die van mijn schoonzusje bvb, zij heeft er heel weinig moeite voor moeten doen. Ze sprong er dan ook veel nonchalanter mee om. Maar dit geldt niet voor iedereen die snel zwanger is.

Je man lijkt me bang voor een ontgoocheling, wel wat jammer dat hij het niet geloofd, maar dat is waarschijnlijk zelfbescherming. Wat me niet abnormaal lijkt gezien jullie al zo lang bezig zijn en al vele ontgoochelingen hebben moeten verwerken. Als er iets zou misgegaan zijn op 1 mei zou je er nu toch al wel iets van moeten merken hé. Omdat je ook pas op 40 dagen later positief testte zou ik ook denken dat het erna pas raak was.
    Wanneer heb je je eerste echo?

20. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    Oh ik lees het al, volgende week. Niet zo lang meer, maar lijkt wel ellendig lang als je bezorgd moet afwachten :s

Share This Page